ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ոչ պետական դպրոցների հետ քննարկվել են ոլորտին առնչվող մի շարք հարցեր

Հոկտեմբերի 18, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն այսօր հանդիպել է ՀՀ ոչ պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների տնօրենների հետ՝ քննարկելու ոլորտին առնչվող մի շարք հարցեր:

Արաքսիա Սվաջյանը նշել է, որ կրթության ոլորտում ներկայում իրականացվում են մի շարք բարեփոխումներ, որոնց առանցքային բաղադրիչն է հանրակրթության նոր չափորոշիչների և առարկայական ծրագրերի փուլային ներդրումը, ինչը ենթադրում է փոփոխություններ մի քանի ուղղություններով՝ կրթության բովանդակություն, ուսուցիչների վերապատրաստում, նոր դասագրքերի ստեղծում:

«Եթե նախորդ չափորոշիչների հիմքը գիտելիքահեն վերջնարդյունքն էր, ապա այժմ առանցքում է նաև աշակերտների կարողությունների, հմտությունների զարգացումը: Ակնկալում ենք, որ ՀՀ ոչ պետական դպրոցները ևս համաչափորեն առաջնորդվում են նոր չափորոշիչներով, և մեր երկրի բոլոր հանրակրթական դպրոցներում կրթական գործընթացն իրականացվում է միևնույն մոտեցումներով: Ընդունելի ենք համարում նաև Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոնի կողմից մասնավոր դպրոցների ուսուցիչներին վերապատրաստելու առաջարկը»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը: Այս համատեքստում փոխնախարարն ընդգծել է, որ նույն սկզբունքով շարունակվում է բոլոր դպրոցներին հավասար պայմաններով դասագրքերի տրամադրման գործընթացը՝ անկախ դպրոցի կազմակերպաիրավական ձևից:

Արաքսիա Սվաջյանը նշել է, որ նոր դասագրքերը դեռևս փորձարկման փուլում են, և հաշվի առնելով ընթացքում ներկայացվող դիտողություններն ու առաջարկները՝ դրանք կլրամշակվեն կամ դուրս կգան գործածությունից:

Այս համատեքստում քննարկվել է առարկայական ծրագրերի բեռնաթափման, ինչպես նաև դասագրքերի հայտագրման գործընթացը լավարկելու, տեխնիկական խնդիրներից հնարավորինս խուսափելու անհրաժեշտությունը:

Հանդիպմանն անդրադարձ է եղել Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի հետ համագործակցությանը: Ըստ Արաքսիա Սվաջյանի՝ կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգը և ԿՏԱԿ-ը հնարավորություն են տալիս ամբողջական տեղեկատվություն ունենալու ՀՀ ուսումնական հաստատությունների մասին: «Դա այն բազան է, որով հնարավոր է հիմնավոր վերլուծություն կատարել: Դպրոցական մակարդակում համակարգն ամբողջությամբ ներդրված է. այս տարվանից այն սկսել է ներդրվել նաև նախադպրոցական կրթական մակարդակի համար: Այն շուտով դառնալու է պարտադիր նաև բուհերի և քոլեջների համար»,-նշել է փոխնախարարը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը կոչ է արել հետևողական լինել և պատշաճ իրականացնել սովորողների մասին տվյալների մուտքագրումը, որպեսզի աշակերտի տեղափոխումն այլ դպրոց լինի օրինականության սահմաններում, և որևէ երեխա կրթական գործընթացից դուրս չմնա, ինչն անթույլատրելի է:

Օրակարգի մյուս հարցերը վերաբերում էին լիցենզիայով սահմանված տեղերին և ուսումնական հաստատության նոր կանոնադրություններին: Քննարկվել է սահմանված պահանջներին և պայմաններին համապատասխանության, հաշվետվության նոր ձևերը կիրառության մեջ դնելու և ժամկետները չխախտելու կարևորությունը:

Օրինակելի կանոնադրության մասին Արաքսիա Սվաջյանը նշել է. «Մշակվում է դպրոցների օրինակելի կանոնադրությունը, որը շուտով կշրջանառվի և կներկայացվի ՀՀ կառավարության հաստատմանը: Խնդրում ենք հետևողական լինել և ապահովել կանոնադրության համապատասխանությունը ոչ պետական դպրոցներում»:

Օրակարգի վերջին հարցը վերաբերում էր Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված դպրոցականների՝ ուսումնական գործընթացում ներգրավելու խնդրին:

«Մեր ունեցած տվյալներով շուրջ 21000 դպրոցական է բռնի տեղահանվել: Նրանցից ավելի քան 14000-ն արդեն հաճախում են ՀՀ դպրոցներ: Պետական դպրոցները հրահանգ են ստացել, անկախ լիցենզավորմամբ սահմանված տեղերից, ընդունել երեխային մինչև 35 աշակերտ ունեցող դասարանում, եթե նրա քույրը կամ եղբայրը սովորում են այդ դպրոցում, կամ եթե բնակության հարակից տարածքում ոչ մի այլ դպրոց չունի լիցենզավորված տեղ»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը և հույս հայտնել, որ ոչ պետական դպրոցները ևս կառաջնորդվեն նույն սկզբունքով:

Վերջիններս նշել են, որ արդեն իսկ ընդունել են Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված բազմաթիվ երեխաների՝ անվճար հիմունքներով կամ մասնակի վճարներով:

Հանդիպման ավարտին թեմաների շրջանակում տեղի է ունեցել հարցուպատասխան, և ձեռք է բերվել պայմանավորվածություն որոշ խնդիրներն առանձին ձևաչափով քննարկելու վերաբերյալ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…