Վերջերս «Դոնի Նախիջևանի հայկական համայնք» ՀԿ-ում տեղի ունեցավ Դոնի Ռոստովի հայերենի խմբակների ուսուցիչների ցերեկույթը: Ցերեկույթին հրավիրված էին արցախցի բանաստեղծուհի, բանասիրական գիտ. թեկնածու Ժաննա Բեգլարյանը, ՀՀ-ից ժամանած մանկավարժներ Ամալյա Հովհաննիսյանն ու Արմավիր քաղաքի Վ. Բախշյանի անվան թիվ 2 հիմնական դպրոցի հայոց լեզվի և հայ գրականության ուսուց-չուհի Նազելի Պողոսյանը: Նպատակն էր քննարկել կրթության ոլորտի հարցեր, զրուցել հայրենիքսփյուռք կապից, ինչպես նաև սփյուռքում ուսուցիչաշակերտ, ուսուցիչծնող, մայրերեխա փոխհարաբերությունների առանձնահատկությունների ու նրբությունների մասին։ Զրույցին մասնակցում էր նաև Դոնի Նախիջևանի համայնքին կից ուսումնա-մեթոդական կենտրոնի ղեկավար Լուսինե Պետանյանը, ով շնորհավորեց ներկաներին գալիք ուսումնական տարվա առթիվ, կարևորեց ուսուցչի անհերքելի դերակատարությունը սփյուռքում հայեցի դաստիարակության հարցում:
Բանաստեղծուհի Ժաննա Բեգլարյանը ողջունեց բոլորին և հակիրճ տվեց կնոջ՝ մասնավորապես հայ կնոջ ու կին մտավորականի նկարագիրը, կիսվեց մայր հայրենիքի առջև ծառացած խընդիրներով ու հոգսերով:
«Ես գիտեմ, որ այսպես հավաքվում եք, դա սրտի այն փոքրիկ հովությունն է ձեզ համար հայ զգալու, հետո դուրս կգաք փողոց և կզգաք, որ արմատներից հանած ծառ եք: Դուք հայրենիք եք անվանում այն բնակավայրին, այն երկրին, որտեղ ապրում եք, բայց հայրենիքն անընդհատ հոսում է ձեր երակներով:
Այսօր ծովի ալիքներին հայտնված մի փոքր ածու ենք, ինչպես Խորենացին էր ասում, և աշխարհի մեծերին չենք կարողանում համոզել մեր լինելիության իրավունքը: Համաշխարհային մշակույթին գլուխգործոցներ տված ազգը հայտընվել է ծայրահեղ ծանր իրավիճակում: Մեր ազգային դժբախտությունն այն է, որ մենք ցրվեցինք աշխարհով մեկ», — նշեց Ժաննա Բեգլարյանը:
Ցերեկույթն անցավ հուզիչ, իրարամերժ զգացմունքների մթնոլորտում: Հզոր ու համոզիչ էին վաստակաշատ մանկավարժներ Ամալյա Հովհաննիսյանի, Շողիկ Սիմավոնյանի խոսքերը: Միջոցառման ընթացքում նաև կրտսեր սերընդին տրվեց ինքնաարտահայտման հնարավորություն: Նրանք կիսվեցին իրենց մտահոգություններով, խնդիրներով ու հաղթանակներով:
Հուսանք, որ նման զրույց-հանդիպումները կլինի շարունակական։
Արմինե Հովսեփյան
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ