ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է Հայաստանի բռնցքամարտի ավագ տարիքի պատանիների հավաքականի անդամներին, որոնք Երևանում անցկացված աշխարհի առաջնությունում 4 ոսկե, 5 արծաթե և 1 բրոնզե մեդալ են նվաճել:
Մեդալակիր մարզիկների հետ հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիայի նախագահ Հովհաննես Հովսեփյանը, ֆեդերացիայի այլ ներկայացուցիչներ:
Ժաննա Անդրեասյանը շնորհավորել է պատանի բռնցքամարտիկներին գրանցած հաջող արդյունքների և նվաճած մեդալների առթիվ: ԿԳՄՍ նախարարը նաև ընդգծել է Երևանում անցկացված բռնցքամարտի ավագ տարիքի պատանիների աշխարհի առաջնության բարձր մակարդակը:
«Սա ձեր ու ձեր մարզիչների քրտնաջան աշխատանքի և հետևողական ջանքերի արդյունքն է: 16 մասնակցից 10-ը մեդալներ են նվաճել, ինչն աննախադեպ է: Երկու տարվա մեջ սա բռնցքամարտ մարզաձևից Հայաստանում կազմակերպված արդեն երրորդ խոշոր մրցաշարն էր, ինչը վկայում է այն մասին, որ մեր ֆեդերացիան հուսալի գործընկեր է Միջազգային ֆեդերացիայի համար»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ հավելելով, որ Կառավարությունն ամեն կերպ խրախուսում է մեր երկրում խոշոր մրցաշարերի անցկացումը:
Ժաննա Անդրեասյանը, կարևորելով սպորտում աղջիկների ներգրավվածության ընդլայնումը, առանձնացրել է պատանիների աշխարհի առաջնության արծաթե մեդալակիր Հեղինե Պետրոսյանի հաջողությունը՝ հույս հայտնելով, որ նրա օրինակը վարակիչ կլինի բոլոր այն աղջիկների համար, որոնք ցանկանում են զբաղվել սպորտով, մասնավորապես՝ բռնցքամարտով: Նախարարը վստահություն է հայտնել՝ պատանի բռնցքամարտիկների վերջին հաջողությունները ոգևորելու են նաև մեր մյուս երեխաներին:
«Ձեր հաջող արդյունքները նպաստում են, որ Հայաստանում սպորտն ավելի մասսայական դառնա: Ձեր հաղթանակներն անպայման ոգևորելու են մեր երեխաներին՝ գնալու իրենց երազանքների հետևից ու անելու ամեն ինչ բարձր արդյունքներ գրանցելու համար: Վստահ եմ՝ առաջիկայում ևս շատ մեծ հաջողություններ եք ունենալու, քանի որ դեռ նոր եք սկսում ձեր սպորտային մեծ ճանապարհը: Կառավարությունն ամեն ինչ անելու է ձեր առաջընթացին նպաստելու և լավագույն պայմանները ստեղծելու համար»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարն ու հետագա հաջողություններ մաղթել պատանի մարզիկներին:
Բռնցքամարտիկներին ողջունել և գրանցած հաջողությունների առթիվ շնորհավորել է նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը. «Սա իսկապես մեծ հաջողություն էր: Վստահ եմ՝ մեր արծաթե մեդալներից գոնե 3-ը պետք է ոսկե լինեին: Սա պարզապես ցանկություն չէ, այլ լուրջ վերլուծության արդյունք: Մեր բռնցքամարտիկներն ամենևին չէին զիջում մրցակիցներին՝ ո՛չ տեխնիկապես, ո՛չ տակտիկապես, ո՛չ ֆիզիկապես: Ինչ վերաբերում է ոսկե մեդալակիրներին, ապա բոլորն էլ շատ վստահ մենամարտերում հաղթանակներ տարան»:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն ընդգծել է՝ տարեվերջին պատանի բռնցքամարտիկները միանվագ պարգևատրում կստանան, իսկ 2024 թվականի հունվարից կօգտվեն պետության կողմից բարձր արդյունքներ գրանցող մարզիկների համար սահմանված խրախուսանքներից: Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ևս կարևորել է այն հանգամանքը, որ խրախուսման մեխանիզմները գործում են նաև պատանիների համար.
«Հաջողությունը հաջողություն է՝ անկախ տարիքից: Ձեր քրտնաջան աշխատանքով նաև ֆինանսական միջոցներ եք վաստակում, ինչը ևս պատասխանատվություն է: Ռինգում արդեն ցույց եք տվել, որ կարողանում եք ճիշտ որոշումներ կայացնել: Վստահ եմ՝ կյանքի մյուս բնագավառներում ևս կգիտակցեք այդ պատասխանատվությունը»,- նշել է նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիայի նախագահ Հովհաննես Հովսեփյանը շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության, ինչպես նաև ավագ տարիքի պատանիների աշխարհի առաջնության անցկացման նպատակով ՀՀ կառավարության և ԿԳՄՍ նախարարության ցուցաբերած անգնահատելի աջակցության համար:
«Առաջնությունն իսկապես անցավ շատ բարձր մակարդակով: Կհամարձակվեմ ասել, որ համատեղ ուժերով կարողացանք այս տարիքային խմբում անցկացնել լավագույն առաջնությունը պատմության մեջ: Այս մասին էին վկայում մեր միջազգային գործընկերները, որոնք բավականին տպավորված էին այն ամենով, ինչ տեսան մեզ մոտ: Մեր հավաքականի մարզիկներն էլ ցույց տվեցին, որ Ռումինիայում այս տարի անցկացված Եվրոպայի առաջնությունում գրանցած փայլուն արդյունքները պատահական չէին: Հավատացեք՝ այս հավաքականը կարող է դառնալ ապագայի մեր աստղային թիմը: Հաղթելու չափից շատ ցանկությունը խանգարեց մեր մարզիկներին, որոնք նոր են կատարում իրենց քայլերը մեծ ռինգում: Երկու տարի անց մեր այս թիմը կարող է մասնակցել պատանեկան օլիմպիական փառատոնին ու հետագայում էլ շատ լուրջ և մրցունակ թիմ լինել»,- ընդգծել է Հովհաննես Հովսեփյանը:
Հիշեցնենք՝ բռնցքամարտի ավագ տարիքի պատանիների աշխարհի առաջնությունում Հայաստանի ներկայացուցիչները 10 մեդալ են նվաճել: Պատվո հարթակի առաջին աստիճանին են կանգնել և ոսկե մեդալով են պարգևատրել Վաղարշակ Քեյանը (48 կգ), Տիգրան Հովսեփյանը (50 կգ), Արգիշտի Հակոբյանը (66 կգ) և Ալբերտ Հարությունյանը (75 կգ): Արծաթե մեդալակիր են դարձել Հեղինե Պետրոսյանը (48 կգ), Առնո Դարչինյանը (46 կգ), Արեն Խառատյանը (52 կգ), Անդրանիկ Մարտիրոսյանը (60 կգ) և Սամվել Սիրամարգյանը (70 կգ), իսկ Տիգրան Խաչատրյանը (+80 կգ) դարձել է բրոնզե մեդալակիր:
Հայաստանի պատանիների ընտրանին ԱԱ-ի թիմային պայքարում զբաղեցրել է 2-րդ տեղը: Հայաստանի հավաքականի անդամ Ալբերտ Հարությունյանն էլ ճանաչվել է աշխարհի առաջնության լավագույն բռնցքամարտիկ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան