ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Աշխատանքների կազմակերպմանը պետք է նայենք ուսուցչի դիրքից». խորհրդակցություն ԿԳՄՍ նախարարությունում

Սեպտեմբերի 25, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում անցկացվել է աշխատանքային քննարկում, որը վարել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:

Խորհրդակցությանը մասնակցել են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, Հանրակրթության վարչության պետ Թամարա Սարգսյանը, Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) տնօրեն Արտակ Պողոսյանը, ԿԶՆԱԿ-ի տնօրենի պաշտոնակատար Արտաշես Թորոսյանը, Գնահատման և Թեստավորման կենտրոնի տնօրեն Արմեն Փաշայանը, ոլորտային կառույցների այլ ներկայացուցիչներ:

Նախարարն ընդգծել է, որ Հանրակրթության նոր չափորոշչի ներդրման գործընթացով պայմանավորված՝ հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների կողմից բարձրացվել են մի շարք հարցեր, որոնք քննարկելու և անհրաժեշտաբար որոշ ընթացակարգերում փոփոխություններ իրականացնելու նպատակով պետք է դիտարկվեն և առաջարկվեն նոր լուծումներ՝ ուսուցչի աշխատանքը հավելյալ չծանրաբեռնելու նպատակով:

Նոր չափորոշչի ներդրմամբ մեծ տեղ է տրվում թվայնացման գործընթացին, և այս համատեքստում պետք է հետ նայելով հասկանալ, թե այդ փոփոխությունների արդյունքում ինչ պահանջներ կան, որոնք այլևս արդիական չեն ու կարող են կրճատվել:

«Բնականաբար, մեր՝ տարիներով գործող ընթացակարգերը հարմարեցված են եղել թղթային փաստաթղթաշրջանառությանը, և այս պահին մեր օրենսդրության մեջ կարող են լինել որոշ կետեր, որոնց վերաբերյալ էլեկտրոնային կարգավորումների հնարավորությունն արդեն ունենք, բայց զուգահեռաբար չի հանվել թղթային տարբերակով տվյալ փաստաթղթի առկայության պահանջը: Խոսքն ավելի շատ վերաբերում է դպրոցի ներքին փաստաթղթաշրջանառությանը, որով դպրոցները, որպես կանոն, ծանրաբեռնվում են: Պետք է փորձենք հասկանալ, թե որտեղ կարող ենք ներկայացվող պահանջները վերանայել և թղթաբանության կրճատումներ անել՝ փոխարինելով թղթայինը էլեկտրոնայինով:

Այս աշխատանքների կազմակերպմանը պետք է նայենք ուսուցչի դիրքից, որն այդ բոլոր գործառույթները պետք է իրականացնի: Վերախմբավորելով կամ միավորելով որոշ գործողություններ՝ գործառույթների կազմակերպման նոր հնարավորություններ պետք է առաջարկենք»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:

ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ որոշ հարցեր ուսուցիչների կողմից բարձրաձայնվում են բավարար իրազեկվածության պակասի արդյունքում, որի ուղղությամբ ևս համակարգված աշխատանք պետք է տանել՝ դպրոցներին ուղարկելով շրջաբերական գրություններ նոր կարգավորումների վերաբերյալ:

Ծավալված քննարկումների արդյունքում ներկայացվել են մասնագիտական առաջարկություններ, որոնք համարվել են ընդունելի: Մասնավորապես, տեղեկատվական հարթակում կտեղադրվեն ԿԶՆԱԿ-ի կողմից մշակված թեմատիկ պլանների նմուշները։ Ընդ որում, թեմատիկ պլաններից կհանվի դասի պլանների հատվածը, որպեսզի ուսուցչից դրա համար հավելյալ աշխատանք չպահանջվի։ Ուսուցիչը, մուտք գործելով էլեկտրոնային մատյան, կունենա հնարավորություն ինքնաշխատ ընտրելու և ներբեռնելու գոյություն ունեցող թեմատիկ պլանը՝ դրա վրա ըստ անհրաժեշտության կատարելով իր կողմից նախատեսվող փոփոխությունները, օրինակ՝ ժամաքանակի փոփոխություն կատարել և այլն: Ուսուցիչը կկարողանա ընտրելու նաև սեփական թեմատիկ պլանը ստեղծելու տարբերակը՝ շարադրելով տվյալ առարկայի թեմատիկ պլանի իր տարբերակը, ինչը համակարգում կարձանագրվի։ Նախատեսվում է հանել դպրոցի ղեկավարության կողմից թեմատիկ պլանների թղթային տարբերակի հաստատման պահանջը՝ ստորագրության միջոցով, փոխարենը հաստատումները կարվեն էլեկտրոնային հարթակի համապատասխան կարգավորմամբ։

Ինչ վերաբերում է դասի պլաններին՝ եթե էլեկտրոնային հարթակում լրացվեն անհրաժեշտ տվյալները, ապա առանձին գրավոր դասի պլան ունենալու պահանջը չի գործի։ Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնին՝ ԿՏԱԿ-ին, հանձնարարվել է էլեկտրոնային մատյանի լրացման կարգավորումներում կատարել փոփոխություններ և դրանց մշակման ու գործարկման ընթացքում կապի մեջ լինել ԿԶՆԱԿ-ի և դպրոցների հետ՝ տեխնիկական անհրաժեշտ լրամշակումները արդյունավետ իրականացնելու նպատակով։

Քննարկման ընթացքում կարևորվել է բարձրացված հարցերի ու հնարավոր լուծումների վերաբերյալ լրացուցիչ քննարկումների անցկացումը նաև ուսուցիչների ու դպրոցների մասնակցությամբ՝ նրանց կարծիքները հաշվի առնելով:

ԿԳՄՍ նախարարության հանրակրթության վարչությանը հանձնարարվել է ԿԶՆԱԿ-ի հետ համագործակցությամբ առաջիկայում շրջաբերական գրություն ուղարկել դպրոցներին՝ ներկայացնելով հստակ պարզաբանումներ էլեկտրոնային մատյանների վարման առնչությամբ ուսուցչի աշխատանքի և այլ հարցերի վերաբերյալ:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև աշխատանքային մի շարք այլ հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…