Հաղորդագրութիւն՝ դպրոցէն
Փասատենա քաղաքի «Փեթակ» հայկական շաբաթօրեայ դպրոցի սաներն ու սանուհիները «հնչեղ» յայտագիրով մը տօնեցին հայկական մշակոյթի օր:
Հարաւային Քալիֆորնիոյ Փասատենա քաղաքի Փեթակ (նախապէս՝ Սուրբ Գրիգոր Լուսաւորիչ) շաբաթօրեայ դպրոցը 28 Հոկտեմբեր 2023, Շաբաթ միջօրէին իւրայատուկ եւ խնադավառ յայտագիրով մը տօնեց հայկական մշակոյթի օրը: Այդ օր դպրոցի աշակերտները, ծնողները, մեծհայրերն ու մեծմայրերը վայելեցին երաժշտաբան Ալիկ Գէւորգեանի հրապուրիչ ներկայացումը:
Հայկական մշակոյթի օրուան տօնակատարութիւնը եղած է Փեթակ դպրոցի ամենէն ցնծուն օրերէն մէկը: Իսկ այս տարի, որպէսզի հայկական մշակոյթը աշակերտներուն համար դառնայ աւելի շօշափելի եւ «հնչեղ»՝ դպրոցը հրաւիրած էր երաժշտաբան, երաժիշտ եւ մանկավարժ Ալիկ Գէւորգեանը:
Հիւր դասախօսը դպրոցի հանդիսասրահի մէջ նախ ցուցադրեց 20ի չափ հայկական աւանդական նուագարաններ: Ան ծանօթացուց երաժշտական բոլոր գործիքները, նուագեց զանոնք, ապա փոքրիկներուն հասկնալի, խանդավառ եւ կատակախառն լեզուով բացատրութիւններ տուաւ անոնց պատմութեան եւ շինութեան մասին:
Ալիկ Գէւորգեանը նուագելով ծիրանափողը, պկուն, պարկապզուկը, շուին, տհոլը եւ այլ տոհմիկ գործիքները, երգեց հայկական ժողովրդական եւ մանկական երգեր եւ իր ունկնդիրներուն բացատրեց հայկական ազգային երգի նկարագիրը եւ իւրայատկութիւնները:
Հիւր երաժիշտը, որ նաեւ երաժշտական մարդաբան է (musical anthropologist) կատարեց հայկական երաժշտութեան եւ հայկական ինքնութեան յարաբերութեան մասին զարմանալի բացայայտումներ: Ան բացատրեց, թէ ինչպէս հայկական բուսականութիւնը, կրօնքը, հեթանոսական եւ քրիստոնէական հաւատալիքները ազդած են հայկական երաժշտութեան եւ երաժշտական գործիքներու վրայ: Այսպէս, ան բացատրեց, թէ ծիրանի ծառի առատ ներկայութիւնը հայկական լեռնաշխարհի վրայ՝ ծնունդ տուած է ծիրանափողի, իսկ եղջերաւոր անասուններու ներկայութիւնը՝ պկու փողային նուագարանի: Իսկ մէկ այլ բացայայտութիւն զարմացուց բոլոր ունկնդիրները: Աքորտէոնը, ըսաւ ան, ռումինահայ արմատներ ունեցող վիեննաբնակ երաժիշտ եւ երաժշտական գործիքներ արտադրող մասնագէտ Կիւրեղ Դէմեանի (Cyrill Demian, 1772–1849) հնարքն է: Ան 1829 թուականին շինած է առաջին աքորտէոնը եւ նոյն տարին ստացած է անոր առաջին վկայագիրը եւ արտօնագիրը (patent):
Ալիկ Գէւորգեանը աշակերտներուն յորդորեց, թէ բոլորը տէր կանգնին հայկական տոհմիկ նուագարանին, տան մէջ պահեն եւ նուագեն մէկը եւ սա է հայկական ինքնութեան ամենէն հեշտալուր արտայայտութիւնը:
Ալիկ Գէւորգեանը ապա յայտարարեց, թէ հասած է յայտագրի «հնչեղ» ժամը: Ան թոյլ տուաւ, որ փոքրիկները մերձենան նուագարաններուն, շօշափեն զանոնք, նոյնիսկ՝ նուագելու փորձեր կատարեն: Այսպէս, ամէն աշակերտ ըստ իր հետաքրքրութեան հարուածեց նուագարան մը, ձայն եւ կենդանութիւն տուաւ անոր:
Փեթակ հայկական շաբաթօրեայ դպրոցը 3էն 15 տարեկան հայորդիներուն հայեցի դաստիարակութիւն կու տայ: Դպրոցը լեզուի կանոնաւոր ուսուցումի քով ունի նաեւ հայկական երգի, պարի եւ թատրոնի դասաժամեր: Դպրոցի արձանագրութիւնը միշտ բաց է:
Կապ՝ stgregorysaturdayschool@gmail.com եւ (1626) 660 9443 (ժամը 5էն յետոյ):
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: