ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Կողք կողքի» անվանումը արտացոլում է փառատոնի գաղափարն ու նպատակը․ Դանիել Դանիելյան

Դեկտեմբերի 4, 2023
Մշակութային լուրեր

Դեկտեմբերի 3-ին՝ ՄԱԿ-ի Գլխավոր ասամբլեայի կողմից հռչակված Հաշմանդամների միջազգային օրը, Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում տեղի է ունեցել «Կողք կողքի» 4-րդ միջազգային ներառական երաժշտական արտ փառատոնի գալա համերգը։

Համերգին ներկա էին ՀՀ վարչապետի տիկին Աննա Հակոբյանը, Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, պաշտոնատար անձինք, Հայաստանի Հանրապետությունում դիվանագիտական առաքելություններ իրականացնող կառույցների ներկայացուցիչներ, հյուրեր։

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը նախարար ժաննա Անդրեասյանի անունից ողջունել է ներկաներին, շնորհավորել փառատոնի մասնակիցներին և կազմակերպիչներին կարևոր նախաձեռնության իրականացման համար։

Դանիել Դանիելյանի նշմամբ՝ նախարարությունն անչափ կարևորում է ներառական ծրագրերը և իր աջակցությամբ մշտապես փառատոնի կողքին է․ «Ներառական ծրագրերը նախարարության ռազմավարության առանցքային կետերից են՝ ԿԳՄՍ բոլոր ոլորտներում։ Այս ուղղությամբ իրականացվում են բազմաթիվ նպատակային ծրագրեր, և այս փառատոնը մշակույթի ոլորտում ներառականության ապահովմանն ու զարգացմանն ուղղված ծրագրերից մեկն է։ Փառատոնն ունի խոսուն անվանում՝ «Կողք կողքի»․ այն արտացոլում է փառատոնի գաղափարն ու նպատակը՝ միասնականությունն ու միմյանց սատարումը։ Եվ հատկանշական է, որ այսօր այստեղ՝ մեկ հարթակում, ձեռք ձեռքի հանդես են գալիս անվանի երաժիշտներն ու առանձնահատուկ կարողություններով երեխաները և պատանիները։ Սա բարության, սիրո, միմյանց գնահատելու հրաշալի դրսևորում է»։

Նախարարի տեղակալը փառատոնին մաղթել է կանաչ ճանապարհ և հաջողություններ։

«Կողք կողքի» միջազգային ներառական երաժշտական արտ փառատոնի հիմնադիր-ղեկավար Նաիրա Սարգսյանն իր երախտագիտությունն է հայտնել փառատոնի աջակիցներին, հովանավորներին, գործընկերներին։

«Արդեն 4-րդ տարին է անցկացվում փառատոնը, և ԿԳՄՍ նախարարությունը մշտապես մեր կողքին է: Առաջին տարին փառատոնն անցկացվել է հանրապետության տարածքում՝ ընդգրկելով Երևանի և մարզերի ներառական կենտրոնների սաներին: Սակայն հաջորդ տարիներին փառատոնը լայնացրել է իր աշխարհագրությունը՝ դառնալով միջազգային: Այս չորս տարիների ընթացքում մեծ աշխատանք է արվել, սակայն դեռևս շատ անելիքներ ունենք առջևում»,- ասել է Նաիրա Սարգսյանը:

Գալա համերգին առանձնահատուկ կարողություններով երեխաներն ու պատանիները երաժշտաոլորտի անվանի երաժիշտների, երաժշտական խմբերի, անհատ-կատարողների հետ ելույթ են ունեցել վոկալ, երաժշտական, պարային կատարումներով: Հայաստանյան մասնակիցների հետ հանդես են եկել նաև Ռուսաստանի, Բահրեյնի, Վրաստանի ներկայացուցիչները:

Այս տարի փառատոնում ընդգրկված էր շուրջ 150 երեխա՝ ՀՀ մարզերի, Երևանի տարբեր ներառական կենտրոններից և արտերկրից։

Նշենք, որ փառատոնը մեկնարկել է առանձնահատուկ կարողություններ ունեցող երեխաների և պատանիների նկարչական և ձեռագործ աշխատանքների ցուցահանդեսով: Հ. Թումանյանի թանգարանի «Ռոտոնդա» ներառական թատերախումբը հանդես է եկել «Էսպես չի մնա» /ըստ Հ. Թումանյանի/ ներկայացումով: Տեղի են ունեցել համերգ և «Ամբրելա» ռուսաստանյան ներառական նախագծում հաղթող ճանաչված հայ մասնակիցների մրցանակաբաշխության արարողությունը:

Փառատոնի շրջանակում Ռուսաստանի, Գերմանիայի, Ֆրանսիայի ներառական կրթության ոլորտի հեղինակավոր մասնագետները հայաստանյան գործընկերների հետ կիսվել են իրենց փորձով։ Կլոր սեղանի շուրջ քննարկվել են ոլորտում առկա խնդիրները, մարտահրավերներն ու արդի միտումները:

Նշենք նաև, որ փառատոնն իրականացրել է «Կողք կողքի» կրթամշակութային ՀԿ-ն ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ, ՀՀ վարչապետի տիկին Աննա Հակոբյանի հովանու ներքո։

Փառատոնի հովանավորն է «ArLeAM» ընկերությունը, գործընկերները՝ Երևանի Հովհ. Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոնը, Երևանի մանկապատանեկան ստեղծագործության քաղաքային կենտրոնը, «Աուտիզմ» ազգային հիմնադրամը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: