ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Զարգացնենք մեր մշակույթը միասին». Դանիել Դանիելյանը ներկա է եղել Արտաշատյան հանրապետական թատերական փառատոնի բացմանը

Նոյեմբերի 2, 2023
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն աշխատանքային այց է կատարել Արտաշատ քաղաք, որտեղ ներկա է եղել Արտաշատյան հանրապետական թատերական փառատոնի բացման արարողությանը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի առաջին կանգառը Արտաշատ քաղաքի գեղագիտական կենտրոնն էր, որտեղ անցկացվում էր միջոցառում՝ նվիրված Հայ կինոյի հիմնադրման 100-ամյակին: Միջոցառման շրջանակում կենտրոնի սաները բեմադրել են հայկական տարբեր ֆիլմերից հատվածներ, հանդես եկել երաժշտական և պարային կատարումներով:

ԿԳՄՍ փոխնախարար Դանիել Դանիելյանը ողջունել է կենտրոնի սաներին, մանկավարժներին և ծնողներին՝ շնորհակալություն հայտնելով Հայ կինոյի 100-ամյակի արժևորման և այսկերպ հայ կինոաշխարհը բացահայտելու և ճանաչելու, փոքր հասակից երեխաներին մշակութային կյանքին ինտեգրելու նախաձեռնության համար:

Այցի շրջանակում Դանիել Դանիելյանն այցելել է Արտաշատի համայնքապետարան, հանդիպել համայնքի ղեկավար Կառլեն Մկրտչյանի և համայնքի կրթամշակութային հաստատությունների ներկայացուցիչների հետ:

Հանդիպմանը քննարկվել են Արատաշատ քաղաքում մշակութային կյանքի զարգացման, առկա խնդիրների, ինչպես նաև Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված մեր հայրենակիցներին քաղաքի կրթամշակութային հաստատություններում աշխատանքի տեղավորելու վերաբերյալ մի շարք հարցեր: Առանձնակի անդրադարձ է եղել արտադպրոցական ուսումնական հաստատությունների օրենսդրական դաշտի կարգավորման անհրաժեշտությանը, կադրային խնդիրների լուծման ճանապարհներին, ժամաբաշխման, համատեղությամբ աշխատելու, նոր գործիքներով և անհրաժեշտ տեխնիկայով համալրելու հնարավորություններին:

Այցի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը ներկա է եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ Արտաշատի Ա. Խարազյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում կայացող Արտաշատյան հանրապետական թատերական փառատոնի մեկնարկին: Միջոցառմանը ներկա է եղել նաև Արարատի մարզպետ Սեդրակ Թևոնյանը:

Փառատոնը նվիրված է Արտաշատի Ա. Խարազյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնի պետական կարգավիճակ ստանալու 90 և թամանյանական շենքի կառուցման 80-ամյակներին:

«ԿԳՄՍ նախարարության քաղաքականության առաջնահերթություններից է մարզերում մշակութային կյանքի աշխուժացումը: Վստահ եմ՝ համատեղ ջանքերով անցկացվող այս փառատոնը կնպաստի քաղաքում և մարզում ոչ միայն մշակութային կյանքի ակտիվացմանը, այլև նոր եռանդով զարգացմանը: Մեր մշակույթը պետք է պահպանենք բոլորս միասին՝ սկսած հասարակությունից ու ոլորտի ներկայացուցիչներից մինչև մարզպետարան ու նախարարություն: Եվ այս փառատոնը միասնական աշխատանքի լավ օրինակ է»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը՝ հավելելով, որ թատերական ոլորտում նախատեսվում է նաև հայ-ֆրանսիական համագործակցություն, որի շուրջ աշխատանքներն արդեն սկսվել են:

Նշենք, որ Արտաշատյան հանրապետական թատերական փառատոնն իրականացնում է Արտաշատի Ա. Խարազյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնը՝ ՀՀ Արարատի մարզպետարանի և Հայաստանի թատերական գործիչների միության հետ համատեղ՝ նոյեմբերի 1-7-ը: Թատրոնը հյուրընկալելու է հանրապետության 9 թատրոնների, որոնք հանդես կգան իրենց լավագույն ներկայացումներով: Մեկնարկային ներկայացմամբ հանդես է եկել Երևանի Ս. Սարգսյանի անվան Համազգային թատրոնը՝ Հովհ. Թումանյանի «Լոռեցի Սաքոն» ստեղծագործության բեմադրմամբ (բեմադրիչ՝ Նարինե Գրիգորյան):

Փառատոնի ծրագիրը կցվում է:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: