Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի բակում բուհի՝ Արցախյան երկրորդ պատերազմում զոհված ուսանողների հիշատակը հավերժացնող խաչքար-հուշաքարի մոտ, այսօր երդվել են ՀՊՄՀ առաջին կուրսեցիները:
Հանդիսավոր արարողությանը մասնակցել են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, ՀՊՄՀ ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանը, Երևանի Սուրբ Գրիգոր Լուսավորիչ եկեղեցու հովիվ Տեր Առնակ քահանա Հարությունյանը, ՀՊՄՀ պրոֆեսորադասախոսական կազմի ներկայացուցիչներ, ուսանողներ:
Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն ընդգծել է՝ որակյալ և բարձր արդյունավետությամբ աշխատող ուսուցիչների պահանջարկը մեծ է, իսկ երկրի զարգացման միակ ճանապարհը ուժեղ և մրցունակ կրթական համակարգ ունենալն է:
«Վստահ եմ՝ մեր ուսանողներն իրենց ուսումնառության տարիներին ջանասիրաբար յուրացնելու են իրենց տրված գիտելիքը, կարողությունները և համալրելու են մեր ուսուցիչների շարքերը, որոնք ջանք ու եռանդ չեն խնայում երկրի համար ամենակարևոր աշխատանքը կատարելու համար: Խնդրում եմ, որ շատ ուշադրությամբ ու խնամքով վերաբերվենք այն տարիներին, որոնց ընթացքում ուսումնասիրելու եք ձեր ընտրած մասնագիտությունը: Լրջորեն վերաբերվեք այն պատասխանատվությանը, որը տրվելու է ձեզ որակավորում ստանալու արդյունքում: Մեր երկիրն այսօր կրթության ոլորտի լուրջ բարեփոխումների շրջափուլում է, և դուք ընդամենը 4 տարի անց մտնելու եք դպրոց՝ լուծելով նաև այն խնդիրները, որոնց առջև այսօր կանգնած է մեր կրթական համակարգը»,- նշել է Արաքսիա Սվաջյանը՝ վստահություն հայտնելով, որ այսօրվա ուսանողները հետագայում լրացնելու են կրթական համակարգում արդյունավետորեն աշխատող ուսուցիչների շարքերը:
ՀՊՄՀ ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանը շնորհավորել է ուսանողներին իրենց մասնագիտական երազանքի իրականացման և Խ. Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական համալսարանի բանակին զինվորագրվելու առթիվ։
«Օրը շատ կարևոր է, վայրը՝ խորհրդանշական: Մեկդարյա պատմություն ունեցող, ձեռքբերումները սերնդեսերունդ փոխանցող համալսարանի ավանդական երդման արարողությունը 2020 թվականից կազմակերպվում է մի վայրում, որտեղ նաև լռելյայն գտնվում են այն ուսանողները, որոնք չեն հասցրել սովորել և ուսուցիչ դառնալ։ Նրանց լռությանը մենք պարտք ենք միասին։ Այստեղ ձեր երազանքներին գումարվում են մեր տղաների սպասումները»,- նշել է ՀՊՄՀ ռեկտորը։
Տեր Առնակ Հարությունյանը աղոթքով է սկսել իր օրհնության խոսքը և ուսանողներին հորդորել է իրենց ամբողջ մտածումը, միտքը և հոգին դնել սերունդների դաստիարակության և կրթության գործում. «Յուրաքանչյուր ազգի հիմքը կրթությունն է, անկրթությունն է ազգին կործանում։ Այսօր դուք լծված եք այդ աստվածահաճո առաքելությանը»։
Առաջին կուրսեցիներին ողջունել ու հաջող ուսումնառություն են մաղթել նաև Մանկավարժական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Աիդա Թոփուզյանը և Բանասիրական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Աելիտա Դոլուխանյանը:
Այնուհետև, Կրթության հոգեբանության և սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի առաջին կուրսի ուսանողուհի Մոնիկա Մելքոնյանն ընթերցել է առաջին կուրսեցու երդման տեքստը, որից հետո բոլոր առաջին կուրսեցիները կրկնել են՝ «Երդվում ենք»։ Համալսարանի Գեղարվեստական կրթության ֆակուլտետի երգչախմբի կատարմամբ հնչել է ուսանողների միջազգային հիմնը։
Միջոցառման ավարտին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը բուհի ղեկավար և պրոֆեսորադասախոսական կազմի հետ խնկարկել է Արցախյան պատերազմների ընթացքում նահատակված աբովյանականներին նվիրված հուշակոթող-խաչքարի մոտ և մեկ րոպե լռությամբ հարգել նրանց հիշատակը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան