ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«ՀՀ 2024 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք» մրցույթին հայտ է ներկայացրել 5 քաղաք

Նոյեմբերի 3, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

Վերջին տարիների համեմատ այս տարի «ՀՀ 2024 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք» մրցույթի նկատմամբ աննախադեպ ակտիվություն է նկատվել. մրցույթին մասնակցելու հայտ է ներկայացրել 5 քաղաք՝ Աբովյանը, Ալավերդին, Էջմիածինը, Վեդին և Գավառը։

Նախորդ տարիներին ՀՀ երիտասարդական մայրաքաղաք ճանաչված քաղաքներում իրականացված աշխատանքները, քաղաքների կողմից սահմանված նոր նշաձողերը, ծրագրի հանրահռչակման և տեսանելիության բարձրացմանն ուղղված աշխատանքները, ըստ ամենայնի, տվել են իրենց պտուղները՝ մեծացնելով քաղաքների կողմից հետաքրքրությունը մրցույթի նկատմամբ։

Այս տարի մրցույթի կանոնակարգը լրամշակվել է. ամբողջությամբ վերանայվել են փորձագիտական գնահատման չափանիշները։ Բացի դրանից՝ եթե նախորդ տարիներին հայտերի գնահատումն իրականացվում էր երկու բաղադրիչի հաշվառմամբ՝ փորձագիտական ընդհանուր գնահատում և կարճ հաղորդագրությամբ SMS քվեարկություն, ապա այս տարի, ըստ նոր մշակված կանոնակարգի, այն իրականացվում է 3 բաղադրիչի հաշվառմամբ՝ համայնքի/քաղաքի կարողությունների փորձագիտական գնահատում, հայտի ծրագրի փորձագիտական գնահատում և կարճ հաղորդագրությամբ SMS քվեարկություն։ Ընդ որում՝ նշված երեք բաղադրիչների համար սահմանվել են տեսակարար կշիռներ՝ վերջական գնահատական ձևավորելիս։ Փորձագիտական գնահատման չափանիշները մշակելիս կիրառվել է երիտասարդության դրական զարգացման մեթոդաբանությունը։

Յուրաքանչյուր տարի մրցույթի կազմակերպման և անցկացման աշխատանքների իրականացման համար ստեղծվում են մրցութային հանձնաժողով և փորձագիտական գնահատման խումբ։

Մրցույթն անցկացվում է հետևյալ փուլերով՝

  • հայտի ընդունում և գնահատում հանձնաժողովի կողմից՝ սահմանված պահանջներին համապատասխանելու կամ չհամապատասխանելու վերաբերյալ,

  • հայտի փորձագիտական գնահատում խմբի կողմից` տեղում ուսումնասիրությունների միջոցով,

  • ՀՀ բնակչության կողմից կարճ հաղորդագրությամբ SMS քվեարկություն,

  • մրցույթի արդյունքների ամփոփում և հաջորդ տարվա «Հայաստանի Հանրապետության տարվա երիտասարդական մայրաքաղաքի» հռչակում:

Համաձայն մրցույթի կանոնակարգի՝ փորձագիտական գնահատման խումբն իրականացնում է մրցույթին հայտ ներկայացրած քաղաքների փորձագիտական գնահատում՝ տեղում այցելությունների միջոցով։

Հոկտեմբերի 25-ից նոյեմբերի 2-ն ընկած ժամանակահատվածում իրականացվել են փորձագիտական այցելություններ հայտատու քաղաքներ, որոնց ընթացքում տեղի են ունեցել հանդիպումներ համայնքների ղեկավարների, ավագանիների անդամների, համայնքապետարանների երիտասարդությանն առնչվող պատասխանատուների, կրթական հաստատությունների ղեկավարի կազմերի, ուսանողական խորհուրդների ներկայացուցիչների, կամավորների հետ։ Այցերի ընթացքում ներկայացվել են քաղաքներում իրականացվող երիտասարդական ծրագրերը, կազմակերպությունները, ենթակառուցվածքները, երիտասարդության հետ կապված կրթական, մշակութային, ժամանցային միջոցառումները և այլն։

Փորձագիտական այցելություններին հաջորդելու է կարճ հաղորդագրությամբ SMS քվեարկության փուլը, որը կմեկնարկի հաջորդ շաբաթվանից և հնարավորություն կտրվի բոլորին՝ անկախ բնակավայրից, իրենց ձայնը տալու նախընտրելի քաղաքին։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…