ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն այսօր հրավիրված մամուլի ասուլիսի ընթացքում ներկայացրել է ՀՀ մշակույթի պահպանության, զարգացման և հանրահռչակման 2023-2027 թթ. ռազմավարությունը ժամանակակից արվեստի ոլորտում:
Փոխնախարարը նշել է՝ ռազմավարությունն այն հիմնարար փաստաթուղթն է, որով պետք է առաջնորդվել առաջիկա տարիներին մշակույթի ոլորտում գործունեություն իրականացնելիս:
Ըստ Դանիել Դանիելյանի՝ մշակույթի ռազմավարությունը կառուցված է մեկը մյուսից բխող երեք շղթայական օղակներից՝ ոչ նյութական մշակութային ժառանգություն՝ որպես պատմական մշակութային արժեք, կատարողական արվեստ և երրորդ օղակը՝ ինչպես, ում և երբ ներկայացնել մշակույթը, ովքեր են թիրախները:
«Մշակութային և ստեղծարար ոլորտի ռազմավարական նպատակին՝ նորարար, ներկայանալի և մրցունակ հայ ժամանակակից արվեստ ունենալու համար սահմանվել ենք 6 հիմնական գերակայություն»,- ասել է Դանիել Դանիելյանը:
Նշված գերակայություններից է մշակույթի կառավարման ժամանակակից համակարգերի և ֆինանսավորման նոր մոդելի ներդրումը, որը կհիմնվի հաստատության գեներացրած եկամուտները պետական աջակցությամբ ավելացնելու սկզբունքի վրա. նախորդ տարվա համեմատ՝ ավելացված մուտքերը պետության կողմից կկրկնապատկվեն:
«Ռազմավարությունում նախանշված գերակայություններից է թատերահամերգային կազմակերպություններում նյութատեխնիկական բազայի արդիականացումը: Արդեն իսկ միջոցներ են հատկացվել թատրոնների վերազինման, աշխատանքային միջավայրի բարելավման ուղղությամբ: Այդ աշխատանքներն ընթացքի մեջ են: Հանդիսատեսը մշակույթին պետք է հաղորդակցվի ներկայանալի կառույցներում»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը՝ ներկայացնելով Սունդուկյանի անվան, Օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական, Վանաձորի թատրոններում իրականացված և նախատեսվող աշխատանքները:
Երիտասարդ ստեղծագործողներին խրախուսելու և աջակցելու համատեքստում Դանիել Դանիելյանն ընդգծել է հաջորդ գերակայության՝ ինքնազբաղ/անկախ ստեղծագործողների գործունեության խթանման կարևորությունը: «Բազմաթիվ տաղանդավոր երիտասարդներ ունենք, որոնք մասնակցում են միջազգային տարբեր մրցույթների և վերադառնում հաղթանակով: Մեր խնդիրն է պատշաճ գնահատել նրանց և խրախուսել տարբեր հեղինակավոր հարթակներում նրանց մասնակցությունը»,- ասել է փոխնախարարը՝ այս գործընթացում կարևորելով մասնավոր հատվածի հետ համագործակցությունը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն անդրադարձել է նաև գեղագիտական դաստիարակության և գեղարվեստական կրթության համակարգի կատարելագործման, համայնքներում մշակույթի համաչափ զարգացման ապահովման հարցերին. «Մենք առաջնային ենք համարում մշակույթի ապակենտրոնացումը՝ համայնքների համաչափ զարգացմամբ և հասանելիության ապահովմամբ: Նախատեսվում է մեծացնել նաև արվեստի և երաժշտական կրթության դասավանդման ծավալները՝ մասնագիտական և հենակետային դպրոցների հիմնմամբ»:
Փոխնախարարը, որպես գերակայություն, ընդգծել է նաև հայ մշակույթի հանրահռչակումն ու հանրային լայն մասնակցության ապահովումը մշակութային կյանքին՝ թե՛ Հայաստանի ներսում, թե՛ ՀՀ սահմաններից դուրս: Այս համատեքստում նա տեղեկացրել է, որ Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը համերգային ծրագրով այժմ գտնվում է Աթենքում՝ Արամ Խաչատրյանի 120-ամյակի շրջանակում: Նշվել է նաև, որ նույն ծրագրի շրջանակում Օպերային թատրոնը հանդես կգա Ֆրանսիայի տարբեր քաղաքներում, իսկ Սիմֆոնիկ նվագախումբը կմեկնի Չինաստան:
Ամփոփելով ասուլիսը՝ Դանիել Դանիելյանը նշել է, որ 2024 թվականը ևս հոբելյանական է. կձևավորվեն հոբելյանական հանձնաժողովներ Շառլ Ազնավուրի և Սերգեյ Փարաջանովի 100-ամյակները պատշաճ անցկացնելու նպատակով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ