ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նախանշվել են հայ-նիդերլանդական միջմշակութային համագործակցությանն ուղղված նախագծեր

Հոկտեմբերի 18, 2023
Մշակութային լուրեր Միջազգային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր հանդիպել է Նիդերլանդների Թագավորության Ասսեն քաղաքի Դրենց թանգարանի տնօրեն Հարրի Թյուպանի և Ասսեն քաղաքի հայ համայնքի ղեկավար Նիկոլայ Ռոմաշուկ Կրտսերի հետ:

Հանդիպմանը ներկա էին նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը և Հայաստանի պատմության թանգարանի տնօրեն Դավիթ Պողոսյանը:

Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել է հյուրերին և որպես երկու երկրների միջմշակութային համագործակցության օրինակ՝ ընդգծել է 2022 թվականին Նիդերլանդների Թագավորության Ասսեն քաղաքի Դրենց թանգարանում համատեղ ցուցադրության իրականացումը: Նախարարը շնորհակալություն է հայտնել Դրենց թանգարանի տնօրենին՝ Հայաստանի պատմության թանգարանի «Արարատի հմայքի ներքո. գանձեր հին Հայաստանից» ցուցահանդեսը բարձր մակարդակով կազմակերպելու համար՝ արձանագրելով այն փաստը, որ հանրային քվեարկության արդյունքում այդ ցուցահանդեսը ճանաչվել է Նիդերլանդների տարվա լավագույն ցուցադրություն և արժանացել առաջին մրցանակի:

Ժաննա Անդրեասյանը համոզմունք է հայտնել, որ մեկնարկած մշակութային համագործակցությունը կլինի շարունակական, և երկու պետությունների միջև միջմշակութային կապերն ավելի կամրապնդվեն:

Հանդիպման ընթացքում կողմերը քննարկել են 2024 թվականին Նիդերլանդների Թագավորությունից Հայաստանի պատմության թանգարանում ժամանակավոր ցուցադրություն հյուրընկալելու հնարավորության հարցը՝ նախանշելով համագործակցությանն առնչվող հնարավոր մանրամասները:

ԿԳՄՍ նախարարը Դրենց թանգարանի տնօրենին առաջարկել է դիտարկել նաև հնարավոր համագործակցությունը՝ թանգարանային ոլորտի ներկայացուցիչների մասնակցությամբ համատեղ ճանաչողական այցելությունների, փորձի փոխանակման, թանգարանային գործում մասնագիտական կրթության աջակցման, համատեղ ծրագրերի իրականացման, կարճաժամկետ վերապատրաստման ծրագրերի կազմակերպման ուղղություններով:

Դրենց թանգարանի տնօրեն Հարրի Թյուպանը նույնպես կարևորել է հայ-նիդերլանդական միջմշակութային համագործակցության զարգացանն ուղղված քայլերը և ընդգծել մատնանշած նախագծերի իրականացման անհրաժեշտությունը: Թանգարանի տնօրենը պատրաստակամություն է հայտնել աջակցել նախանշված բոլոր նախաձեռնությունների իրականացմանը:

Ժաննա Անդրեասյանը բարձր է գնահատել Դրենց թանգարանի տնօրեն Հարրի Թյուպանի նախաձեռնողականությունն ու պատրաստակամությունը վերոնշյալ ծրագրերի իրականացման հարցում և շնորհակալություն հայտնել արդյունավետ քննարկման համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…