ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Սոլիդարտ. ժամանակակից արվեստը և պետական կառավարումը». կքննարկվեն կինոինդուստրիայի զարգացմանն ուղղված հարցեր

Նոյեմբերի 22, 2023
Մշակութային լուրեր

Մեկնարկել է ԱՊՀ երկրների «Սոլիդարտ. ժամանակակից արվեստը և պետական կառավարումը» խորագրով սեմինարը, որի շրջանակում կքննարկվեն ժամանակակից կինոինդուստրիայի զարգացման մարտահրավերները:

Սեմինարին մասնակցում են ԱՊՀ երկրներից կինոգործիչներ, պրոդյուսերներ, կինոարտադրողներ, կինոգիլդիաների անդամներ, կինոքննադատներ, մշակութաբաններ: Ոլորտի ներկայացուցիչները հայ գործընկերների հետ կքննարկեն ժամանակակից կինոինդուստրիային վերաբերող բազմաթիվ թեմաներ:

Սեմինարի նպատակն է ստեղծել ԱՊՀ երկրների կինոգործիչների համար նոր հարթակ՝ կինոարտադրության առավել արդյունավետ համագործակցության և նոր կինոշուկաների ստեղծման համար:

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության ժամանակակից արվեստի վարչության պետ Սվետլանա Սահակյանը ողջունել է սեմինարի մասնակիցներին և ուրախությամբ նշել, որ ամեն տարի Երևանում անցկացվող այս հարթակը ծառայում է կարևորագույն նպատակի՝ միավորել ԱՊՀ երկրների կինոլորտի ներկայացուցիչներին: Նրա ընդգծմամբ՝ այս տարի նշվում է Հայ կինոյի 100-ամյակը, որի շրջանակում, ի թիվս բազմաթիվ ծրագրերի և միջոցառումների, անցկացվում է ԱՊՀ երկրների «Սոլիդարտ. ժամանակակից արվեստը և պետական կառավարումը» խորագրով սեմինարը. «Սեմինարի օրերին կինեմատոգրաֆիայի և կինոարդյունաբերության ոլորտի մասնագետներն ԱՊՀ երկրների գործընկերների հետ համատեղ կքննարկեն ոլորտի խնդիրները, ինչպես նաև օրենսդրական բարեփոխումներին առնչվող հարցեր՝ նպաստելով ժամանակակից կինոյի բնագավառում միջպետական համագործակցության ամրապնդմանն ու խորացմանը։ Կուրվագծվի մեխանիզմների լայն շրջանակ՝ ուղղված կինոարդյունաբերության ոլորտում պետական և մասնավոր հատվածների համագործակցությանը»։

Նախարարության ներկայացուցչի խոսքով՝ սեմինարի մասնակիցները կծանոթանան նաև Հայաստանի կինոգործիչների միության ենթակառուցվածքներին, կլինեն Սերգեյ Փարաջանովի թանգարանում, Մատենադարանում, Հայաստանի ազգային պատկերասրահում: Սեմինարի մասնակիցները կծանոթանան նաև հայ կինոյի պատմությանը, անցած ճանապարհին, հայկական կինոժառանգությանը: Սվետլանա Սահակյանը հաջողություն է մաղթել սեմինարի մասնակիցներին՝ մաղթելով արդյունավետ և հետաքրքիր աշխատանք:

Նշենք, որ սեմինարի շրջանակում քննարկումների առանցքում են լինելու հեղինակային և հարակից իրավունքների խնդիրները, փառատոնային շարժումները՝ որպես կինոինդուստրիայի զարգացմանը նպաստող գործոններ, կինոակումբների և կինոթատրոններին առնչվող հարցեր և այլ թեմաներ: Կհնչեն բազմաթիվ զեկուցումներ, տեղի կունենան խմբային քննարկումներ, ընդհանուր նիստեր:

Սեմինարի մասնակիցները հնարավորություն կունենան նաև դիտելու ԱՊՀ անդամ երկրներում արտադրված ֆիլմեր, ծանոթանալու Հայաստանում ստեղծված նոր ֆիլմերին և համատեղ քննարկելու այն: Նախատեսված են համատեղ կլոր սեղան-քննարկումներ՝ կինոփառատոների և կինոգիլդիաների ղեկավարների մասնակցությամբ:

Նշենք, որ ԱՊՀ երկրների «Սոլիդարտ. ժամանակակից արվեստը և պետական կառավարումը» խորագրով միջազգային սեմինարն անցկացվում է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, ԱՊՀ անդամ երկրների հումանիտար համագործակցության միջպետական հիմնադրամի աջակցությամբ, Հայաստանի կինոգործիչների միության համագործակցությամբ: Այն իրականացնում է «Օրացույց» գիտաստեղծագործական հասարակական կազմակերպությունը նոյեմբերի 21-26-ը Երևանի Կինոյի տանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: