ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ և Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի նախաձեռնությամբ 2018 թվականից իրականացվում է «Սիմֆոնիկ ԴասA» կրթական ծրագիրը:
Օրերս աշակերտների մասնակցությամբ ամփոփվել է 2023 թվականի «Սիմֆոնիկ ԴասA» կրթական ծրագիրը: Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Սերգեյ Սմբատյանը հանդիպել է աշակերտների հետ և խոսել դասական երաժշտության, նմանատիպ ծրագրերի կարևորության ու անհրաժեշտության մասին։ Հանդիպման ընթացքում ցուցադրվել է «Սիմֆոնիկ ԴասA» ծրագիրը ներկայացնող տեսանյութ: Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի երաժիշտները հանդես են եկել երաժշտական կատարումներով:
2023 թվականին «Սիմֆոնիկ ԴասA» կրթական ծրագիրն իրականացվել է Երևանի և ՀՀ մարզերի շուրջ 4 տասնյակ դպրոցներում` ապահովելով ավելի քան 13 000 սովորողների մասնակցությունը ծրագրին:
«Ծրագրի նպատակն է սովորեցնել երեխաներին ճանաչել և սիրել դասական երաժշտությունը։ Տարիների ընթացքում ավելացել է ծրագրով հետաքրքրված դպրոցականների թիվը: Իմ մեծագույն ցանկությունն է‚ որպեսզի երեխաները համերգից հետո վերլուծեն այն‚ ինչը տեսել և ունկնդրել են համերգասրահում: Մեր նպատակն է ծրագիրն ավելի ընդլայնել մարզերում. երեխաները շատ լավ են արձագանքում ծրագրին ու դասական երաժշտության մասին խոսելու պահանջ ունեն»,- նշել է Սերգեյ Սմբատյանը:
Հանդիպմանը ներկա էին նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության ժամանակակից արվեստի վարչության պետ Սվետլանա Սահակյանը, դպրոցների տնօրեններ և ուսուցիչներ:
Սվետլանա Սահակյանի նշմամբ՝ նախարարությունն անչափ կարևորում է կրթամշակութային ծրագրերի իրականացումը, որոնց տարեցտարի մասնակցում է դպրոցականների ավելի մեծ շրջանակ՝ Երևանում և մարզերում. ««Սիմֆոնիկ ԴասA»-ն մեր լավագույն կրթական ծրագրերից է և իրավամբ կատարում է իր առաքելությունը․ այն սովորեցում է ճանաչել‚ զգալ ու սիրել դասական արվեստը: Այժմ նախարարության կողմից իրականացվում է 17 կրթական ծրագիր, որին մասնակցում է 450 դպրոց»։
Նշենք‚ որ «Սիմֆոնիկ ԴասA» ծրագրի շրջանակում անցկացվում են բաց դասեր և արտադպրոցական հանդիպումներ՝ աշակերտների հետ: Այնուհետև նրանք այցելում են համերգասրահ և մասնակցում Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի համերգներին։ «Սիմֆոնիկ ԴասA»-ի սոցիալական էջերում կազմակերպվում են ինտերակտիվ խաղեր, մրցույթներ, տրվում են մրցանակներ, որոնք հնարավորություն են ընձեռում բարձրացնել աշակերտների ներգրավվածությունը ծրագրին և ապահովել հետադարձ կապը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: