ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն այսօր ընդունել է Հայաստանի սամբոյի ֆեդերացիայի նախագահ Միքայել Հայրապետյանին և ֆեդերացիայի այլ ներկայացուցիչների:
Հայաստանի սամբոյի ֆեդերացիայի և ԿԳՄՍՆ սպորտի քաղաքականության վարչության ներկայացուցիչների մասնակցությամբ հանդիպման ընթացքում ամփոփվել են Երևանում նոյեմբերի 10-12-ն անցկացված աշխարհի առաջնության արդյունքներն ու կազմակերպչական աշխատանքները:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը շնորհակալություն է հայտնել գործադրած ջանքերի և կատարած մեծ աշխատանքի համար, ինչի շնորհիվ Երևանում անցկացված առաջնությունը, Միջազգային ֆեդերացիայի ղեկավարների և մյուս գործընկերների գնահատմամբ, մտել է սամբոյի պատմության մեջ՝ որպես երբևէ անցկացված լավագույն աշխարհի առաջնություն:
«Միջազգային ֆեդերացիայի ամենաբարձր պատասխանատուների, տարբեր երկրների ազգային ֆեդերացիաների նախագահների, միջազգային ԶԼՄ-ների ներկայացուցիչների և հենց մարզական պատվիրակությունների գնահատմամբ՝ սամբոյի աշխարհի առաջնությունն անցկացրել ենք ամենաբարձր մակարդակով: Սա, իսկապես, բոլորովին այլ մակարդակ է: Շնորհակալություն եմ հայտնել Սամբոյի ֆեդերացիային կատարած մեծ աշխատանքի և Հայաստանը 70-ից ավելի երկրների շուրջ 700 մարզիկների շրջանում հանրահռչակելու համար: Կարելի է պատկերացնել, թե ամբողջ աշխարհում այս ամենն ինչ արձագանք է ստացել: ՀՀ կառավարությունը՝ ի դեմս ԿԳՄՍ նախարարության, հետագայում էլ կլինի ձեր կողքին ու կաջակցի ձեր լավագույն նախաձեռնությունները: Սամբոյի ֆեդերացիան մշտապես հանդես է բերում խանդավառություն, նախաձեռնողականություն և նորարարություն՝ ջանք ու եռանդ չխնայելով»,- ասել է Կարեն Գիլոյանը:
Հայաստանի սամբոյի ֆեդերացիայի նախագահ Միքայել Հայրապետյանը, շնորհակալություն հայտնելով պատրաստակամության համար, ընդգծել է՝ Հայաստանում անցկացված աշխարհի առաջնության «Սամբոն ընտանիք է, ընտանիքը՝ ուժ, ուժը՝ խաղաղություն» կարգախոսը դարձել է նաև Միջազգային ֆեդերացիայինը:
«Դա մեր մեծ սպորտային ընտանիքն է, որն ամբողջ աշխարհին ցույց է տվել՝ Հայաստանն այն երկիրն է, որտեղ կարելի է անցկացնել միջազգային ամենաբարձր մակարդակի մրցումներ: Յուրաքանչյուր պատասխանատուի քրտնաջան աշխատանքն ու վերաբերմունքը շատ գնահատելի են: Ուրախ եմ, որ այս մեծ ընտանիքի մի մասն եմ կազմում»,- ասել է Միքայել Հայրապետյանը և տեղեկացրել՝ միջազգային Eurosport հեռուստաալիքում Երևանում անցկացված առաջնությունը 20 մլն դիտում է ունեցել:
Հանդիպման ընթացքում ֆեդերացիայի նախագահը ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանին է հանձնել Երևանում անցկացված աշխարհի առաջնության ոսկե հուշամեդալ և խորհրդանշական այլ պարգևներ:
Հիշեցնենք՝ Հայաստանի հավաքականները 10 մեդալով են ավարտել ելույթները Երևանում անցկացված սամբոյի մեծահասակաների աշխարհի 2023 թվականի առաջնությունում:
Առաջնության փոխչեմպիոններ են հռչակվել Արամ Աղաջանյանը (71 կգ), Բորիս Շատվերյանը (79 կգ), Դավիթ Գրիգորյանը (98 կգ), մարտական սամբոյից՝ Ավետիք Պողոսյանը (88 կգ), Վահրամ Գրիգորյանը (64 կգ):
Բրոնզե մեդալներին արժանացել են Վահագն Չալյանը (88 կգ), Վարսիկ Գրիգորյանը (54 կգ), մարտական սամբոյից՝ Վաչիկ Վարդանյանը (71 կգ), Սարգիս Վարդանյանը (79 կգ), Արման Ավանեսյանը (98 կգ):
Հայաստանի հավաքականներն աշխարհի առաջնությանը մասնակցում էին մարզիչներ Վովիկ Խոջայանի, Հայկ Ավետիսյանի և Էռնեստ Միրզոյանի ղեկավարությամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: