ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Սյունիքի մարզի երիտասարդների համար կազմակերպվել են մասնագիտական դասընթացներ

Նոյեմբերի 15, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

Գորիսի պետական համալսարանը ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ երկրորդ տարին է՝ իրականացնում է անվճար մասնագիտական դասընթացների շարք։

Նպատակը ոչ ֆորմալ կրթության միջոցով մասնագիտական վերապատրաստման հնարավորությունների, մասնագիտական կողմնորոշման ծրագրերի մասին երիտասարդների (այդ թվում՝ արցախյան վերջին պատերազմի մասնակիցների, պատերազմից ներազդված հասարակության այլ շերտերի երիտասարդների) իրազեկվածության և ներգրավվածության բարձրացումն է։

Այս տարի «Հնարավորություններ և հեռանկարներ» խորագրով իրականացվող դասընթացներին մասնակցելու ցանկություն է հայտնել շուրջ 287 երիտասարդ:

Պետական ֆինանսավորմամբ իրականացվող ծրագրի նպատակն է Սյունիքի մարզի երիտասարդների համար ապահովել մասնագիտական կողմնորոշման, հմտությունների զարգացման, կարիերայի աջակցման համար պայմաններ՝ աշխատաշուկայում արդյունավետ ներգրավման համար անհրաժեշտ անձնային և մասնագիտական աճ ապահովող կարողությունների զարգացման միջոցով:

Գորիսի պետական համալսարանի աշխատանքային թիմը շարունակաբար ընթացիկ հարցումներ է իրականացրել՝ պարզելու ծրագրի ընթացքի, կազմակերպվածության և դասընթացավարների պատրաստվածության մակարդակի մասին երիտասարդ մասնակիցների կարծիքները։

Ստացված տվյալներով կարելի է փաստել, որ երիտասարդների համար նման ձևաչափով կազմակերպվող դասընթացները համարվել են չափազանց արդյունավետ։ Օրինակ, «Գնումների գործընթացի կազմակերպում» դասընթացի մասնակիցները, առանձնակի կարևորելով դասընթացի մեթոդաբանությունը և շնորհակալություն հայտնելով ԿԳՄՍՆ-ին ու Գորիսի պետական համալսարանին, հիմնականում նշել են, որ դասընթացը եղել է բավականին օգտակար, և կազմակերպվել է ինտերակտիվ, նորարական մոտեցումներով։

«Մշտապես ունեցել ենք հնարավորություն ինքնուրույն աշխատանքների միջոցով կատարելու իրավիճակային խնդիրներ և ավելի լավ պատկերացում կազմելու գնումների գործընթացի կազմակերպման վերաբերյալ: Այս առումով դասընթացը շատ օգտակար էր»,- նշել է դասընթացի մասնակիցներից մեկը:

Մասնակիցներից շատերը նշել են, որ դասընթացից ստացել են արժեքավոր գիտելիք ու հմտություններ և հետագայում կփորձեն վերամասնագիտանալ այդ ոլորտում, իսկ որոշները ընդգծել են, որ, լինելով ոլորտում գործող երիտասարդ մասնագետ, ծրագիրը մասնագիտական զարգացման լավագույն և հասանելի հնարավորություն է տվել:

«ՀՀ աշխատանքային օրենսդրություն» դասընթացի դասընթացավար, փաստաբան Արկադի Հովհաննիսյանի խոսքով՝ երիտասարդների ոգևորությունը, ակտիվությունն ու հետաքրքրությունը պահպանվել են դասընթացի ավարտից հետո ևս: Նա փաստել է՝ ծրագրի մասնակիցները ցանկություն են հայտնել, որ այն կրի շարունակական բնույթ, քանի որ աշխատանքային իրավունքների պաշտպանության ուղղությամբ իրազեկվածության բարձրացումը մասնագիտական կողմնորոշման և աշխատաշուկայում անհրաժեշտ հմտությունների ձեռքբերման տեսանկյունից էական նշանակություն ունի երիտասարդների համար։

Ծրագրի շրջանակում մինչ այժմ առկա և հեռավար ձևաչափերով կազմակերպվել են «Մեդիագրագիտություն», «Ընդհանուր անգլերեն», «Թվային հմտություններ», «Մենեջմենթ», «ՀՀ աշխատանքային օրենսդրություն», «Գնումների գործընթացի կազմակերպում» դասընթացները, ստեղծվել են էլեկտրոնային ուսուցման կառավարման հարթակներ: Ընթացքի մեջ են «Հաշվապահական հաշվառում», «Թվային հմտություններ», «Թիմային աշխատանք», «Հաղորդակցման հմտություններ և հոգեբանական տեխնիկաներ», «Սթրեսի կառավարում», «Ժամանակի կառավարում և ուշադրություն մանրուքներին», «Խնդիրների լուծում և ստեղծարարություն», «Առաջնորդության հմտություններ» դասընթացները:

Ծրագրի շրջանակում կազմակերպվելու է նաև աշխատանքի տոնավաճառ, որի նախապատրաստական աշխատանքները ներկայում ակտիվ փուլում են։ Ծրագրի երրորդ բաղադրիչով նախատեսվում է իրականացնել հետազոտություն, որը վեր կհանի աշխատաշուկայում երիտասարդների պահանջարկի, ժամանակակից մասնագիտությունների և զբաղվածության հետ առնչվող մի շարք հիմնահարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…