ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայտնի են ՀՀ 24-րդ ուսանողական մարզական խաղերի հաղթողները

Դեկտեմբերի 11, 2023
Սպորտային լուրեր

Ավարտվել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ անցկացված ՀՀ 24-րդ ուսանողական մարզական խաղերը, որի ծրագրում ընդգրկված էին 12 մարզաձևեր:

Ուսանողական խաղերը տեղի են ունեցել գարնանային՝ մարտ - մայիս և աշնանային՝ սեպտեմբեր - նոյեմբեր փուլերով: Մարզական խաղերին մասնակցել են 25 պետական և մասնավոր բուհերի շուրջ 1500 ուսանող մարզիկներ:

Ֆուտզալ

Ֆուտզալ մարզաձևի մրցումներն անցկացվել են լիգայի ձևաչափով:«Ֆուտզալի Համալսարանական Լիգա» մրցաշարին, որը մեկնարկել է ապրիլին, մասնակցել են 10 համալսարանների շուրջ 200 ուսանող մարզիկներ: Եզրափակիչ խաղերի արդյունքում հաղթող է ճանաչվել Հայ-ռուսական համալսարանի թիմը: Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Երևանի պետական բժշկական համալսարանի թիմը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Երևանի պետական համալսարանի թիմը:

Համալսարանական Լիգայի լավագույն խաղացող է ճանաչվել Դավիթ Մանուկյանը ԵՊԲՀ-ից, իսկ լավագույն դարպասապահ՝ Արման Մակարյանը (ՀՌՀ):

Բադմինթոն

ՀՀ 24-րդ ուսանողական մարզական խաղերի ծրագրով բադմինթոնի առաջնությանը համալսարանական 8 թիմեր են մասնակցել: Հաղթողների պարգևատրումն իրականացրել են Հայաստանի ուսանողական մարզական ֆեդերացիայի նախագահ Հովհաննես Գաբրիելյանը և Հայաստանի բադմինթոնի ֆեդերացիայի գործադիր տնօրեն Հրաչյա Պողոսյանը:

Աղջիկների զուգախաղում մրցանակային եռյակը՝

1. Երևանի պետական համալսարան
2. Երևանի Մխիթար Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարան
3. Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան:

Տղաների զուգախաղում մրցանակային եռյակը՝

1. Երևանի Մխիթար Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարան
2. Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան
3. Մխիթար Գոշ համալսարան:

Աղջիկների մենախաղում հաղթող է ճանաչվել Էլեն Տիրատուրյանը ԵՊՀ-ից, իսկ տղաների մենախաղում առաջին տեղը զբաղեցրել է Զավեն Մնացականյանը՝ Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտից:

Սպորտային ժայռամագլցում

Աղջիկների առաջատար եռյակը՝

1. Նելլի Բաբաջանյան (ԵՊՀ)
2. Ադրինե Արշակյան (ԵՊՀ)
3. Մարգարիտա Աթանեսյան (ՀՖԿՍՊԻ)

Տղաների առաջատար եռյակը՝

1. Անդրե Մարտիրոսյան (ԵՊՀ)
2. Մհեր Օհանիսյան (ԵՊՀ)
3. Գևորգ Մանուկյան (ՀՖԿՍՊԻ):

Պարանի ձգում

Պարանի ձգման առաջնության հաղթող է ճանաչվել Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի թիմը, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Հայաստանի պետական տնտեսական համալսարանի թիմը, լավագույն եռյակը եզրափակել է Երևանի պետական համալսարանի թիմը:

Վոլեյբոլ

ՀՀ 24-րդ ուսանողական մարզական խաղերի ծրագրով անցկացված վոլեյբոլի աղջիկների և տղաների մրցաշարերին մասնակցել են համալսարանական 18 թիմեր:

Աղջիկների պայքարում հաղթող է ճանաչվել ԵՊՀ թիմը, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է ՀՖԿՍՊԻ, իսկ երրորդ տեղը՝ ՀՊՏՀ թիմերը:

Տղաների պայքարում լավագույն արդյունքը ցույց է տվել ՀՖԿՍՊԻ թիմը: Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Հայ-ռուսական համալսարանի թիմը, լավագույն եռյակը եզրափակել է ՀՊՏՀ թիմը:

Պարգևատրման արարողությունն իրականացրել են Հայաստանի ուսանողական մարզական ֆեդերացիայի նախագահ Հովհաննես Գաբրիելյանը, ՀՀ ԿԳՄՍՆ մասսայական սպորտի բաժնի պետ Սերգեյ Աբրահամյանը և Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիայի գլխավոր քարտուղար Կարեն Ասմարյանը:

Բասկետբոլ

ՀՀ 24-րդ ուսանողական մարզական խաղերի ծրագրով անցկացվել են նաև բասկետբոլի աղջիկների և տղաների մրցաշարերը, որոնց մասնակցել են համալսարանական 15 թիմեր:

Աղջիկների թիմային պայքարում լավագույն եռյակը՝

1. ՀՖԿՍՊԻ
2. Հայ-ռուսական համալսարան
3. Հայաստանի ամերիկյան համալսարան

Տղաների թիմային պայքարում լավագույն եռյակը՝

1. ՀՖԿՍՊԻ
2. Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան
3. ԵՊՀ:

Պարգևատրումն իրականացրել են ՀՈւՄՖ նախագահ Հովհաննես Գաբրիելյանը և Հայաստանի բասկետբոլի ֆեդերացիայի մրցավարական կոմիտեի ղեկավար Դրաստամատ Մուրադյանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: