ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է Հայաստանում «Ֆլեքս» ծրագրի հիմնադրման 30-ամյակի և ամերիկյան Գոհունակության օրվան նվիրված տոնական միջոցառմանը։
Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպան Քրիստինա Քվինը, ինչպես նաև «Ֆլեքս» ծրագրի նախորդ 30 տարիների շրջանավարտները։ Միջոցառման կարգախոսն էր «Հայաստանի գերազանցությունը՝ արժևորելով «Ֆլեքս» ծրագրի շրջանավարտների 30-ամյա ներդրումը Հայաստանի զարգացման և կայունացման գործընթացում»։
Ապագա առաջնորդների փոխանակման (Future Leaders Exchange կամ FLEX) կրթաթոշակային ծրագիրն իրականացվում է ԿԳՄՍ նախարարության և «Միջազգային կրթության ամերիկյան խորհուրդներ» կազմակերպության համագործակցությամբ՝ շուրջ 30 տարի։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է ներկաներին և շնորհավորել «Ֆլեքս» ծրագրի 30-ամյակի առիթով։ Արթուր Մարտիրոսյանն անդրադարձել է Հայաստանում իրականացվող բարեփոխումներին, որոնց նպատակը, ըստ նրա, կրթական համակարգը մրցունակ դարձնելն է և ինչպես աշխատաշուկայում, այնպես էլ հանրային գործընթացներում ակտիվ և իրավագիտակից շրջանավարտներ ունենալը։
««Ֆլեքսն» այն հիանալի ծրագրերից է, որի շնորհիվ մեր երիտասարդները կարողանում են զարգացնել մարդկային կապիտալը և վերադառնալով հայրենիք՝ իրենց լավագույն ներդրումն ունենալ՝ ի նպաստ հանրային կյանքի բարօրության։ Վստահ եմ՝ կարևոր գիտելիքներ ու հմտություններ եք ձեռք բերել պետականաշինության և հանրային առաջընթացի համար։ Դուք ինչ-որ առումով նաև մեր մշակութային դեսպաններն եք Միացյալ Նահանգներում, և այստեղ ևս շարունակում եք այդ գործառույթը՝ ապահովելով միջմշակութային երկխոսությունը։ Դա նպաստում է հայ-ամերիկյան հարաբերությունների զարգացմանն ու նոր կապերի ձևավորմանը։ Ձեր գործունեությամբ շարունակեք կամրջել հայ-ամերիկյան համագործակցությունը»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը՝ դիմելով «Ֆլեքս» ծրագրի շրջանավարտներին։
Նշենք, որ ծրագրի հաղթողները` 9-12-րդ դասարանի աշակերտները, հնարավորություն են ստանում մեկ ուսումնական տարի անցկացնելու ԱՄՆ-ում՝ ապրելով ամերիկյան ընտանիքներում և սովորելով ամերիկյան դպրոցներում:
Ներկաներին ողջունել է նաև ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպան Քրիստինա Քվինը: «Ծրագրի հիմքում ընկած գաղափարը՝ միտված երիտասարդ առաջնորդների ձևավորմանը, ինքնին յուրահատուկ և արժեքավոր է դարձնում այս ծրագիրը: Շատ ֆլեքսականներ այսօր իրենց համայնքներում նշանակալի գործունեություն են ծավալում: Այս բարդ ժամանակներում ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ ամբողջ աշխարհում միասնականության ու կարեկցանքի գիտակցումը կենսական նշանակություն ունեն: Վստահ եմ՝ հետագա 30 տարիներին ևս «Ֆլեքս»-ը հավատարիմ կմնա երիտասարդ առաջնորդների ձևավորման կարևոր առաքելությանը Հայաստանում»,-նշել է դեսպանը` շնորհակալություն հայտնելով նախորդ տարիներին ծրագրի իրականացմանը նպաստած բոլոր կողմերին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: