Պաշտոնական այցով Հայաստանում գտնվող Ֆրանսիայի Հանրապետության մշակույթի նախարար Ռիմա Աբդուլ Մալակը՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանի ուղեկցությամբ, Կինոյի տանը հանդիպել է ֆրանկոֆոն ֆիլմերի սիրահար հայ ուսանողների, երիտասարդ ռեժիսորների և կինոոլորտի այլ ներկայացուցիչների հետ։
Հանդիպման ընթացքում Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտի ռեկտոր Սառա Նալբանդյանն ու «Ֆրանսիական դրամատիկական արվեստանոցի» ղեկավար Լուսինե Աբգարյանը ներկայացրել են իրենց ղեկավարած կառույցների գործունեությունը, ապա երկու երկրների նախարարները հարցուպատասխանի ձևաչափով շփվել են ուսանողների հետ:
Ուսանողների հետ հանդիպմանը երկու երկրների նախարարներն անդրադարձել են մշակույթի ոլորտում երկկողմ համագործակցության խորացմանն ուղղված հետագա ծրագրերին: Ժաննա Անդրեասյանն ընդգծել է՝ մշակույթը երկու երկրների հարաբերությունների պատմական հենքն է, և համատեղ ծրագրերը լինելու են շարունակական.
«Համագործակցության ընդհանուր ծավալը շատ մեծ է, և դա միայն երկու երկրների կառավարությունների միջև համագործակցության մասին չէ: Մեր բազմաթիվ կառույցներ, անհատ ստեղծագործողներ պահպանում են այդ կապերը, ունեն հրաշալի գաղափարներ: Կառավարությունների դերը պայմաններ ստեղծելն է, որպեսզի այդ գաղափարներն ու ծրագրերը կյանքի կոչվեն: Մեր բոլոր թանգարաններն ունեն համատեղ ցուցադրություններ, համատեղ նախագծեր, բազմաթիվ աշխատանքներ են արվում»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ ընդգծելով, որ այս օրերին Ալեքսանդր Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնը հյուրախաղերով գտնվում է Փարիզում, իսկ փարիզյան հայտնի Օդեոն թատրոնն առաջին անգամ հանդես է գալիս երևանյան բեմում՝ Երևանյան թատերական միջազգային փառատոնի շրջանակում:
Ժաննա Անդրեասյանի դիտարկմամբ՝ առկա է մեծ ներուժ նաև կինեմատոգրաֆիայի ոլորտում՝ հաշվի առնելով ֆիլմարտադրության բնագավառում վերջին տարիներին Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի և Ֆրանսիայի կինոյի և անիմացիայի ազգային կենտրոնի միջև հաստատված սերտ համագործակցությունը և արձանագրված հաջողությունները՝ ներառյալ համատեղ ֆիլմարտադրության նախագծերը:
Ֆրանսիայի պատվիրակության կազմում Հայաստան է ժամանել նաև դերասան Սիմոն Աբգարյանը: Անվանի դերասանը նախ հայերենով ողջունել է «Ֆրանսիական դրամատիկական արվեստանոցի» ուսանողներին, ապա ընդգծել՝ հայրենիքում ինքը նոր զգացողություններ է ունեցել. «Շատ հուզված եմ այս հանդիպման առթիվ: ձեր միջոցով շատ բաներ սովորեցի այստեղ, դա իմ մեջ նոր հույզեր ու էմոցիաներ արթնացրեց: Թատրոնն, ինքնին, մի երկիր է, և այդ երկիրը պետք է սիրել, գուրգուրել ու ծառայել նրան՝ առանց ակնկալիքների: Դա անելու լավագույն ձևը ամբողջովին նվիրվելն ու փոխարենը ոչինչ չսպասելն է»:
Հանդիպման ավարտին Ֆրանսիայի մշակույթի նախարարը գրառում է կատարել Կինոյի տան պատին. «Շնորհակալություն երիտասարդ սերնդին, որը նոր շունչ է հաղորդում ֆրանս-հայկական բարեկամությանը։ Մենք մեծ հույսեր ենք կապում ձեզ հետ»։
ԵԹԿՊԻ ուսանողները շնորհակալություն են հայտնել Հայաստանի և Ֆրանսիայի նախարարներին այցելության և բովանդակային հանդիպման համար: Սերժ Ավետիքյանի հեղինակած «Ֆրանսիական դրամատիկական արվեստանոց» ծրագրի շրջանակում ուսանողների համար ավելի վաղ կազմակերպվել են վարպետության դասեր ֆրանսիացի անվանի արվեստագետների, այդ թվում՝ Սիմոն Աբգարյանի կողմից:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան