ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարին կից աշակերտական խորհրդի անդամները հոկտեմբերի 25-27-ը Երևանում կմասնակցեն կարողությունների զարգացման եռօրյա դասընթացին:
«Քաղաքացիական կրթություն և մասնակցություն» խորագիրը կրող դասընթացին 22 աշակերտ է մասնակցում ինչպես Երևանից, այնպես էլ ՀՀ տարբեր մարզերից: Այն կազմակերպել է ԿԳՄՍ նախարարությունը՝ «ՓԻ-ԷՅՉ ինթերնեշնլ» (Փրոջեքթ Հարմոնի) կազմակերպության հետ համատեղ:
Դասընթացի մեկնարկին ընդառաջ՝ մասնակիցների հետ հանդիպել և նրանց ողջունել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը՝ կարևորելով աշակերտական խորհրդի դերակատարությունը կրթական համակարգի արդիականացման համատեքստում:
«Ձեզ հետ շփումն ուժ և էներգիա է փոխանցում մեզ՝ խնդիրների լուծման ուղղությամբ ակտիվ աշխատելու, կրթական համակարգն ավելի արդյունավետ դարձնելու առումով: Այդ գործընթացում շատ ենք կարևորում ձեր՝ շահակից ամենակարևոր խմբերից մեկի դերը: Դուք ներկայացնում եք մեր երկրի աշակերտների ձայնը. շատ կարևոր է, որ համառորեն հետամուտ լինեք խնդիրների լուծմանը, ձեզ մտահոգող հարցերի բարձրաձայնմանը, որոնք ինքներդ եք նկատում և լսում ձեր դասընկերներից, հասակակիցներից»,- նշել է Արաքսիա Սվաջյանը և խորհրդի մասնակիցներին հորդորել ակտիվ լինել:
Նախարարի տեղակալն ընդգծել է, որ աշակերտների կողմից ստացված ազդակները ոլորտի պատասխանատուներին ուղղորդելու են արագ արձագանքման և խնդիրների լուծման տեսանկյունից. «Վստահ եմ՝ սա ձեզ համար շատ մեծ փորձառություն է՝ որպես առաջնորդներ ձևավորվելու և զարգանալու համար,- նշել է նախարարի տեղակալը և շարունակել,- Դուք պաշտպանում եք ոչ միայն ձեր անձի, այլև աշակերտական համայնքի իրավունքները: Հետևաբար, շատ կարևոր է, որ գիտակցեք այն պատասխանատվությունն ու պարտականությունները, որոնք ունեք որպես սովորողներ: Հիմա մենք կրթական բարեփոխումների շրջափուլում ենք, ու եթե դուք դպրոցներում որևէ դրական փոփոխություն նկատեք ու այդ մասին բարձրաձայնեք, մեզ ուժ և հավատ կտաք, որ ընթանում ենք ճիշտ ճանապարհով: Նույն կերպ՝ կարևոր է առողջ քննադատությունը, ուստի խնդրում եմ շատ ուշադիր լինել և նկատել դպրոցի ու ձեր հասակակիցների առաջնային խնդիրները»:
Արաքսիա Սվաջյանը նաև շնորհակալություն է հայտնել «ՓԻ-ԷՅՉ ինթերնեշնլ» /Փրոջեքթ Հարմոնի/ կազմակերպության գործընկերներին՝ նմանօրինակ դասընթացի նախաձեռնման համար և ընդգծել աշակերտների կարողությունների, վերլուծական և համագործակցային հմտությունների զարգացման կարևորությունը: Նախարարի տեղակալը վստահություն է հայտնել, որ դասընթացը կնպաստի նաև մասնակիցների անձնային հատկանիշների զարգացմանը:
PH International-ի հայկական մասնաճյուղի ղեկավար Մարիամ Մարտիրոսյանի խոսքով՝ դասընթացը կազմակերպվել է՝ ԿԳՄՍ նախարարին կից աշակերտական խորհրդի դերը ևս մեկ անգամ արժևորելու և կարևորելու նպատակով:
«Գիտակցում ենք, որ ձևավորվել է հանրապետական նշանակության շատ կարևոր կառույց, և դուք մեր մեծ գործի շատ կարևոր մասն եք: Դուք ձեր համայնքների պատվիրակներն ենք, իսկ մենք այս ծրագրի ու մեր մասնագիտական ներուժի շրջանակում պետք է աջակցենք, որ դուք ավելի գործուն, կենսունակ և արդյունավետ խումբ դառնանք: Հուսով ենք՝ սա լինելու է գիտելիքի, հմտությունների փոխանակման բաց և ազատ հարթակ: Երիտասարդները մեր երկրի զարգացման հենարանն են, այնպես որ պետք է հենվենք մեկս մյուսի վրա և նմանօրինակ հանդիպումները դարձնենք շարունակական»,- նշել է Մարիամ Մարտիրոսյանը:
Կարողությունների զարգացման դասընթացի ավարտին մասնակիցներին տրվելու է հավաստագիր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: