ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է Հայաստանում «Ֆլեքս» ծրագրի հիմնադրման 30-ամյակի և ամերիկյան Գոհունակության օրվան նվիրված տոնական միջոցառմանը։
Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպան Քրիստինա Քվինը, ինչպես նաև «Ֆլեքս» ծրագրի նախորդ 30 տարիների շրջանավարտները։ Միջոցառման կարգախոսն էր «Հայաստանի գերազանցությունը՝ արժևորելով «Ֆլեքս» ծրագրի շրջանավարտների 30-ամյա ներդրումը Հայաստանի զարգացման և կայունացման գործընթացում»։
Ապագա առաջնորդների փոխանակման (Future Leaders Exchange կամ FLEX) կրթաթոշակային ծրագիրն իրականացվում է ԿԳՄՍ նախարարության և «Միջազգային կրթության ամերիկյան խորհուրդներ» կազմակերպության համագործակցությամբ՝ շուրջ 30 տարի։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է ներկաներին և շնորհավորել «Ֆլեքս» ծրագրի 30-ամյակի առիթով։ Արթուր Մարտիրոսյանն անդրադարձել է Հայաստանում իրականացվող բարեփոխումներին, որոնց նպատակը, ըստ նրա, կրթական համակարգը մրցունակ դարձնելն է և ինչպես աշխատաշուկայում, այնպես էլ հանրային գործընթացներում ակտիվ և իրավագիտակից շրջանավարտներ ունենալը։
««Ֆլեքսն» այն հիանալի ծրագրերից է, որի շնորհիվ մեր երիտասարդները կարողանում են զարգացնել մարդկային կապիտալը և վերադառնալով հայրենիք՝ իրենց լավագույն ներդրումն ունենալ՝ ի նպաստ հանրային կյանքի բարօրության։ Վստահ եմ՝ կարևոր գիտելիքներ ու հմտություններ եք ձեռք բերել պետականաշինության և հանրային առաջընթացի համար։ Դուք ինչ-որ առումով նաև մեր մշակութային դեսպաններն եք Միացյալ Նահանգներում, և այստեղ ևս շարունակում եք այդ գործառույթը՝ ապահովելով միջմշակութային երկխոսությունը։ Դա նպաստում է հայ-ամերիկյան հարաբերությունների զարգացմանն ու նոր կապերի ձևավորմանը։ Ձեր գործունեությամբ շարունակեք կամրջել հայ-ամերիկյան համագործակցությունը»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը՝ դիմելով «Ֆլեքս» ծրագրի շրջանավարտներին։
Նշենք, որ ծրագրի հաղթողները` 9-12-րդ դասարանի աշակերտները, հնարավորություն են ստանում մեկ ուսումնական տարի անցկացնելու ԱՄՆ-ում՝ ապրելով ամերիկյան ընտանիքներում և սովորելով ամերիկյան դպրոցներում:
Ներկաներին ողջունել է նաև ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպան Քրիստինա Քվինը: «Ծրագրի հիմքում ընկած գաղափարը՝ միտված երիտասարդ առաջնորդների ձևավորմանը, ինքնին յուրահատուկ և արժեքավոր է դարձնում այս ծրագիրը: Շատ ֆլեքսականներ այսօր իրենց համայնքներում նշանակալի գործունեություն են ծավալում: Այս բարդ ժամանակներում ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ ամբողջ աշխարհում միասնականության ու կարեկցանքի գիտակցումը կենսական նշանակություն ունեն: Վստահ եմ՝ հետագա 30 տարիներին ևս «Ֆլեքս»-ը հավատարիմ կմնա երիտասարդ առաջնորդների ձևավորման կարևոր առաքելությանը Հայաստանում»,-նշել է դեսպանը` շնորհակալություն հայտնելով նախորդ տարիներին ծրագրի իրականացմանը նպաստած բոլոր կողմերին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան