ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն այսօր հրավիրված մամուլի ասուլիսի ընթացքում ներկայացրել է ՀՀ մշակույթի պահպանության, զարգացման և հանրահռչակման 2023-2027 թթ. ռազմավարությունը ժամանակակից արվեստի ոլորտում:
Փոխնախարարը նշել է՝ ռազմավարությունն այն հիմնարար փաստաթուղթն է, որով պետք է առաջնորդվել առաջիկա տարիներին մշակույթի ոլորտում գործունեություն իրականացնելիս:
Ըստ Դանիել Դանիելյանի՝ մշակույթի ռազմավարությունը կառուցված է մեկը մյուսից բխող երեք շղթայական օղակներից՝ ոչ նյութական մշակութային ժառանգություն՝ որպես պատմական մշակութային արժեք, կատարողական արվեստ և երրորդ օղակը՝ ինչպես, ում և երբ ներկայացնել մշակույթը, ովքեր են թիրախները:
«Մշակութային և ստեղծարար ոլորտի ռազմավարական նպատակին՝ նորարար, ներկայանալի և մրցունակ հայ ժամանակակից արվեստ ունենալու համար սահմանվել ենք 6 հիմնական գերակայություն»,- ասել է Դանիել Դանիելյանը:
Նշված գերակայություններից է մշակույթի կառավարման ժամանակակից համակարգերի և ֆինանսավորման նոր մոդելի ներդրումը, որը կհիմնվի հաստատության գեներացրած եկամուտները պետական աջակցությամբ ավելացնելու սկզբունքի վրա. նախորդ տարվա համեմատ՝ ավելացված մուտքերը պետության կողմից կկրկնապատկվեն:
«Ռազմավարությունում նախանշված գերակայություններից է թատերահամերգային կազմակերպություններում նյութատեխնիկական բազայի արդիականացումը: Արդեն իսկ միջոցներ են հատկացվել թատրոնների վերազինման, աշխատանքային միջավայրի բարելավման ուղղությամբ: Այդ աշխատանքներն ընթացքի մեջ են: Հանդիսատեսը մշակույթին պետք է հաղորդակցվի ներկայանալի կառույցներում»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը՝ ներկայացնելով Սունդուկյանի անվան, Օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական, Վանաձորի թատրոններում իրականացված և նախատեսվող աշխատանքները:
Երիտասարդ ստեղծագործողներին խրախուսելու և աջակցելու համատեքստում Դանիել Դանիելյանն ընդգծել է հաջորդ գերակայության՝ ինքնազբաղ/անկախ ստեղծագործողների գործունեության խթանման կարևորությունը: «Բազմաթիվ տաղանդավոր երիտասարդներ ունենք, որոնք մասնակցում են միջազգային տարբեր մրցույթների և վերադառնում հաղթանակով: Մեր խնդիրն է պատշաճ գնահատել նրանց և խրախուսել տարբեր հեղինակավոր հարթակներում նրանց մասնակցությունը»,- ասել է փոխնախարարը՝ այս գործընթացում կարևորելով մասնավոր հատվածի հետ համագործակցությունը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն անդրադարձել է նաև գեղագիտական դաստիարակության և գեղարվեստական կրթության համակարգի կատարելագործման, համայնքներում մշակույթի համաչափ զարգացման ապահովման հարցերին. «Մենք առաջնային ենք համարում մշակույթի ապակենտրոնացումը՝ համայնքների համաչափ զարգացմամբ և հասանելիության ապահովմամբ: Նախատեսվում է մեծացնել նաև արվեստի և երաժշտական կրթության դասավանդման ծավալները՝ մասնագիտական և հենակետային դպրոցների հիմնմամբ»:
Փոխնախարարը, որպես գերակայություն, ընդգծել է նաև հայ մշակույթի հանրահռչակումն ու հանրային լայն մասնակցության ապահովումը մշակութային կյանքին՝ թե՛ Հայաստանի ներսում, թե՛ ՀՀ սահմաններից դուրս: Այս համատեքստում նա տեղեկացրել է, որ Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը համերգային ծրագրով այժմ գտնվում է Աթենքում՝ Արամ Խաչատրյանի 120-ամյակի շրջանակում: Նշվել է նաև, որ նույն ծրագրի շրջանակում Օպերային թատրոնը հանդես կգա Ֆրանսիայի տարբեր քաղաքներում, իսկ Սիմֆոնիկ նվագախումբը կմեկնի Չինաստան:
Ամփոփելով ասուլիսը՝ Դանիել Դանիելյանը նշել է, որ 2024 թվականը ևս հոբելյանական է. կձևավորվեն հոբելյանական հանձնաժողովներ Շառլ Ազնավուրի և Սերգեյ Փարաջանովի 100-ամյակները պատշաճ անցկացնելու նպատակով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: