Ստամբուլում տեղի է ունեցել Սևծովյան տնտեսական համագործակցության կազմակերպության (ՍԾՏՀԿ) մշակույթի աշխատանքային խմբի (ՄԱԽ) հանդիպումը, որը նախագահում էր Հայաստանի Հանրապետությունը՝ ի դեմս Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության մշակութային ժառանգության և ժողովրդական արհեստների վարչության պետ Աստղիկ Մարաբյանի։
Դեռևս ապրիլի 4-5-ը կայացած ՍԾՏՀԿ ավագ պաշտոնյաների կոմիտեի հանդիպմանը հավանություն էր տրվել ՍԾՏՀԿ ՄԱԽ համակարգման Հայաստանի Հանրապետության հայտին (2023 թ. հուլիսի 1-2025 թ. հունիսի 30): Նախագահողի կողմից ներկայացվել է Հայաստանի Հանրապետության կողմից մշակված ՍԾՏՀԿ ՄԱԽ-ի 2023-2025 թթ. գործողությունների ծրագրի նախագիծը, որը մանրամասն քննարկվել և մասնակից երկրների մեծամասնության կողմից արժանացել է հավանության:
Սևծովյան տարածաշրջանում մշակութային բազմազանության խրախուսման և տարածաշրջանային համագործակցության ընդլայնման հարցի շրջանակում անդամ պետությունների ներկայացուցիչները ներկայացրել են իրենց մշակութային ծրագրերը և նոր նախաձեռնությունները:
Հայաստանի համակարգողը ներկայացրել է այս տարի Լեհաստանի Լոձ քաղաքում տեղի ունեցած Եվրոպայի խորհրդի «Մշակութային ուղիներ» ծրագրի խորհրդատվական 12-րդ ֆորումի շրջանակում իր կողմից պատրաստված «Եվրոպայի խորհրդի մշակութային ուղիներ ծրագրի ընդլայնումն անդրազգային հարթակների միջոցով. ՍԾՏՀ տարածաշրջանի մշակութային ներուժի կիրառումը» թեմայով զեկույցը: Կարևորվել են ՍԾՏՀԿ և Եվրոպայի խորհրդի «Մշակութային ուղիներ» ծրագրի միջև համագործակցության ընդլայնման, միջազգային մեխանիզմների համախմբման միջոցով տարածաշրջանային բազմաշերտ համագործակցության նոր ձևաչափի ձևավորման հնարավորությունները:
Սևծովյան տարածաշրջանի հետազոտությունների միջազգային կենտրոնի կողմից քննարկման է ներկայացվել «ՍԾՏՀ մշակութային ամիս» ծրագիրը, որը մեկնարկել է 2017 թվականից: Այն նպատակ ունի խթանելու տարածաշրջանի հարուստ մշակութային բազմազանությունը, ինչպես նաև բարձրացնելու ճանաչելիությունը: Ակտիվորեն քննարկվել են Հայաստանի կողմից առաջարկված ՍԾՏՀ-ի շրջանակում մշակութային քաղաք հռչակելու գաղափարը և մշակութային զբոսաշրջության առաջխաղացման կարևորությունը։
Նիստի շրջանակում աշխատանքային հանդիպումներ են տեղի ունեցել Հունաստանի և Սերբիայի մշակույթի նախարարությունների ներկայացուցիչների հետ։ Որոշվել է ընթացք տալ ՍԾՏՀԿ ՄԱԽ գործողությունների ծրագրով նախանշված միջոցառումներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ