ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Վ. Սարոյանի «Ոստրեն ու Մարգարիտը» ներկայացման առաջնախաղը՝ Վանաձորի պետական դրամատիկական թատրոնում

Նոյեմբերի 24, 2023
Մշակութային լուրեր

Վանաձորի Հովհաննես Աբելյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում տեղի է ունեցել առաջնախաղ. hանդիսատեսի դատին է հանձնվել Վիլյամ Սարոյանի «Ոստրեն ու Մարգարիտը» ներկայացումը։

Ներկայացումը նվիրված է Վիլյամ Սարոյանի 115-ամյակին։

Ներկայացումն իրականացվել է Երևանի քաղաքապետարանի կողմից «Թատերական Երևան» դրամաշնորհային մրցույթի շրջանակում։ Մրցույթին ներկայացված 23 հայտերից ընտրվել է 9-ը, այդ թվում՝ Վանաձորի թատրոնը:

Մրցույթի նպատակն է Երևանում և մարզերում թատերական կյանքի ակտիվացումը, թատերարվեստի և մշակույթի այլ ճյուղերի ներկայացուցիչների համախմբումը մեկ նախագծի շուրջ։ 2024 թվականին բեմադրությունը կներկայացվի նաև մայրաքաղաքի հանդիսատեսին։

«Սա այս տարվա թատրոնի վեցերորդ ու սպասված պրեմիերան է։ Վ․ Սարոյանը` որպես բազմաշերտ հեղինակ, տարրալուծվել է իր գրեթե բոլոր ստեղծագործություններում։ Սարոյանը նաև այն հեղինակն է, որին և՛ հեշտ, և՛ անչափ դժվար է մոտենալը․ արտաքին պարզության մեջ խորը ենթաշերտեր են, որոնք բացելը և՛ համարձակություն է ենթադրում, և՛ պրոֆեսիոնալիզմ, և՛ բարձր պատասխանատվություն։ Կարծում եմ, որ բեմադրիչի այս մեկնաբանությունը կլրացնի Վ․ Սարոյանի գրական ժառանգության մասին այն պատկերացումները, որն ունի մեր հանդիսատեսը։ Պետք է նշեմ նաև հրաշալի թարգմանության մասին, որի հեղինակը մեր թատրոնի դերասան, դրամատուրգ, ԵԹԿՊԻ-ի Վանաձորի մասնաճյուղի տնօրեն Էլֆիք Զոհրաբյանն է։ Վերջապես, Սարոյանի այս պիեսը լավատեսության, հույսի ու բարության հաղթանակի մասին է, ինչի կարիքն այսօր շատ ունենք»,- նշել է Վանաձորի Հովհաննես Աբելյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնի տնօրեն Լուսինե Սահակյանը։

Ներկայացման ռեժիսոր, բեմադրիչ Արեն Օսիպյանի հավաստմամբ՝ Վիլյամ Սարոյանին անդրադառնալը մեծ պատասխանատվություն էր, սակայն թատրոնի ստեղծագործական թիմը մեծ ոգևորությամբ է ստանձնել աշխատանքը՝ յուրահատուկ շեշտադրումներով բեմադրությունը ներկայացնելու հանդիսատեսին։

«Բեմադրական աշխատանքները շատ բուռն են ընթացել, բավական շատ դերասաններ են զբաղված ներկայացման մեջ։ Ասեմ, որ այս ներկայացման համար գրվել է հատուկ երաժշտություն, որի հեղինակը Գոռ Թադևոսյանն է։ Ներկայացման դերասանական կազմում նաև երեխաներ կան։ «Ոստրեն ու Մարգարիտը» պիեսի հիմքում ընտանիքի պահպանման խորհուրդն է»,- ասել է Արեն Օսիպյանը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: