Ամեն տարի աշնանը նշվում է Պարենի համաշխարհային օրը՝ նպատակ ունենալով բարձրաձայնել սովի խնդիրը և հանրայնացնել դրա դեմ պայքարի ահնրաժեշտությունը, ինչպես նաև ընդգծել բոլորի համար առողջ սննդակարգ ապահովելու կենսական կարևորությունը:
Նոյեմբերի 13-17-ը Հայաստանում ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագիրը (ՊՀԾ) և նրա գործընկերները՝ Ճյուղային սննդի ինստիտուտը (SIFI) և «Դպրոցական սնունդ և երեխաների բարեկեցություն» հիմնարկը, տարրական դասարանների աշակերտների համար անցկացրել են միջացառումների շարք՝ նվիրված Պարենի համաշխարհային օրվան:
Այս անգամ միջոցառումների առանցքում ջրի թեման էր՝ դրա կենսական նշանակության հանրայնացումը։ Ուսումնական արշավի նպատակն էր օգնել երեխաներին ճանաչել առողջ սննդակարգի նշանակությունը, գիտակցել բավականաչափ ջուր խմելու, հավասարակշռված, բազմաբազան սննդակարգի կարևորությունը, ինչպես նաև ձեռք բերել հմտություններ՝ ինքնուրույն ընտրելու առողջ ու սննդարար մթերքներ։
Այսօր՝ նոյեմբերի 17-ին, Կոտայքի մարզի Բալահովիտ գյուղի Իսահակ Վիրաբյանի անվան միջնակարգ դպրոցում բեմադրվեց «Արամայիսի լեգենդները» ներկայացումը։ Այն հագեցած էր ինտերակտիվ տարրերով, ինչն օգնեց տարրական դասարանների աշակերտներին ավելի լավ յուրացնել թեման: Ներկայացման ընթացքում արծարծվեցին այնպիսի թեմաներ, ինչպիսիք են՝ ճարպերի, սպիտակուցների և ածխաջրերի հավասարակշռությունը և ջրի օգտակարությունը մարմնի համար:
Պարենի համաշխարհային օրվան նվիրված միջոցառումներն ավելի վաղ էին մեկնարկել։ Նոյեմբերի 13-ին Բալահովիտի միջնակարգ դպրոցի տարրական դպրոցի աշակերտները մասնակցել են դասարանական ժամի՝ ջրի կարևորության մասին: Հետաքրքիր արկածային խաղի միջոցով երեխաները բացահայտել են ջրի դերը մարդու կյանքում և սովորել՝ ինչպես պահպանել այս թանկարժեք ռեսուրսը:
«Դպրոցական սնունդ և երեխաների բարեկեցություն» հիմնարկը Հայաստանի բոլոր դպրոցներին հրավիրում է մասնակցելու այս արշավին` հետևյալ հղումով ներբեռնելով տեղեկատվական ամբողջ փաթեթը, որը ներառում է ինտերակտիվ դասարանական ժամի նյութ և 2 ներառական ներկայացումների սցենարներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: