ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ սեպտեմբերի 27-ից հոկտեմբերի 1-ը Երևանում անցկացվել է սուսերամարտի պատանիների և երիտասարդների միջազգային մրցաշար, որին 6 երկրի շուրջ 100 մարզիկ է մասնակցել:
Մրցումներն անցկացվել են թիմային և անհատական պայքարում՝ խոցասուսեր և ճկասուսեր մրցաձևերում: Մրցաշարին մասնակցել են Հայաստանի, Ռուսաստանի, Բելառուսի, Ուզբեկստանի, Վրաստանի և Իրանի Իսլամական Հանրապետության, ներկայացուցիչներ:
Հայ մարզիկները բավականին հաջող ելույթներ են ունեցել, մասնավորապես՝ ճկասուսեր մրցաձևի պատանիների պայքարում Հակոբ Մանուկյանը զբաղեցրել է երկրորդ տեղը, իսկ Վրույր Հովհաննիսյանը և Նորայր Մայրանյանը դարձել են բրոնզե մեդալակիրներ՝ կանգնելով պատվո հարթակի երրորդ աստիճանին: Պատանի խոցասուսերակիրների պայքարում Արտյոմ Խալաթյանը զբաղեցրել է երրորդ տեղը:
Ճկասուսեր մրցաձևի թիմային մրցմանը Հայաստանը զբաղեցրել է երրորդ հորիզոնականը, իսկ խոցասուսեր մրցաձևում Հայաստանը ներկայացնող երկու թիմերից մեկը հաղթել ու պարգևատրվել է ոսկե մեդալներով, իսկ երկրորդ թիմը գրավել է երրորդ հորիզոնականը:
Հաղթողները պարգևատրվել են մեդալներով, գավաթներով և հավաստագրերով: Մրցաշարի ընթացքում աշխատել են նաև միջազգային կարգի մրցավարներ Իրանից, Բելառուսից և Ուզբեկստանից:
«Հայաստանի կառավարությունը, ինչպես գիտեք, բավականին մեծ ուշադրություն է դարձնում մեր երկրում միջազգային մրցաշարերի անցկացմանը: Հայաստանի համար այս դժվարին ժամանակաշրջանում նմանօրինակ մրցաշարի անցկացումը նաև մեր երկիրը հանրահռչակելու առաքելություն ուներ. կարողացանք պատվով ընդունել տարբեր երկրների պատվիրակությունների ու ամենաբարձր մակարդակով անցկացնել մրցաշարը»,- նշում է ԿԳՄՍՆ սպորտի բարձրագույն նվաճումների բաժնի պետ Արթուր Սեդրակյանը:
Նրա խոսքով՝ մեր սուսերամարտիկները կարևոր ստուգատեսներին նախապատրաստվելու առումով երբեմն փորձի փոխանակման և լրացուցիչ պատրաստություն անցնելու կարիք են ունենում, ու այս համատեքստում ևս նմանօրինակ մրցաշարի անցկացումը շատ կարևոր էր: Արթուր Սեդրակյանի խոսքով՝ մրցաշարն ամենամյա բնույթ կրի, հաջորդ տարվանից կդիտարկվի այն գարնանը և աշնանն անցկացնելու հնարավորությունը, որն անպայման կնպաստի մարզաձևի մասսայականացմանը:
Առաջիկայում՝ հոկտեմբերի վերջին տասնօրյակում, կանցկացվի Հայաստանի սուսերամարտի պատանիների առաջնությունը, որի արդյունքներով կձևավորվի պատանեկան հավաքականը՝ 2024 թվականի Եվրոպայի պատանիների և երիտասարդների՝ Հռոմում կայանալիք առաջնությանը մասնակցելու համար: Հայ պատանի մարզիկներն այս ամիս նաև միջազգային մրցաշարի կմասնակցեն ՌԴ Վլադիկավկազ քաղաքում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: