Դեկտեմբերի 3-ին՝ ՄԱԿ-ի Գլխավոր ասամբլեայի կողմից հռչակված Հաշմանդամների միջազգային օրը, Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում տեղի է ունեցել «Կողք կողքի» 4-րդ միջազգային ներառական երաժշտական արտ փառատոնի գալա համերգը։
Համերգին ներկա էին ՀՀ վարչապետի տիկին Աննա Հակոբյանը, Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, պաշտոնատար անձինք, Հայաստանի Հանրապետությունում դիվանագիտական առաքելություններ իրականացնող կառույցների ներկայացուցիչներ, հյուրեր։
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը նախարար ժաննա Անդրեասյանի անունից ողջունել է ներկաներին, շնորհավորել փառատոնի մասնակիցներին և կազմակերպիչներին կարևոր նախաձեռնության իրականացման համար։
Դանիել Դանիելյանի նշմամբ՝ նախարարությունն անչափ կարևորում է ներառական ծրագրերը և իր աջակցությամբ մշտապես փառատոնի կողքին է․ «Ներառական ծրագրերը նախարարության ռազմավարության առանցքային կետերից են՝ ԿԳՄՍ բոլոր ոլորտներում։ Այս ուղղությամբ իրականացվում են բազմաթիվ նպատակային ծրագրեր, և այս փառատոնը մշակույթի ոլորտում ներառականության ապահովմանն ու զարգացմանն ուղղված ծրագրերից մեկն է։ Փառատոնն ունի խոսուն անվանում՝ «Կողք կողքի»․ այն արտացոլում է փառատոնի գաղափարն ու նպատակը՝ միասնականությունն ու միմյանց սատարումը։ Եվ հատկանշական է, որ այսօր այստեղ՝ մեկ հարթակում, ձեռք ձեռքի հանդես են գալիս անվանի երաժիշտներն ու առանձնահատուկ կարողություններով երեխաները և պատանիները։ Սա բարության, սիրո, միմյանց գնահատելու հրաշալի դրսևորում է»։
Նախարարի տեղակալը փառատոնին մաղթել է կանաչ ճանապարհ և հաջողություններ։
«Կողք կողքի» միջազգային ներառական երաժշտական արտ փառատոնի հիմնադիր-ղեկավար Նաիրա Սարգսյանն իր երախտագիտությունն է հայտնել փառատոնի աջակիցներին, հովանավորներին, գործընկերներին։
«Արդեն 4-րդ տարին է անցկացվում փառատոնը, և ԿԳՄՍ նախարարությունը մշտապես մեր կողքին է: Առաջին տարին փառատոնն անցկացվել է հանրապետության տարածքում՝ ընդգրկելով Երևանի և մարզերի ներառական կենտրոնների սաներին: Սակայն հաջորդ տարիներին փառատոնը լայնացրել է իր աշխարհագրությունը՝ դառնալով միջազգային: Այս չորս տարիների ընթացքում մեծ աշխատանք է արվել, սակայն դեռևս շատ անելիքներ ունենք առջևում»,- ասել է Նաիրա Սարգսյանը:
Գալա համերգին առանձնահատուկ կարողություններով երեխաներն ու պատանիները երաժշտաոլորտի անվանի երաժիշտների, երաժշտական խմբերի, անհատ-կատարողների հետ ելույթ են ունեցել վոկալ, երաժշտական, պարային կատարումներով: Հայաստանյան մասնակիցների հետ հանդես են եկել նաև Ռուսաստանի, Բահրեյնի, Վրաստանի ներկայացուցիչները:
Այս տարի փառատոնում ընդգրկված էր շուրջ 150 երեխա՝ ՀՀ մարզերի, Երևանի տարբեր ներառական կենտրոններից և արտերկրից։
Նշենք, որ փառատոնը մեկնարկել է առանձնահատուկ կարողություններ ունեցող երեխաների և պատանիների նկարչական և ձեռագործ աշխատանքների ցուցահանդեսով: Հ. Թումանյանի թանգարանի «Ռոտոնդա» ներառական թատերախումբը հանդես է եկել «Էսպես չի մնա» /ըստ Հ. Թումանյանի/ ներկայացումով: Տեղի են ունեցել համերգ և «Ամբրելա» ռուսաստանյան ներառական նախագծում հաղթող ճանաչված հայ մասնակիցների մրցանակաբաշխության արարողությունը:
Փառատոնի շրջանակում Ռուսաստանի, Գերմանիայի, Ֆրանսիայի ներառական կրթության ոլորտի հեղինակավոր մասնագետները հայաստանյան գործընկերների հետ կիսվել են իրենց փորձով։ Կլոր սեղանի շուրջ քննարկվել են ոլորտում առկա խնդիրները, մարտահրավերներն ու արդի միտումները:
Նշենք նաև, որ փառատոնն իրականացրել է «Կողք կողքի» կրթամշակութային ՀԿ-ն ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ, ՀՀ վարչապետի տիկին Աննա Հակոբյանի հովանու ներքո։
Փառատոնի հովանավորն է «ArLeAM» ընկերությունը, գործընկերները՝ Երևանի Հովհ. Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոնը, Երևանի մանկապատանեկան ստեղծագործության քաղաքային կենտրոնը, «Աուտիզմ» ազգային հիմնադրամը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան