ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն ընդունել է անվանի դաշնակահար Հենրի Զիգֆրիդսոնին (Ֆինլանդիա, Գերմանիա) և ՀՀ արվեստի վաստակավոր գործիչ, պրոֆեսոր Սերգեյ Քեչեկին:
Պրոֆեսոր Սերգեյ Քեչեկը նախարարի տեղակալին է ներկայացրել հյուրին՝ նշելով, որ Հենրի Զիգֆրիդսոնը եվրոպական կատարողական արվեստի ոլորտում ամենապահանջված մենակատարներից և կամերային երաժիշտներից է: Նրա տեղեկացմամբ՝ անվանի դաշնակահարը նոյեմբերի 6-9-ը Երևանի Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական դպրոցում «Վարպետության դաս. Մեկնարկ» կրթամշակութային ծրագրի շրջանակում վարպետության դասեր է անցկացնում «Մեկնարկ» տաղանդի զարգացման նպատակային ծրագրի սաների և այլ պատանի տաղանդավոր երաժիշտ-կատարողների համար: Վարպետության դասի շրջանակում անվանի պրոֆեսորն աշխատում է 7-20 տարեկան տաղանդավոր և շնորհալի դաշնակահար երեխաների, պատանիների և երիտասարդների հետ: Ծրագիրն իրականացնում է «Հարմոնիում» ՀԿ-ն (գեղարվեստական ղեկավար՝ դաշնակահար, ՀՀ վաստակավոր արտիստ, պրոֆեսոր Արմեն Բաբախանյան):
Դանիել Դանիելյանը ողջունել է հյուրին՝ կարևորելով համագործակցությունն անվանի դաշնակահարի հետ: Նախարարի տեղակալը շեշտադրել է պրոֆեսորի կողմից անցկացվող վարպետության դասերի կարևորությունը՝ ուղղված հայ երեխաների երաժշտական կարողությունների զարգացմանն ու կատարելագործմանը: Դանիել Դանիելյանը Հենրի Զիգֆրիդսոնից հետաքրքրվել է ծրագրի անցկացման ընթացքի և տպավորությունների մասին:
Դանիել Դանիելյանը մեծ գնահատանքով է խոսել հայ երեխաների երաժշտական կարողությունների, տարբեր միջազգային հարթակներում ունեցած նրանց ձեռքբերումների և հաղթանակների մասին: Նա տեղեկացրել է, որ շրջելով հանրապետության երաժշտական հաստատություններում՝ արձանագրել է, որ երաժշտական դպրոցների սաները մեծ հետաքրքրություն, ակտիվություն և բարձր առաջադիմություն են դրսևորում ուսումնառության շրջանում: Իսկ արհեստավարժ ուսուցիչների ավանդի ու ներդրման շնորհիվ երեխաները մշտապես մասնակցում են տարբեր ստուգատեսների և մրցույթների՝ արձանագրելով բազում հաջողություններ. «Հայ երեխաները մեծ էներգիա և մասնագիտական ներուժ ունեն, ինչի մասին վկայում են աշխարհի տարբեր բեմերում նրանց գրանցած հաջողությունները: Ապրելով Եվրոպայի և Ասիայի հատման կետում՝ մենք կանգնած ենք մշակութային խաչմերուկի վրա, իսկ մշակութային ազդեցությունը կարող է նպաստել խաղաղության խաչմերուկի ձևավորմանը»:
Անվանի դաշնակահար Հենրի Զիգֆրիդսոնը, անդրադառնալով այս օրերին իր կողմից անցկացվող վարպետության դասերին, նշել է, որ շատ բարձր է գնահատում երեխաների մասնակցությունը դասերին, նրանց կարողություններն ու ակտիվությունը. «Անգամ ամենակրտսեր մասնակիցները մեծ ներուժ և տաղանդ ունեն: Երեխաները դասերի ընթացում շատ ճկուն են և աշխատանքային պրոցեսներում, իմ բոլոր ցուցումներին և դիտարկումներին արձագանքում են մեծ արագությամբ: Արվեստը հոգու սնունդն է. այն հնարավորություն է տալիս աշխարհում տարածել ամենաբարի զգացումները»:
Նշենք, որ վարպետության դասի ավարտին՝ նոյեմբերի 9-ին, Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական դպրոցի դահլիճում այս ծրագրի սաները հանդես կգան համերգային ծրագրով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ