Ամեն տարի աշնանը նշվում է Պարենի համաշխարհային օրը՝ նպատակ ունենալով բարձրաձայնել սովի խնդիրը և հանրայնացնել դրա դեմ պայքարի ահնրաժեշտությունը, ինչպես նաև ընդգծել բոլորի համար առողջ սննդակարգ ապահովելու կենսական կարևորությունը:
Նոյեմբերի 13-17-ը Հայաստանում ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագիրը (ՊՀԾ) և նրա գործընկերները՝ Ճյուղային սննդի ինստիտուտը (SIFI) և «Դպրոցական սնունդ և երեխաների բարեկեցություն» հիմնարկը, տարրական դասարանների աշակերտների համար անցկացրել են միջացառումների շարք՝ նվիրված Պարենի համաշխարհային օրվան:
Այս անգամ միջոցառումների առանցքում ջրի թեման էր՝ դրա կենսական նշանակության հանրայնացումը։ Ուսումնական արշավի նպատակն էր օգնել երեխաներին ճանաչել առողջ սննդակարգի նշանակությունը, գիտակցել բավականաչափ ջուր խմելու, հավասարակշռված, բազմաբազան սննդակարգի կարևորությունը, ինչպես նաև ձեռք բերել հմտություններ՝ ինքնուրույն ընտրելու առողջ ու սննդարար մթերքներ։
Այսօր՝ նոյեմբերի 17-ին, Կոտայքի մարզի Բալահովիտ գյուղի Իսահակ Վիրաբյանի անվան միջնակարգ դպրոցում բեմադրվեց «Արամայիսի լեգենդները» ներկայացումը։ Այն հագեցած էր ինտերակտիվ տարրերով, ինչն օգնեց տարրական դասարանների աշակերտներին ավելի լավ յուրացնել թեման: Ներկայացման ընթացքում արծարծվեցին այնպիսի թեմաներ, ինչպիսիք են՝ ճարպերի, սպիտակուցների և ածխաջրերի հավասարակշռությունը և ջրի օգտակարությունը մարմնի համար:
Պարենի համաշխարհային օրվան նվիրված միջոցառումներն ավելի վաղ էին մեկնարկել։ Նոյեմբերի 13-ին Բալահովիտի միջնակարգ դպրոցի տարրական դպրոցի աշակերտները մասնակցել են դասարանական ժամի՝ ջրի կարևորության մասին: Հետաքրքիր արկածային խաղի միջոցով երեխաները բացահայտել են ջրի դերը մարդու կյանքում և սովորել՝ ինչպես պահպանել այս թանկարժեք ռեսուրսը:
«Դպրոցական սնունդ և երեխաների բարեկեցություն» հիմնարկը Հայաստանի բոլոր դպրոցներին հրավիրում է մասնակցելու այս արշավին` հետևյալ հղումով ներբեռնելով տեղեկատվական ամբողջ փաթեթը, որը ներառում է ինտերակտիվ դասարանական ժամի նյութ և 2 ներառական ներկայացումների սցենարներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան