ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանդիպել է վիրահայ 25 երիտասարդների հետ, որոնց համար ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ կազմակերպվել է համահայկական քառօրյա ճանաչողական այց Հայաստանի պատմական, մշակութային և հոգևոր վայրեր:
Միջոցառման մասնակիցների ընտրությունն իրականացրել է Հայ առաքելական եկեղեցու վիրահայոց թեմի հետ համագործակցությամբ:
Այցի նպատակն է հայկական արժեքների ճանաչողության միջոցով վիրահայ երիտասարդներին Հայաստանն առավել ճանաչելի դարձնելն ու հայապահպանությանն օժանդակելը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է երիտասարդներին և առանձնահատուկ կարևորել սփյուռքահայ երիտասարդների հետ նմանօրինակ հանդիպումները:
«Հայաստանն ու Վրաստանը բարեկամական ամուր կապեր ունեն, հարևան երկրների ժողովուրդներն ունեն պատմական և մշակութային ընդհանրություններ, դիմակայում են համարյա նույն մարտահրավերներին: Երիտասարդական այսօրինակ հանդիպումներն ու ծրագրերը նպաստում են հայկական համայնքի հետ կապերի խորացմանը ու հետագա համագործակցության զարգացմանը: Դուք` երիտասարդներդ, նպաստում եք հայկական արժեքների պահպանմանը և այդ արժեքների առաջնային կրողն ու տարածողն եք»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Նախարարի տեղակալը երիտասարդներին խորհուրդ է տվել առավել ներգրավված լինել նախարարության կողմից իրականացվող երիտասարդական նախաձեռնություններում, մասնակցել ԿԳՄՍ նախարարության համակարգման ոլորտների, մասնավորապես՝ կրթական, գիտական, երիտասարդական, մշակութային, սպորտային, վերապատրաստման և այլ ծրագրերին:
Երիտասարդության հարցերի վարչության պետ Զառա Ասլանյանը վիրահայ երիտասարդներին ներկայացրել է ՀՀ երիտասարդական քաղաքականության գերակա ուղղությունները, երիտասարդների հետ տարվող աշխատանքները և ծրագրերը: Նա անդրադարձել է նաև ֆորմալ և ոչ ֆորմալ զբաղվածության միջոցով աշխատաշուկայում երիտասարդների մասնակցության խթանմանը, ձեռնարկատիրական կարողությունների զարգացմանը և նորարարությանը միտված նախագծերում երիտասարդների ակտիվ ներգրավմանը:
Երիտասարդներին ողջունել է նաև շուրջ երկու տարի Մոսկվայից Հայաստան տեղափոխված և Երևանում «իԳործ» ծրագրի շրջանակում աշխատանքային գործունեություն ծավալող Անի Հարությունյանը: Վերջինս երիտասարդներին խորհուրդ է տվել իրենց բնակության երկրում լինել միասնական, առավել ակտիվ, նպատակասլաց ու իրազեկված, հավատալ իրենց ներուժին, ինչպես նաև հորդորել է կրթվել ու գործել ի նպաստ հայրենիքի:
Երիտասարդներն էլ իրենց հերթին պատմել են Հայաստանում ունեցած իրենց էքսկուրսիաների մասին: Նրանք հատկապես տպավորվել են Գոշավանքով, որն ավելի գեղեցիկ է, քան տեսել էին լուսանկարներում, Մ. Մաշտոցի անվան Մատենադարանով, որտեղ պահպանվող հին ձեռագրերը, ինչպես երիտասարդներն են նշել, պետք է տեսնի յուրաքանչյուր հայ:
ԿԳՄՍՆ ներկայացուցիչները երիտասարդներին տեղեկացրել են նաև, որ ծրագիրը շարունակական կլինի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: