ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ Վանաձորի Հովհաննես Աբելյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում հոկտեմբերի 7-ին և 8-ին կկայանա ֆրանսիացի հեղինակ Ֆլորիան Զելլերի «Որդին» ներկայացման պրեմիերան:
Այս կապակցությամբ «Արմենպրես» լրատվական գործակալությունում տեղի է ունեցել ասուլիս, որի բանախոսներն էին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, Վանաձորի Հովհաննես Աբելյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնի տնօրեն Լուսինե Սահակյանը, ռեժիսոր Սաթէ Խաչատրյանը, բեմանկարիչ Բենժաման Լըբրըտոնը:
ԿԳՄՍ փոխնախարար Դանիել Դանիելյանը նշել է, որ ծրագիրն իրականացվում է հայ-ֆրանսիական միջպետական մշակութային համագործակցության շրջանակում. «Այս համագործակցությունից կիրականացվեն նաև նոր ծրագրեր ու գաղափարներ, այդ թվում՝ Սերգեյ Փարաջանովի 100-ամյակին նվիրված «Նռան գույնը» պարային բեմադրությունը»:
Դանիել Դանիելյանն առանձնակի կարևորել է այսօրինակ ծրագրերում մարզերի ներգրավվածությունը, ինչը ԿԳՄՍ նախարարության մշակութային քաղաքականության առանցքում է. «Հետևելով մարզերում անցկացվող միջոցառումներին՝ կարող եմ ասել, որ այնտեղ լավ հանդիսատես կա, և ամեն ինչ պետք է արվի՝ աշխուժացնելու և զարգացնելու մարզերի մշակութային կյանքը: Այսօր, ավելի քան երբևէ, բոլորս պետք է զբաղվենք մեր գործով, որպեսզի համախմբված կարողանանք արագ վերականգնվել»:
Նախարարի տեղակալը նշել է, որ արվեստագետները պատրաստակամություն են հայտնել մշակութային միջոցառումներից ստացված հասույթները փոխանցելու Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված մեր հայրենակիցների օժանդակության հիմնադրամներին, ինչը ևս մեկ ընդհանուր խնդրի շուրջ համախմբվածության ցուցիչ է:
Վանաձորի Հովհաննես Աբելյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնի տնօրեն Լուսինե Սահակյանի տեղեկացմամբ՝ թատրոնում կայանալիք պրեմիերան իրականացվելու է միջմարզային համագործակցությամբ. ներկայացմանը կմասնակցեն ոչ միայն Վանաձորի, այլև Գորիսի թատրոնի դերասանները: Նա կարևորել է այս օրերում հասարակությանը մշակութային կյանքին հնարավորինս վերադարձնելու հանգամանքը:
«Որդին» ներկայացման ռեժիսոր Սաթէ Խաչատրյանի խոսքով՝ ֆրանսիական դրամատուրգիան հարուստ ավանդույթներ ունի, և Ֆլորիան Զելլերն այն հեղինակներից է, որի դրամատուրգիան Հայաստանում ներկայացնելը շատ կարևոր է թե՛ գեղագիտական արժեքի, թե՛ դաստիարակչական բովանդակության, և թե՛ հայ- ֆրանսիական համագործակցության համատեքստում: «Ինչպես զինվորականներն են պատերազմի ժամանակ զբաղվում իրենց գործով, այնպես էլ արվեստագետներն իրենց մարտադաշտում պետք է զորակցեն նրանց՝ պայքարելու և ուժեղացնելու հայրենիքը»,- ասել է Սաթէ Խաչատրյանը:
Բեմանկարիչ Բենժաման Լըբրըտոնն էլ ներկայացումը որակել է որպես մշակութային երկխոսության ձև՝ ֆրանսիական երկ և հայկական միջավայր:
Կողմերը նշել են, որ քննարկվում են առաջիկայում հայ և ֆրանսիական թատրոնների միջև նոր հուշագրերի կնքման հնարավորությունները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական շարժառիթը դարձավ…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան