Գեղարքունիքի մարզի Մեծ Մասրիկի միջնակարգ դպրոցի 7ա դասարանի աշակերտները «Հայոց պատմություն» առարկայի նախագծային աշխատանքի շրջանակում հարցազրույց են վարել ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանի հետ:
Հանդիպումը տեղի է ունեցել առցանց ձևաչափով:
Ըստ աշակերտների՝ նախագծի նպատակն է հավաքել Մեծ Մասրիկ համայնքում Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված հայրենակիցների վերաբերյալ տեղեկություններ, ուսումնասիրել, վերլուծել և այդպիսով նաև բարձրացնել իրենց ինքնակրթության մակարդակը:
Աշակերտների տեղեկացմամբ՝ խումբը բաժանվել է երկու մասի՝ հետազոտողներ և լրագրողներ, և վերջիններս նախագծի շրջանակում հետաքրքրվել են ԿԳՄՍ նախարարից՝ ինչ ծրագրեր են իրականացվում՝ աջակցելու մեր հայրենակիցներին:
Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել է աշակերտներին և նրանց նախաձեռնությունը, որն իրականացվում է հանրակրթության նոր չափորոշչի շրջանակում՝ որպես մեծ թիմով նախագծեր անելու և կարևոր արժեքների մասին դասեր սերտելու հնարավորություն:
Անդրադառնալով Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված հայրենակիցների կրթության աջակցման ծրագրերին՝ նախարարը նշել է.
«Մեր հայրենակիցներն աջակցության կարիք ունեն, և պետությունն այդ ուղղությամբ բազմաթիվ ծրագրեր է իրականացնում: 17000-ից ավելի աշակերտ այսօր սովորում է ՀՀ դպրոցներում, ընդհանուր առմամբ 400 ուսուցիչ աշխատում է հանրակրթության համակարգում: Մեր բոլոր ջանքերը պետք է ուղղենք աջակցության այլ ծրագրերի իրականացմանը ևս»:
Նախարարը շնորհակալություն է հայտնել բոլոր աշակերտներին ԼՂ-ից բռնի տեղահանված իրենց հասակակիցներին ջերմորեն ընդունելու, դասերը լրացնելու հարցում օգնելու, նոր պարագաներ տրամադրելու և ցուցաբերած հոգատարության համար:
«Դժվար օրերը մեզ սովորեցնում են ամենակարևոր արժեքները՝ ծանր պահին հասնել միմյանց, օգնել, թեթևացնել մեկս մյուսի բեռը: Այդ որակները հնարավորություն են տալիս ավելի լավ հասարակություն կառուցելու»,- ասել է նախարարը և պատմել Գորիս այցի շրջանակում երիտասարդների ու պատանիների հետ հանդիպումների մասին։
«Գորիսում ձեր հասակակիցներն առաջինն են դիմավորել մեր հայրենակիցներին: Նրանք ահռելի աշխատանք են կատարել և ինչպես պատմում էին՝ մեծ փորձ են ձեռք բերել և այդ օրերին մարդկային արժեքների մասին ավելի մեծ դասեր են քաղել, քան երբևէ»:
Ժաննա Անդրեասյանը հետաքրքրվել է՝ արդյոք Մեծ Մասրիկի միջնակարգ դպրոցում կա՞ն Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված սովորողներ: Ըստ մեծմասրիկցի աշակերտների՝ իրենց դպրոցում 2020 և 2023 թվականների պատերազմներից հետո սովորում է շուրջ 40 տեղահանված աշակերտ, և ընդհանուր առմամբ Լեռնային Ղարաբաղից 150 մարդ է բնակվում Մեծ Մասրիկում:
Նրանք տեղեկացրել են, որ ունեցել են տարաբնույթ հանդիպումներ և պատրաստել են իրազեկող պաստառ և թռուցիկներ:
Նախագծային խմբի ղեկավար ուսուցչի խոսքով՝ աշխատանքի վերջնարդյունքն աշակերտների համար պետք է լինի Արցախի բարբառի, մշակույթի, ավանդույթների, խոհանոցի բացահայտումը, որոնք այժմ ուսումնասիրման փուլում են: Նա նաև նշել է, որ դպրոցում ձևավորվել է ծնողների հետ կայուն և լավ համագործակցային մթնոլորտ՝ լիարժեք և ամբողջապես իրացնելու աշակերտների կրթության իրավունքը:
Հանդիպման ավարտին աշակերտները խոստացել են նախագծային աշխատանքն ավարտելուց հետո ամփոփիչ սահիկաշարը ներկայացնել նախարարին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ