ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է Հայաստանի բռնցքամարտի ավագ տարիքի պատանիների հավաքականի անդամներին, որոնք Երևանում անցկացված աշխարհի առաջնությունում 4 ոսկե, 5 արծաթե և 1 բրոնզե մեդալ են նվաճել:
Մեդալակիր մարզիկների հետ հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիայի նախագահ Հովհաննես Հովսեփյանը, ֆեդերացիայի այլ ներկայացուցիչներ:
Ժաննա Անդրեասյանը շնորհավորել է պատանի բռնցքամարտիկներին գրանցած հաջող արդյունքների և նվաճած մեդալների առթիվ: ԿԳՄՍ նախարարը նաև ընդգծել է Երևանում անցկացված բռնցքամարտի ավագ տարիքի պատանիների աշխարհի առաջնության բարձր մակարդակը:
«Սա ձեր ու ձեր մարզիչների քրտնաջան աշխատանքի և հետևողական ջանքերի արդյունքն է: 16 մասնակցից 10-ը մեդալներ են նվաճել, ինչն աննախադեպ է: Երկու տարվա մեջ սա բռնցքամարտ մարզաձևից Հայաստանում կազմակերպված արդեն երրորդ խոշոր մրցաշարն էր, ինչը վկայում է այն մասին, որ մեր ֆեդերացիան հուսալի գործընկեր է Միջազգային ֆեդերացիայի համար»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ հավելելով, որ Կառավարությունն ամեն կերպ խրախուսում է մեր երկրում խոշոր մրցաշարերի անցկացումը:
Ժաննա Անդրեասյանը, կարևորելով սպորտում աղջիկների ներգրավվածության ընդլայնումը, առանձնացրել է պատանիների աշխարհի առաջնության արծաթե մեդալակիր Հեղինե Պետրոսյանի հաջողությունը՝ հույս հայտնելով, որ նրա օրինակը վարակիչ կլինի բոլոր այն աղջիկների համար, որոնք ցանկանում են զբաղվել սպորտով, մասնավորապես՝ բռնցքամարտով: Նախարարը վստահություն է հայտնել՝ պատանի բռնցքամարտիկների վերջին հաջողությունները ոգևորելու են նաև մեր մյուս երեխաներին:
«Ձեր հաջող արդյունքները նպաստում են, որ Հայաստանում սպորտն ավելի մասսայական դառնա: Ձեր հաղթանակներն անպայման ոգևորելու են մեր երեխաներին՝ գնալու իրենց երազանքների հետևից ու անելու ամեն ինչ բարձր արդյունքներ գրանցելու համար: Վստահ եմ՝ առաջիկայում ևս շատ մեծ հաջողություններ եք ունենալու, քանի որ դեռ նոր եք սկսում ձեր սպորտային մեծ ճանապարհը: Կառավարությունն ամեն ինչ անելու է ձեր առաջընթացին նպաստելու և լավագույն պայմանները ստեղծելու համար»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարն ու հետագա հաջողություններ մաղթել պատանի մարզիկներին:
Բռնցքամարտիկներին ողջունել և գրանցած հաջողությունների առթիվ շնորհավորել է նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը. «Սա իսկապես մեծ հաջողություն էր: Վստահ եմ՝ մեր արծաթե մեդալներից գոնե 3-ը պետք է ոսկե լինեին: Սա պարզապես ցանկություն չէ, այլ լուրջ վերլուծության արդյունք: Մեր բռնցքամարտիկներն ամենևին չէին զիջում մրցակիցներին՝ ո՛չ տեխնիկապես, ո՛չ տակտիկապես, ո՛չ ֆիզիկապես: Ինչ վերաբերում է ոսկե մեդալակիրներին, ապա բոլորն էլ շատ վստահ մենամարտերում հաղթանակներ տարան»:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն ընդգծել է՝ տարեվերջին պատանի բռնցքամարտիկները միանվագ պարգևատրում կստանան, իսկ 2024 թվականի հունվարից կօգտվեն պետության կողմից բարձր արդյունքներ գրանցող մարզիկների համար սահմանված խրախուսանքներից: Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ևս կարևորել է այն հանգամանքը, որ խրախուսման մեխանիզմները գործում են նաև պատանիների համար.
«Հաջողությունը հաջողություն է՝ անկախ տարիքից: Ձեր քրտնաջան աշխատանքով նաև ֆինանսական միջոցներ եք վաստակում, ինչը ևս պատասխանատվություն է: Ռինգում արդեն ցույց եք տվել, որ կարողանում եք ճիշտ որոշումներ կայացնել: Վստահ եմ՝ կյանքի մյուս բնագավառներում ևս կգիտակցեք այդ պատասխանատվությունը»,- նշել է նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիայի նախագահ Հովհաննես Հովսեփյանը շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության, ինչպես նաև ավագ տարիքի պատանիների աշխարհի առաջնության անցկացման նպատակով ՀՀ կառավարության և ԿԳՄՍ նախարարության ցուցաբերած անգնահատելի աջակցության համար:
«Առաջնությունն իսկապես անցավ շատ բարձր մակարդակով: Կհամարձակվեմ ասել, որ համատեղ ուժերով կարողացանք այս տարիքային խմբում անցկացնել լավագույն առաջնությունը պատմության մեջ: Այս մասին էին վկայում մեր միջազգային գործընկերները, որոնք բավականին տպավորված էին այն ամենով, ինչ տեսան մեզ մոտ: Մեր հավաքականի մարզիկներն էլ ցույց տվեցին, որ Ռումինիայում այս տարի անցկացված Եվրոպայի առաջնությունում գրանցած փայլուն արդյունքները պատահական չէին: Հավատացեք՝ այս հավաքականը կարող է դառնալ ապագայի մեր աստղային թիմը: Հաղթելու չափից շատ ցանկությունը խանգարեց մեր մարզիկներին, որոնք նոր են կատարում իրենց քայլերը մեծ ռինգում: Երկու տարի անց մեր այս թիմը կարող է մասնակցել պատանեկան օլիմպիական փառատոնին ու հետագայում էլ շատ լուրջ և մրցունակ թիմ լինել»,- ընդգծել է Հովհաննես Հովսեփյանը:
Հիշեցնենք՝ բռնցքամարտի ավագ տարիքի պատանիների աշխարհի առաջնությունում Հայաստանի ներկայացուցիչները 10 մեդալ են նվաճել: Պատվո հարթակի առաջին աստիճանին են կանգնել և ոսկե մեդալով են պարգևատրել Վաղարշակ Քեյանը (48 կգ), Տիգրան Հովսեփյանը (50 կգ), Արգիշտի Հակոբյանը (66 կգ) և Ալբերտ Հարությունյանը (75 կգ): Արծաթե մեդալակիր են դարձել Հեղինե Պետրոսյանը (48 կգ), Առնո Դարչինյանը (46 կգ), Արեն Խառատյանը (52 կգ), Անդրանիկ Մարտիրոսյանը (60 կգ) և Սամվել Սիրամարգյանը (70 կգ), իսկ Տիգրան Խաչատրյանը (+80 կգ) դարձել է բրոնզե մեդալակիր:
Հայաստանի պատանիների ընտրանին ԱԱ-ի թիմային պայքարում զբաղեցրել է 2-րդ տեղը: Հայաստանի հավաքականի անդամ Ալբերտ Հարությունյանն էլ ճանաչվել է աշխարհի առաջնության լավագույն բռնցքամարտիկ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: