ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն աշխատանքային այց է կատարել Արտաշատ քաղաք, որտեղ ներկա է եղել Արտաշատյան հանրապետական թատերական փառատոնի բացման արարողությանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի առաջին կանգառը Արտաշատ քաղաքի գեղագիտական կենտրոնն էր, որտեղ անցկացվում էր միջոցառում՝ նվիրված Հայ կինոյի հիմնադրման 100-ամյակին: Միջոցառման շրջանակում կենտրոնի սաները բեմադրել են հայկական տարբեր ֆիլմերից հատվածներ, հանդես եկել երաժշտական և պարային կատարումներով:
ԿԳՄՍ փոխնախարար Դանիել Դանիելյանը ողջունել է կենտրոնի սաներին, մանկավարժներին և ծնողներին՝ շնորհակալություն հայտնելով Հայ կինոյի 100-ամյակի արժևորման և այսկերպ հայ կինոաշխարհը բացահայտելու և ճանաչելու, փոքր հասակից երեխաներին մշակութային կյանքին ինտեգրելու նախաձեռնության համար:
Այցի շրջանակում Դանիել Դանիելյանն այցելել է Արտաշատի համայնքապետարան, հանդիպել համայնքի ղեկավար Կառլեն Մկրտչյանի և համայնքի կրթամշակութային հաստատությունների ներկայացուցիչների հետ:
Հանդիպմանը քննարկվել են Արատաշատ քաղաքում մշակութային կյանքի զարգացման, առկա խնդիրների, ինչպես նաև Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված մեր հայրենակիցներին քաղաքի կրթամշակութային հաստատություններում աշխատանքի տեղավորելու վերաբերյալ մի շարք հարցեր: Առանձնակի անդրադարձ է եղել արտադպրոցական ուսումնական հաստատությունների օրենսդրական դաշտի կարգավորման անհրաժեշտությանը, կադրային խնդիրների լուծման ճանապարհներին, ժամաբաշխման, համատեղությամբ աշխատելու, նոր գործիքներով և անհրաժեշտ տեխնիկայով համալրելու հնարավորություններին:
Այցի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը ներկա է եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ Արտաշատի Ա. Խարազյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում կայացող Արտաշատյան հանրապետական թատերական փառատոնի մեկնարկին: Միջոցառմանը ներկա է եղել նաև Արարատի մարզպետ Սեդրակ Թևոնյանը:
Փառատոնը նվիրված է Արտաշատի Ա. Խարազյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնի պետական կարգավիճակ ստանալու 90 և թամանյանական շենքի կառուցման 80-ամյակներին:
«ԿԳՄՍ նախարարության քաղաքականության առաջնահերթություններից է մարզերում մշակութային կյանքի աշխուժացումը: Վստահ եմ՝ համատեղ ջանքերով անցկացվող այս փառատոնը կնպաստի քաղաքում և մարզում ոչ միայն մշակութային կյանքի ակտիվացմանը, այլև նոր եռանդով զարգացմանը: Մեր մշակույթը պետք է պահպանենք բոլորս միասին՝ սկսած հասարակությունից ու ոլորտի ներկայացուցիչներից մինչև մարզպետարան ու նախարարություն: Եվ այս փառատոնը միասնական աշխատանքի լավ օրինակ է»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը՝ հավելելով, որ թատերական ոլորտում նախատեսվում է նաև հայ-ֆրանսիական համագործակցություն, որի շուրջ աշխատանքներն արդեն սկսվել են:
Նշենք, որ Արտաշատյան հանրապետական թատերական փառատոնն իրականացնում է Արտաշատի Ա. Խարազյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնը՝ ՀՀ Արարատի մարզպետարանի և Հայաստանի թատերական գործիչների միության հետ համատեղ՝ նոյեմբերի 1-7-ը: Թատրոնը հյուրընկալելու է հանրապետության 9 թատրոնների, որոնք հանդես կգան իրենց լավագույն ներկայացումներով: Մեկնարկային ներկայացմամբ հանդես է եկել Երևանի Ս. Սարգսյանի անվան Համազգային թատրոնը՝ Հովհ. Թումանյանի «Լոռեցի Սաքոն» ստեղծագործության բեմադրմամբ (բեմադրիչ՝ Նարինե Գրիգորյան):
Փառատոնի ծրագիրը կցվում է:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: