«Մշակութային կրթության աջակցության» հիմնադրամի մեթոդիստ-մանկավարժները, ինչպես նաև բարձրագույն և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների առաջատար հրավիրյալ մասնագետները 2023-2024 ուսումնական տարվա սեպտեմբերից «Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում ուսումնամեթոդական աշխատանքներ» ծրագրի շրջանակում այցելել են ՀՀ մարզեր։
Սեպտեմբեր և հոկտեմբեր ամիսներին հիմնադրամի մեթոդիստ-մանկավարժները և հրավիրյալ մասնագետներն այցելել են ՀՀ Շիրակի, Կոտայքի, Գեղարքունիքի և Վայոց ձորի մարզեր։ Այդ գործունեության արդյունքում ուսումնամեթոդական ու գործնական օգնություն են ստացել 72 մանկավարժ և 796 աշակերտ։
Հոկտեմբերի 19-21-ը Սյունիքի մարզում են գտնվել հիմնադրամի 5 մեթոդիստ-մանկավարժներ Նոռա Այվազյանը (ջութակ), Մարինե Ասատրյանը (քանոն), Արգենտինա Պողոսյանը (խմբավար), Տատյանա Ռուխկյանը (պար), Դավիթ Դավթյանը (գեղարվեստ) և 2 հրավիրյալ մասնագետներ՝ Տիգրան Բերկելյանը (Պ. Չայկովսկու անվան ՄԵՄԴ դասատու, դաշնամուր) և Քրիստինե Սահակյանը (Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի պրոֆեսոր, մեներգեցողություն)։ Սյունիքի մարզ է այցելել նաև «Մշակութային կրթության աջակցության» հիմնադրամի տնօրեն Նելլի Սարգսյանը՝ որպես ծրագրի համակարգող։
Հիմնադրամի աշխատակիցները ծանոթացել են գյուղական դպրոցների շենքային պայմաններին, մանկավարժների ամենօրյա գործունեությանը, մշակութային կյանքը համայնքներում ակտիվացնելուն ուղղված աշխատանքներին և ծրագրերին, իրականացվող միջոցառումներին։ Լսումների միջոցով նրանք ևս մեկ անգամ անդրադարձել են այս տարվա հանրապետական մրցույթներին մասնակցող անհատ կատարողների և համույթների կատարվելիք ծրագրի ճշգրիտ ընտրությանը։
Նոյեմբեր-դեկտեմբերին նախատեսվում են մեթոդիստ-մանկավարժների և հրավիրյալ մասնագետների այցելություններ ևս 5 մարզեր։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: