ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնը համատեղ նոյեմբերի 6-12-ն անցկացնում են «Մեդիագրագիտությունը թվային միջավայրում․ պատերազմին զուգահեռ» խորագրով մեդիագրագիտության շաբաթ:
Այսօր տեղի է ունեցել մեդիագրագիտության շաբաթվա բացման միջոցառումը: Ողջույնի խոսքով հանդես են եկել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի տնօրեն Նունե Սարգսյանը, ՀՀ-ում Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության դեսպան Վիկտոր Ռիխտերը, ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության հայաստանյան առաքելության տնօրեն Ջոն Ալլելոն, Հայաստանում Եվրոպական միության պատվիրակության քաղաքական, տեղեկատվական և մամուլի բաժնի ղեկավար Յան Պլեշինգերը, «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամի «Երիտասարդները գործելիս» ծրագրի ղեկավար Շտեֆան Մալերիուսը:
Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը նշել է՝ մեդիագրագիտության շաբաթվա անցկացումն արդեն ավանդույթ է դարձել: Կարևորելով նախաձեռնությունը՝ նախարարն ընդգծել է, որ հանրության շրջանում այն դառնում է վարքականոնի մի մաս՝ առանձնացնելու կարևոր անելիքները, թեմաները և ուղղությունները:
«Մեդիագրագիտության կարևորության և խնդիրների մասին միայն այս ծրագրի ընթացքում չէ, որ խոսում ենք. այն մեր ամբողջ տարվա գործն է: Սակայն այս շաբաթը թույլ է տալիս ավելի թիրախային ամփոփելու արված աշխատանքները, վերլուծելու, քննարկելու անելիքները, ինչպես նաև այս ծրագրերի, միջոցառումների անցկացման հնարավորություն ընձեռել հիմնական շահառուներին: Միջոցառումներն ու ծրագրերն այնքան բազմազան են, որ մասնակիցներից յուրաքանչյուրը կգտնի հենց իր հարցերին ամենաճշգրիտը պատասխանող ձևաչափը»,- ասել է նախարարը և ուրախությամբ արձանագրել, որ տարիներ շարունակ ծրագրին իրենց գործուն մասնակցությունն են բերում կրթական հաստատությունները, ուսուցիչները, աշակերտները և ուսանողները:
Ժաննա Անդրեասյանն ընդգծել է՝ մեդիագրագիտությունը կրթական համակարգի կարևոր բաղադրիչ է՝ առանց որի չի կարելի պատկերացնել ժամանակակից կրթությունը: «Մեդիագրագիտությունը դարձել է նաև մեր կրթական համակարգի ամենաառանցքային կոմպետենցիաներից մեկը: Շատ կարևոր է, որ հանրակրթության նոր պետական չափորոշչում մեդիագրագիտությունը նշված է որպես առանցքային կարողունակություն, ընդ որում՝ նախադպրոցական տարիքից: Սեպտեմբերից բոլոր դպրոցները փուլային եղանակով արդեն իսկ նոր չափորոշչով աշխատելու ճանապարհին են, հետևաբար ավելի է կարևորվում մասնակցությունը մեդիագրագիտության շաբաթվա միջոցառումներին: Ինչ-որ առումով սա դառնում է նոր չափորոշչի գործնական հմտությունների և վերապատրաստման եղանակ»,- ասել է նախարարը և հույս հայտնել, որ մեդիագրագիտության շաբաթվա միջոցառումների մասնակիցները ձեռք բերած հմտությունները կկարողանան ակտիվորեն կիրառել:
Անդրադառնալով մեդիագրագիտության շաբաթվա այս տարվա խորագրին՝ «Մեդիագրագիտությունը թվային միջավայրում․ պատերազմին զուգահեռ», նախարարը նշել է. «Կարիք կա, որ ևս մեկ անգամ յուրաքանչյուրս մտածենք այն մասին, թե մեր սեփական պահվածքով ինչ վարքականոնի հաստատմանն ենք նպաստում: Մեդիագրագիտությունը դառնում է ցանկացած գիտելիքի ուղեկցող պայման, որը մեզ օգնելու է ստացած գիտելիքը ճիշտ օգտագործել բոլոր իրավիճակներում: Կրթական համակարգի դերն է՝ երեխաներին դարձնել իրազեկված և պաշտպանված»:
Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև մեծահասակների կրթության խնդրին՝ նշելով, որ խնդիրների զգալի հատվածը գալիս է նաև հանրային մեդիագրագիտության ոչ պատշաճ մակարդակից: Նրա խոսքով՝ այստեղ մեծ անելիքներ կան մեծահասակների կրթության առումով՝ այս համատեքստում կարևորելով ոչ ֆորմալ կրթական դասընթացների կազմակերպումը:
Միջոցառման բանախոսներն իրենց հերթին ընդգծել են մեդիագրագիտության շաբաթվա կարևորությունը և ներկայացրել ծրագրի իրականացմանն ուղղված իրենց աջակցությունը:
Նշենք, որ մեդիագրագիտության շաբաթը միջազգային շարժում է, որն ամեն տարի աշնանը ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավորությամբ անցկացվում է աշխարհի տարբեր երկրներում։ Այս տարի այն անցկացվում է Եվրոպական միության կողմից համաֆինանսավորվող «Երիտասարդները գործելիս. Հայաստանում երիտասարդների զորեղացման և առաջնորդության խթանման» և ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության միջոցով իրականացվող «Հայաստանի մեդիայի զարգացման» ծրագրերի շրջանակում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: