ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հուշագիր` կրթության բնագավառում հայ- բելառուսական համագործակցության

Ապրիլի 21, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության և Բելառուսի Հանրապետության կրթության նախարարության միջև կնքվել է 2017-2020թթ. կրթության ոլորտում համագործակցության մասին հուշագիր, որը ստորագրել են ՀՀ ԿԳՆ արտաքին կապերի և սփյուռքի վարչության պետ Արթուր Ղազարյանը և Բելառուսի Հանրապետության կրթության նախարարության միջազգային կապերի վարչության պետ Վլադիմիր Շապուրովը: Ելնելով կրթության և գիտության ոլորտում երկու երկրների միջև համագործակցության հետագա զարգացման հանգամանքից` կողմերը պայմանավորվել են մի շարք հարցերի շուրջ: Մասնավորապես, համաձայն հուշագրի` կողմերը կհամագործակցեն շնորհալի երեխաների հետ աշխատանքի և օլիմպիական շարժման զարգացման, Բելառուսում կազմակերպվող առարկայական հեռավար օլիմպիադաներին ՀՀ աշակերտների մասնակցության գործում: Բացի այդ, կողմերը կաջակցեն հանրակրթական, միջին և բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների միջև կապերի հաստատման գործընթացին` կրթամշակութային փոխանակումների և ակադեմիական շարժունության համատեքստում /համաժողավների, պրակտիկաների կազմակերպում, համատեղ պարբերականների հրապարակում/: Կողմերը կփոխանակվեն կրթության միջազգայնացման, մասնավորապես, երկու երկրների ուսհաստատություններում սովորող օտարերկրյա ուսանողների վերաբերյալ տեղեկատվությամբ: Բացի այդ,  կողմերը կապահովեն միջազգային ցուցահանդեսներին, էքսպոներին և այլ կրթական միջոցառումներին երկու երկրների գերատեսչությունների մասնակցությունը, ինչպես նաև կաջակցեն գիտական հաստատություններում մագիստրոսների, ասպիրանտների և գիտնականների համար անհրաժեշտ պայմանների ստեղծմանը` հիմնարար և կիրառական գիտական ուսումնասիրությունների անցկացման նպատակով: Համաձայն հուշագրի` կողմերը կաջակցեն համատեղ կրթական կառույցների ստեղծման և երկու երկրների բուհերի մասնաճյուղերի բացման գործին, ինչպես նաև կիրականացնեն մասնագետների փոխանակում` ուսհաստատությունների հավատարմագրման և Որակավորումների ազգային շրջանակի վերաբերյալ երկու երկրների փորձն ուսումնասիրելու նպատակով` հաշվի առնելով Հայաստանի անդամակցությունը Եվրոպական միասնական բարձրագույն տարածքին: Բացի այդ, կողմերը կիրականացնեն համատեղ հետաքրքրություն ներկայացնող ծրագրեր, ինչպես նաև կնպաստեն երկու երկրների ուսանողների համար բարենպաստ պայմաններ ստեղծելու գործին: Կողմերը կօգտագործեն  ՀՀ և Բելառուսի բուհերի շրջանավարտների ներուժը` երկու երկրների միջև բարեկամական հարաբերությունների ամրապնդման համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան