ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հանրահռչակել ազգային երաժշտությունը՝ որպես համաշխարհային աստղաբույլի մասնիկ. Դանիել Դանիելյանը հանդիպել է Ռոբերտ Ամիրխանյանին

Հոկտեմբերի 19, 2023
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն այսօր հանդիպել է ՀՀ ժողովրդական արտիստ, կոմպոզիտոր Ռոբերտ Ամիրխանյանին:

Հանդիպմանը ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը կոմպոզիտորի հետ քննարկել է երաժշտարվեստին վերաբերող մի շարք հարցեր:

Դանիել Դանիելյանը ողջունել է կոմպոզիտորին և ընդգծել, որ ԿԳՄՍ նախարարության՝ որպես մշակույթի ոլորտը համակարգող գերատեսչության դռները մշտապես բաց են ոլորտի ներկայացուցիչների առջև:

«Նախարարությունը կարևորում է խնդիրների՝ ուղիղ կապով ոլորտի ներկայացուցիչների հետ քննարկումն ու լուծումների առաջադրումը: Մենք պետք է աչալուրջ լինենք արժեքների պահպանման գործում և քայլենք միևնույն ճանապարհով,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն ու հավելել,- մշակութային քաղաքականությունը մշակելիս որպես հիմք պետք է ընդունենք մեր մեծերի, ոլորտի առաջատար ներկայացուցիչների փորձառությունն ու դրան միացնենք երիտասարդների եռանդը, նորարարական գաղափարները»:

Ռոբերտ Ամիրխանյանը տեղեկացրել է, որ տարբեր լեզուներով նովելների շարք է երաժշտականացրել, ինչը նոր մոտեցում է երաժշտական արվեստում: Քանի որ ստեղծագործությունները դեռևս չեն հնչել, կողմերը քննարկել են գալիք տարվա ընթացքում հանրապետության տարբեր խմբերի միջոցով դրանց կատարման հարցը:

«Մեր խնդիրն է հանրահռչակել մեր երաժշտարվեստը որպես ազգ, որը կրողն է համաշխարհային մշակութային արժեքների: Հանրահռչակելով մեր արվեստը՝ մենք պետք է ցույց տանք, որ մենք ևս համաշխարհային աստղաբույլի մի մասն ենք և գտնվում ենք աշխարհի մշակութային խաչմերուկում»,-նշել է Դանիել Դանիելյանը:

Կոմպոզիտոր Ռոբերտ Ամիրխանյանը շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության համար և ընդգծել նման ձևաչափով հանդիպումների կարևորությունը՝ միասին քայլելու, նոր ծրագրեր ու գաղափարներ իրականացնելու, ոլորտի առաջխաղացմանը նպաստելու առումով:

«Ազգային երաժշտության հանրահռչակումն ու քարոզչությունը պետք է իրականացվեն միասնական ռազմավարությամբ՝ որպես առաջնահերթություն մեր երաժշտական բոլոր խմբերի համար: Մեր երգի, պարի խմբերի, նվագախմբերի խնդիրը պետք է լինի նաև դպրոցահասակներին մշակույթի դաշտ բերելը և օգնել նրանց՝ կողմնորոշվելու մասնագիտության և կյանքի ճանապարհի ընտրության հարցում»,- ասել է Ռոբերտ Ամիրխանյանը:

Հանդիպման ավարտին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը վստահեցրել է, որ ոլորտի երախտավորների հետ հանդիպումները շարունակական են լինելու:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան