ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ամփոփվել է մարդկանց թրաֆիքինգի և շահագործման դեմ պայքարի լուսաբանման ամենամյա լրագրողական մրցույթը

Դեկտեմբերի 5, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

 Կայացել է մարդկանց թրաֆիքինգի և շահագործման դեմ պայքարի լուսաբանման ամենամյա լրագրողական մրցանակաբաշխությունը, որին մասնակցել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:

Մրցույթի նպատակն է խրախուսել Հայաստանում մարդկանց թրաֆիքինգի և շահագործման դեմ պայքարի բազմակողմանի, օբյեկտիվ և արդյունավետ լուսաբանումը՝ դրանով իսկ նպաստելով մարդկանց թրաֆիքինգի և շահագործման կանխարգելմանն ուղղված ազգաբնակչության իրազեկվածության մակարդակի բարձրացմանը:

Մարդկանց թրաֆիքինգի և շահագործման դեմ պայքարի լուսաբանման ամենամյա լրագրողական մրցանակաբաշխությունն անցկացվում է հետևյալ անվանակարգերով՝ հեռուստա/ռադիո արտադրանք, տպագիր և էլեկտրոնային նյութեր:

2023 թվականին մրցույթին ներկայացվել է 11 հայտ (7 հայտ՝ հեռուստա/ռադիո արտադրանք անվանակարգում, 4 հայտ՝ տպագիր և էլեկտրոնային նյութեր անվանակարգում):

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհավորել է մրցանակակիրներին՝ ընդգծելով մարդկանց թրաֆիքինգի և շահագործման դեմ պայքարում լրագրողական հանրույթի դերը՝ որպես խնդիրն արմատախիլ անելուն և կանխարգելելուն ուղղված պայքարի առաջամարտիկներ:

«ՀՀ կառավարության որոշմամբ հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետությունում 2023-2025 թվականների ընթացքում մարդկանց թրաֆիքինգի կամ շահագործման դեմ պայքարի կազմակերպման ազգային ծրագիրը, ինչը վկայում է այն մասին, որ ոլորտը պետության ուշադրության կենտրոնում է՝ տարբեր միջոցառումների իրականացմամբ: ԿԳՄՍ նախարարությունն իրականացնում մի շարք միջոցառումներ մարդկանց շահագործման և դրա դեմ պայքարի վերաբերյալ իրազեկվածությունը բարձրացնելու և երիտասարդության շրջանում զգոնությունն արթնացնելու ուղղությամբ, որոնցից մեկն է նաև այս մրցույթը: Հատկանշական է, որ անցյալ տարվա համեմատ այս տարի ունենք մրցութային հայտերի ներկայացման համեմատաբար բարձր ցուցանիշ: Վստահ եմ՝ թրաֆիքինգի վերաբերյալ լուսաբանումներն ավելի շատ են, և ակնկալում ենք, որ հաջորդ տարիներին մրցույթին մասնակցությունը ևս կավելանա»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը: Նա հույս է հայտնել, որ լրագրողները մշտապես ուշադրության կենտրոնում կպահեն թրաֆիքինգի դեմ պայքարի թեման՝ որպես չորրորդ իշխանության կարևոր առաքելություններից մեկը՝ անկախ մրցույթներից և մրցանակներից:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհակալագրեր է հանձնել մրցույթի գնահատող հանձնաժողովի անդամներին: Նշենք, որ հանձնաժողովի կազմը հաստատվել է՝ համաձայն ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի և ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի համատեղ հրամանով հաստատված «Մարդկանց թրաֆիքինգի և շահագործման դեմ պայքարի լուսաբանման ամենամյա լրագրողական մրցանակաբաշխության կանոնակարգի»:

Տպագիր և էլեկտրոնային նյութեր անվանակարգում հաղթող են ճանաչվել՝

1-ին տեղ՝ Արաքս Մամուլյան, «Մի օր ընկերուհուս խփեց կաթի բիդոնով, ինքը բողոքեց»,

2-րդ տեղ՝ Թագուհի Մելքոնյան, «Կենտրոնի ինքնակոչ խաչմերուկատերերին ազատազրկում է սպառնում. Հայաստանում ավելացել են մարդկանց թրաֆիքինգի դեպքերը»,

3-րդ տեղ՝ Սոնա Մարտիրոսյան, «Թրաֆիքինգը Հայաստանում․ փաստեր, թվեր, փորձագիտական գնահատական»:

Հեռուստա/ռադիո արտադրանք անվանակարգում հաղթող են ճանաչվել՝

1-ին տեղ՝ Տաթև Աբրահամյան, «Դրամաշորթություն՝ երեխաների առողջական վիճակի շահարկմամբ»,

2-րդ տեղ՝ Նարինե Սոլոմոնյան, «Մարդկանց թրաֆիքինգի դեմ պայքարի իրավական միջոցները»

3-րդ տեղ՝ Ամալյա Պապյան, «Ամուսինը ստիպում էր կնոջը զբաղվել մարմնավաճառությամբ»:

Հաղթող մասնակիցները շնորհակալություն են հայտնել մրցույթի միջոցով լրագրողական համայնքի դերը կարևորելու և համատեղ ուժերով թրաֆիքինգի դեմ պայքարելու համար:

Մրցանակաբաշխության արդյունքում հաղթող հայտերը պարգևատրվել են դրամական խրախուսմամբ՝

1-ին տեղի համար՝ 300.000 (երեք հարյուր հազար) հազար ՀՀ դրամի չափով (ներառյալ հարկերն ու տուրքերը),

2-րդ տեղի համար՝ 250.000 (երկու հարյուր հիսուն հազար) հազար ՀՀ դրամի չափով (ներառյալ հարկերն ու տուրքերը),

3-րդ տեղի համար՝ 200.000 (երկու հարյուր հազար) հազար ՀՀ դրամի չափով (ներառյալ հարկերն ու տուրքերը):

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…