ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի և Համաշխարհային հակադոպինգային գործակալության (WADA) հետ համատեղ Երևանում օրերս անցկացվել է միջազգային համաժողով, որը կրել է «Հայաստանում դոպինգի դեմ պայքարի համակարգված մոտեցումը բարելավելու համար ներքին համակարգման բարձրացում՝ լավագույն փորձի ներդրման միջոցով» խորագիրը:
Համաժողովի բացմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, Համաշխարհային հակադոպինգային գործակալության տնօրեն Թոմ Մեյը, ներկայացուցիչներ Հայաստանի հակադոպինգային գործակալությունից, Հայաստանի մարզական ֆեդերացիաներից և այլք:
ԿԳՄՍ նախարարը ողջունել է համաժողովի մասնակիցներին և վերահաստատել դոպինգի դեմ պայքարում ՀՀ կառավարության պատրաստակամությունը՝ ընդգծելով, որ մեր երկիրը միայն սպորտային ազնիվ պայքարի կողմնակից է: Համաժողովի մասնակիցներին տեսաուղերձով ողջունել է նաև WADA-ի նախագահ Վիթոլդ Բանկան և նշել՝ Հայաստանի կառավարությունը՝ ի դեմս ԿԳՄՍ նախարարության, իրենց գործընկերն է և ամբողջովին սատարում է հակադոպինգային պայքարին:
Հայաստանի հակադոպինգային գործակալության տնօրեն Դավիթ Մոսինյանի խոսքով՝ համաժողովն ուղղված է գործողությունների պլանի հստակեցմանը, որով Հայաստանը պետք է առաջնորդվի առաջիկայում:
«Համաշխարհային հակադոպինգային գործակալության ղեկավարները բարձր են գնահատում Հայաստանի հետ շարունակական աշխատանքները: Համաժողովի արդյունքում հստակեցվել են, թե հետագա ինչ անելիքներ պետք է իրականացնենք, որպեսզի մեր գործակալությունը լիովին համապատասխանի միջազգային չափանիշներին»,- նշել է Դավիթ Մոսինյանը՝ ընդգծելով ՀՀ կառավարության, մասնավորապես՝ ԿԳՄՍ նախարարության և իրավապահ համակարգի համագործակցությունը:
«Դեռ շատ անելիքներ կան: Համաժողովն իսկապես շատ բարձր մակարդակով անցավ, միջազգային գործընկերները տպավորված էին այն ամենով, ինչ տեսան այստեղ: Մեր դոպինգ-տեսուչները երեք Օլիմպիական խաղեր ու Եվրոպական խաղեր են սպասարկել, բավականին լավ համբավ ունեն ու լավ աշխատանք են կատարում»,- ասել է Դավիթ Մոսինյանը:
Նա նաև տեղեկացրել է, որ առաջիկայում Հայաստանի հակադոպինգային գործակալությունը WADA-ից կստանա պաշտոնական գրություն, որով կսահմանվեն գործակալության հետագա անելիքները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ