ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Տավուշի թեմի Մանկապատանեկան երգչախմբի երեխաները ներկա են եղել STARMUS VI փառատոնի մասին ֆիլմի ցուցադրությանը

Նոյեմբերի 23, 2023
Մշակութային լուրեր

Երևանի «Մոսկվա» կինոթատրոնում փակ ցուցադրությամբ օրերս ներկայացվել է 2022 թվականի սեպտեմբերին Հայաստանում անցկացված STARMUS VI միջազգային գիտական փառատոնի մասին պատմող ֆիլմը։

Ֆիլմն ամփոփում է այն բոլոր էմոցիաները, գույներն ու մասշտաբային միջոցառումները, որոնք անցկացվել են ՀՀ բուհերում, Մարզահամերգային համալիրում, Ազատության հրապարակում և մի շարք մարզային կառույցներում։

STARMUS-ի կողմից ապահովվել է փառատոնին ելույթով հանդես եկած Տավուշի թեմի Մանկապատանեկան երգչախմբի երեխաների ներկայությունը ֆիլմի երևանյան ցուցադրությանը՝ նրանց ոգեշնչելու հետագա ձեռքբերումների համար։

Երեխաներն անթաքույց հուզմունքով ու երջանկությամբ են դիտել ֆիլմը․ այն պատմում էր մեծ իրադարձության մասին, որի մաս են կազմել նաև իրենք մեկ տարի առաջ։ «Ես շատ էի ցանկանում, որ երեխաները տեսնեն, թե ինչ մեծ իրադարձության մաս են կազմել և ոգեշնչվեն հետագա նորանոր նվաճումների համար, գիտակցեն, որ հնարավոր է համատեղել երգարվեստը գիտության հետ», - նշել է STARMUS փառատոնի համահիմնադիր, աստղաֆիզիկոս, Գարիկ Իսրաելյանը։

Երեխաների խոսքով՝ իրենց ամենաշատը դուր են եկել այն հատվածները, երբ գիտնականները խոսում էին աստղերից և տիեզերքից։

«Ֆիլմը շատ մարդակենտրոն էր, ու մենք լիովին վերապրեցինք այն դրական հույզերը, որոնք պարուրել էին բոլորիս մեկ տարի առաջ։ Դա իսկապես մեծ պատասխանատվություն էր ելույթ ունենալ 7000 հանդիսատեսով դահլիճում, և ֆիլմը դիտելուց հետո երեխաները նորից ցանկություն հայտնեցին՝ մոտ ապագայում նման մեծ լսարանի առջև ելույթ ունենալու։ Իսկապես, STARMUS-ը լուրջ ու անմոռանալի փորձառություն էր երեխաների համար», - նշել է Տավուշի մանկապատանեկան երգչախմբի խմբավար Մարիա Գալստյանը։

Հիշեցնենք, որ ֆիլմի միջազգային ցուցադրություններ արդեն իսկ հաջողությամբ իրականացվել են Սլովակիայում, Չինաստանում, Իսպանիայում: Նախատեսված են ցուցադրություններ նաև այլ երկրներում։

Ֆիլմի պրոդյուսերներն են STARMUS փառատոնի հիմնադիրներ՝ աստղաֆիզիկոս Գարիկ Իսրաելյանը և կիթառահար, աստղաֆիզիկոս Բրայան Մեյը, ЕММY մրցանակակիր ռեժիսոր Թոդ Դուգլաս Միլլերը։ Ֆիլմի այլ ցուցադրություններ հայաստանյան կինոթատրոններում կամ հեռուստաեթերով չեն նախատեսվում։

Հաջորդ՝ STARMUS VII փառատոնն անցկացվելու է Սլովակիայի Բրատիսլավա քաղաքում 2024 թվականի մայիսի 12-17-ը, որը նույնպես խոստանում է իր հետքը թողնել համաշխարհային գիտամշակութային միջոցառումների շարքում։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: