ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ամփոփվել է «Իմ կյանքը համայնքում» աշակերտների փոխանակման ծրագրի հերթական նախագիծը

Նոյեմբերի 21, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

Գեղարքունիքի մարզի Գեղարքունիք գյուղում ամփոփվել է «Իմ կյանքը համայնքում» ծրագիրը, որն անցկացվել է հոկտեմբերի 16-23-ը:

Ամփոփմանը ներկա էին ծրագրին մասնակից բոլոր դպրոցների ներկայացուցիչները:

ԿԶՆԱԿ հիմնադրամի կրթական նորարարությունների և հետազոտության վարչության պետ Լիլիթ Մկրտչյանը, ողջունելով ներկաներին, մշել է, որ ծրագրի շնորհիվ հանրապետության 21 դպրոցների 67 աշակերտներ, նրանց ծնողները և մանկավարժները դարձել են մի թիմ, մի մեծ ընտանիք:

Գեղարքունիքի մարզի ԿԳՄՍ վարչության աշխատակիցները փաստել են, որ նախագիծը տոն է բերել իրենց մարզ՝ շնորհակալություն հայտնելով ծրագիրը կյանքի կոչող բոլոր մասնակիցներին՝ դպրոցների տնօրեններին, ուսուցիչներին, սովորողներին: Նրանք առանձնակի շնորհակալություն են հայտնել հյուրընկալ ընտանիքներին՝ իրենց անմնացորդ ու անշահախնդիր նվիրումի համար:

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Պատմամշակութային արգելոց-թանգարանների և պատմական միջավայրի պահպանության ծառայություն» ՊՈԱԿ-ի Գեղարքունիքի մարզային ծառայության աշխատակիցները ևս կարևորել են ծրագրի հայրենաճանաչողական գաղափարը՝ տեղանքի, մշակույթի, պատմության, ընտանեկան ավանդույթների ուսումնասիրության միջոցով:

Մասնակից աշակերտները մեկ շաբաթվա ընթացքում նորովի և սիրով բացահայտել են մեր հայրենիքը, ծանոթացել տարբեր համայնքների սովորույթներին ու ավանդույթներին, շրջել տեսարժան վայրերով, սովորել այլ միջավայրում:

Մասնակից աշակերտները մեկ շաբաթվա ընթացքում նորովի և սիրով բացահայտել են մեր հայրենիքը, ծանոթացել տարբեր համայնքների սովորույթներին ու ավանդույթներին, շրջել տեսարժան վայրերով, սովորել այլ միջավայրում:

Ծրագրի հաջորդ փուլը կմեկնարկի 2024 թ. ապրիլին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Shushanik Dallaqyan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…

  • Նախագծային աշխատանքներում խնդրադրման և դրա ձևակերպման ռազմավարության կարևորությունը

    Թեմայի հեղինակ՝ Lilit Ghazaryan

    Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…

  • իմ ընտանիքի պատմությունը

    Թեմայի հեղինակ՝ Կարինե Ալեքսանյան

    Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…

  • 21-ՐԴ ԴԱՐԻ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    Թեմայի հեղինակ՝ Արամյան Աննա

    Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…

  • Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ

    Թեմայի հեղինակ՝ Մայա Վարդանյան

    Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…