Հայաստանի Հանրապետությունն անդամակցում է Տնտեսական համագործակցության և զարգացման կազմակերպության (ՏՀԶԿ) և Նիդերլանդների ֆինանսների նախարարության՝ ֆինանսական կրթության զարգացմանն ուղղված 2023-2027 թվականների ծրագրին։
Ծրագրի մեկնարկին Հայաստանի Հանրապետությունը ներկայացրել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և Կենտրոնական բանկը։
Պատվիրակության ղեկավար, ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ներկայացրել է Հայաստանում ֆինանսական կրթության ծրագիրը, այդ թվում՝ «Ֆինանսական կրթությունը դպրոցում» ծրագիրը, արձանագրված հաջողությունները և մարտահրավերները։ Մասնակից երկրների ներկայացուցիչները հանդիպում են ունեցել նաև Նիդերլանդների թագուհի Մաքսիմայի հետ, քննարկել ֆինանսական կրթության և բարեկեցության վերաբերյալ հարցեր։
Նիդերլանդների ֆինանսների նախարարության ֆինանսական աջակցությամբ և «Խելացի փողեր» (Money Wise) պլատֆորմի փորձառության վրա հիմնված այս նախաձեռնության անդամներն են Հայաստանը, Բոսնիա և Հերցեգովինան, Բուլղարիան, Խորվաթիան, Վրաստանը, Մոլդովան, Չեռնոգորիան, Հյուսիսային Մակեդոնիան, Ռումինիան և Ուկրաինան։ Ծրագիրը գործում է 2018 թվականից, որին այս տարի միացել են երեք երկրներ՝ Հայաստանը, Բոսնիա և Հերցեգովինան, Ուկրաինան։
Ծրագրի շրջանակում Հայաստանն աջակցություն է ստանալու ֆինանսական կրթության ու մարդկանց ֆինանսական բարեկեցության աճին միտված մոտեցումներ մշակելու հարցում՝ հաշվի առնելով մեր երկրի կարիքներն ու մարտահրավերները։ Ծրագրի ներքո աշխատանքներ են տարվելու հետևյալ ուղղություններով՝
Ֆինանսական կրթության վերաբերյալ համապարփակ նախաձեռնությունը ձևավորվել է 2002 թվականին ՏՀԶԿ երկրների կողմից: 2008 թվականին ՏՀԶԿ անդամակցող երկրները ստեղծել են ֆինանսական կրթության միջազգային ցանցը՝ փորձի փոխանակման, ռազմավարական առաջնահերթությունների քննարկման և արդիական հարցերի վերաբերյալ արձագանքներ մշակելու համար: ՏՀԶԿ ֆինանսական կրթության միջազգային ցանցը, որին Հայաստանն անդամակցում է 2014 թվականից, ներկայացուցիչներ ունի ավելի քան 130 երկրների 280 պետական հաստատություններից, որոնց թվում են կենտրոնական բանկեր, Կրթության և Ֆինանսների նախարարություններ, ֆինանսական կարգավորող մարմիններ և վերահսկողներ:
2020 թվականին ՏՀԶԿ Խորհրդի նիստը նախարարների մակարդակով ընդունել է հանձնարարական, որի նպատակը կառավարություններին ֆինանսական գրագիտության խթանման գործում աջակցել է: Հանձնարարականը միտված է ֆինանսական ոլորտում սպառողների բարեկեցության աճին՝ աջակցելով վերջիններիս ֆինանսական կրթության, ֆինանսական հասանելիության և սպառողների շահերի պաշտպանության հարցում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան