ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալներ Արթուր Մարտիրոսյանը և Դանիել Դանիելյանը «ArtNexus» ծրագրի համագործակցության շրջանակում հանդիպել են «The Swedish Arts Grants Committee» կազմակերպության պատվիրակության անդամներ Լիվ Վեյսբերգի և Ջուլիա Բենգսթոնի, ինչպես նաև ՀԲԸՄ Հայաստանի «Կատապուլտ» ստեղծարար աքսելերացիոն ծրագրի համակարգող Նարեկ Թովմասյանի հետ: «ArtNexus»-ի հայաստանյան գործընկերն է ՀԲԸՄ գրասենյակը:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են «ArtNexus» ծրագրի համագործակցությանն առնչվող հարցեր: Ծրագրի համակարգողները ներկայացրել են Հայաստանում իրենց կողմից իրականացվող ընթացիկ նախագծերը և առաջիկա պլանները՝ ընդգծելով, որ կայուն համագործակցություն է իրականացվում «ՀայԱրտ» մշակութային կենտրոնի և Հ. Իգիթյանի անվան գեղագիտության ազգային կենտրոնի հետ: Լիվ Վեյսբերգի տեղեկացմամբ՝ վերջերս Երևանում քննարկում է անցկացվել՝ նվիրված ինքնազբաղ արվեստագետների հեղինակային իրավունքների թեմային, իսկ առաջիկայում արվեստագետների համար կկայանա 2 աշխատարան: Նրա հավելմամբ՝ գործուն համագործակցություն է ընթանում ՀԲԸՄ-ի հետ «Կատապուլտ» ծրագրի շրջանակում:
Լիվ Վեյսբերգը խոսել է նաև «ArtNexus» ծրագրի կողմից ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության ժամանակակից արվեստի վարչության աշխատակիցների համար փորձի փոխանակման առցանց քննարկում անցկացնելու և մեկ ճանաչողական շրջայց կազմակերպելու մասին: Ծրագիրը կմեկնարկի աշնանը և կավարտվի հաջորդ տարի:
Նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և Դանիել Դանիելյանը վերահաստատել են նախարարության պատրաստակամությունն աջակցելու «ArtNexus» ծրագրի իրականացմանը՝ հայ-շվեդական երկկողմ ձևաչափով մշակութային կապերի զարգացմանը զուգահեռ կարևորելով նաև ՀՀ մշակույթի ոլորտում ինստիտուցոնալ կարողությունների զարգացումը, այդ թվում՝ մշակութային մասնագիտական միությունների առումով: Նրանք նաև խրախուսել են նորաբաց «Ստեղծագործ Եվրոպա» տեղեկատվական գրասենյակի հետ ծրագրի համակարգող թիմի սերտ աշխատանքը։
Կողմերը քննարկել են նաև առաջիկայում ՀՀ կառավարության կողմից ընդունվելիք Մշակույթի պահպանության, զարգացման և հանրահռչակման 2023-2027 թվականների ռազմավարության իրականացման շրջանակում համագործակցությանը վերաբերող մի շարք հարցեր։
Նշենք, որ շվեդական ArtNexus ծրագիրը ֆինանսավորում է Շվեդիայի արվեստի դրամաշնորհների կոմիտեն։ Այն իրականացվում է Հայաստանում և Ալբանիայում։ Ծրագրի իրականացման համար 2022 թվականի ապրիլի 5-ին պաշտոնական առցանց արարողության ժամանակ ստորագրվել է փոխըմբռնման հուշագիր ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի փոխնախարար Արթուրի Մարտիրոսյանի և Շվեդիայի արվեստի դրամաշնորհների կոմիտեի գլխավոր տնօրեն Աննա Սոդերբեկի միջև։
ArtNexus ծրագիրն ուղղված է Հայաստանում մշակութային համագործակցության զարգացմանը՝ աջակցելով Հայաստանում արվեստի և մշակույթի պետական գործիչներին և խթանելով այդ ոլորտում ՀՀ-ի և Շվեդիայի միջև փոխանակումները:
Ծրագիրը նպատակն է տրամադրել փորձաքննություն, նպաստել կարողությունների զարգացմանը և խթանել երկխոսությունը արվեստի և մշակույթի գործիչների և պետական դերակատարների միջև:
Ծրագրի առաջին տարվա ընթացքում Հայաստանում ArtNexus-ն իրականացրել է կարողությունների զարգացման սեմինարներ ինքնազբաղ արվեստագետների և պետական դերակատարների համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ