Սիրելի՛ գիտնականներ, գիտաշխատողներ, գիտական ոլորտի նվիրյալներ,
Շնորհավորում եմ բոլորիդ Գիտության համաշխարհային օրվա կապակցությամբ, որը հայտարարվել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կողմից` հանուն խաղաղության և զարգացման:
Ժամանակակից աշխարհի մարտահրավերները և մարդկության պատմության հետահայաց վերլուծությունը ևս մեկ անգամ հաստատում են, որ կայուն տնտեսության, անվտանգության և հասարակության թռիչքային զարգացման հիմնական գրավականը նոր գիտելիքն է, գիտատեխնիկական գործունեության արդյունքը: Սահմանափակ բնական ռեսուրսներով և անբարենպաստ աշխարհաքաղաքական դիրքով երկրի համար, ինչպիսին Հայաստանն է, զարգացած գիտությունն ու նոր տեխնոլոգիաները պարզապես կենսական անհրաժեշտություն են:
Այսօր ՀՀ կառավարությունը ջանք չի խնայում զարգացնելու գիտական ոլորտը՝ կրթական տարբեր մակարդակներից մինչև գիտական լուրջ նվաճումներ: ՀՀ դպրոցները շարունակաբար համալրվում են լաբորատորիաներով՝ գիտական կյանքի նկատմամբ աշակերտների հետաքրքրությունները խթանելու, ոլորտն առավել գրավիչ դարձնելու և նոր հեռանկարներ ստեղծելու նպատակով: Գիտության ոլորտի աշխատողների վարձատրության համակարգը վերջին տարիներին էականորեն բարելավվել է, և այս գործընթացը շարունակական է: Մեր գիտական կազմակերպություններն ու բուհերը պետական աջակցությամբ հագեցվում են նոր սարքավորումներով, ինչը հայ գիտական համայնքը համաշխարհային նվաճումների սահմանին մոտեցնելու ևս մի քայլ է:
Սիրելի՛ գիտնականներ, առանձնակի ցանկանում եմ ընդգծել ձեր կարևորագույն դերակատարումը հասարակական մտքի զարգացման, տնտեսական ու ռազմական ոլորտներում նոր արդյունքների գրանցման, ինչպես նաև միջազգային մակարդակում մրցունակ երկիր դառնալու առումներով:
Հայաստանի Հանրապետության գիտական հանրությանը մաղթում եմ, որ ամենահամարձակ և հավակնոտ գաղափարները իրականություն դառնան՝ հանուն մեր երկրի խաղաղության, անվտանգության և կայուն զարգացման:
Շնորհակալություն ձեր գործունեության, ներդրած ջանքերի և նվիրումի համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան