ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի և Համաշխարհային հակադոպինգային գործակալության (WADA) հետ համատեղ Երևանում օրերս անցկացվել է միջազգային համաժողով, որը կրել է «Հայաստանում դոպինգի դեմ պայքարի համակարգված մոտեցումը բարելավելու համար ներքին համակարգման բարձրացում՝ լավագույն փորձի ներդրման միջոցով» խորագիրը:
Համաժողովի բացմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, Համաշխարհային հակադոպինգային գործակալության տնօրեն Թոմ Մեյը, ներկայացուցիչներ Հայաստանի հակադոպինգային գործակալությունից, Հայաստանի մարզական ֆեդերացիաներից և այլք:
ԿԳՄՍ նախարարը ողջունել է համաժողովի մասնակիցներին և վերահաստատել դոպինգի դեմ պայքարում ՀՀ կառավարության պատրաստակամությունը՝ ընդգծելով, որ մեր երկիրը միայն սպորտային ազնիվ պայքարի կողմնակից է: Համաժողովի մասնակիցներին տեսաուղերձով ողջունել է նաև WADA-ի նախագահ Վիթոլդ Բանկան և նշել՝ Հայաստանի կառավարությունը՝ ի դեմս ԿԳՄՍ նախարարության, իրենց գործընկերն է և ամբողջովին սատարում է հակադոպինգային պայքարին:
Հայաստանի հակադոպինգային գործակալության տնօրեն Դավիթ Մոսինյանի խոսքով՝ համաժողովն ուղղված է գործողությունների պլանի հստակեցմանը, որով Հայաստանը պետք է առաջնորդվի առաջիկայում:
«Համաշխարհային հակադոպինգային գործակալության ղեկավարները բարձր են գնահատում Հայաստանի հետ շարունակական աշխատանքները: Համաժողովի արդյունքում հստակեցվել են, թե հետագա ինչ անելիքներ պետք է իրականացնենք, որպեսզի մեր գործակալությունը լիովին համապատասխանի միջազգային չափանիշներին»,- նշել է Դավիթ Մոսինյանը՝ ընդգծելով ՀՀ կառավարության, մասնավորապես՝ ԿԳՄՍ նախարարության և իրավապահ համակարգի համագործակցությունը:
«Դեռ շատ անելիքներ կան: Համաժողովն իսկապես շատ բարձր մակարդակով անցավ, միջազգային գործընկերները տպավորված էին այն ամենով, ինչ տեսան այստեղ: Մեր դոպինգ-տեսուչները երեք Օլիմպիական խաղեր ու Եվրոպական խաղեր են սպասարկել, բավականին լավ համբավ ունեն ու լավ աշխատանք են կատարում»,- ասել է Դավիթ Մոսինյանը:
Նա նաև տեղեկացրել է, որ առաջիկայում Հայաստանի հակադոպինգային գործակալությունը WADA-ից կստանա պաշտոնական գրություն, որով կսահմանվեն գործակալության հետագա անելիքները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան