ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում անցկացվել է աշխատանքային քննարկում, որը վարել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
Խորհրդակցությանը մասնակցել են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, Հանրակրթության վարչության պետ Թամարա Սարգսյանը, Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) տնօրեն Արտակ Պողոսյանը, ԿԶՆԱԿ-ի տնօրենի պաշտոնակատար Արտաշես Թորոսյանը, Գնահատման և Թեստավորման կենտրոնի տնօրեն Արմեն Փաշայանը, ոլորտային կառույցների այլ ներկայացուցիչներ:
Նախարարն ընդգծել է, որ Հանրակրթության նոր չափորոշչի ներդրման գործընթացով պայմանավորված՝ հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների կողմից բարձրացվել են մի շարք հարցեր, որոնք քննարկելու և անհրաժեշտաբար որոշ ընթացակարգերում փոփոխություններ իրականացնելու նպատակով պետք է դիտարկվեն և առաջարկվեն նոր լուծումներ՝ ուսուցչի աշխատանքը հավելյալ չծանրաբեռնելու նպատակով:
Նոր չափորոշչի ներդրմամբ մեծ տեղ է տրվում թվայնացման գործընթացին, և այս համատեքստում պետք է հետ նայելով հասկանալ, թե այդ փոփոխությունների արդյունքում ինչ պահանջներ կան, որոնք այլևս արդիական չեն ու կարող են կրճատվել:
«Բնականաբար, մեր՝ տարիներով գործող ընթացակարգերը հարմարեցված են եղել թղթային փաստաթղթաշրջանառությանը, և այս պահին մեր օրենսդրության մեջ կարող են լինել որոշ կետեր, որոնց վերաբերյալ էլեկտրոնային կարգավորումների հնարավորությունն արդեն ունենք, բայց զուգահեռաբար չի հանվել թղթային տարբերակով տվյալ փաստաթղթի առկայության պահանջը: Խոսքն ավելի շատ վերաբերում է դպրոցի ներքին փաստաթղթաշրջանառությանը, որով դպրոցները, որպես կանոն, ծանրաբեռնվում են: Պետք է փորձենք հասկանալ, թե որտեղ կարող ենք ներկայացվող պահանջները վերանայել և թղթաբանության կրճատումներ անել՝ փոխարինելով թղթայինը էլեկտրոնայինով:
Այս աշխատանքների կազմակերպմանը պետք է նայենք ուսուցչի դիրքից, որն այդ բոլոր գործառույթները պետք է իրականացնի: Վերախմբավորելով կամ միավորելով որոշ գործողություններ՝ գործառույթների կազմակերպման նոր հնարավորություններ պետք է առաջարկենք»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ որոշ հարցեր ուսուցիչների կողմից բարձրաձայնվում են բավարար իրազեկվածության պակասի արդյունքում, որի ուղղությամբ ևս համակարգված աշխատանք պետք է տանել՝ դպրոցներին ուղարկելով շրջաբերական գրություններ նոր կարգավորումների վերաբերյալ:
Ծավալված քննարկումների արդյունքում ներկայացվել են մասնագիտական առաջարկություններ, որոնք համարվել են ընդունելի: Մասնավորապես, տեղեկատվական հարթակում կտեղադրվեն ԿԶՆԱԿ-ի կողմից մշակված թեմատիկ պլանների նմուշները։ Ընդ որում, թեմատիկ պլաններից կհանվի դասի պլանների հատվածը, որպեսզի ուսուցչից դրա համար հավելյալ աշխատանք չպահանջվի։ Ուսուցիչը, մուտք գործելով էլեկտրոնային մատյան, կունենա հնարավորություն ինքնաշխատ ընտրելու և ներբեռնելու գոյություն ունեցող թեմատիկ պլանը՝ դրա վրա ըստ անհրաժեշտության կատարելով իր կողմից նախատեսվող փոփոխությունները, օրինակ՝ ժամաքանակի փոփոխություն կատարել և այլն: Ուսուցիչը կկարողանա ընտրելու նաև սեփական թեմատիկ պլանը ստեղծելու տարբերակը՝ շարադրելով տվյալ առարկայի թեմատիկ պլանի իր տարբերակը, ինչը համակարգում կարձանագրվի։ Նախատեսվում է հանել դպրոցի ղեկավարության կողմից թեմատիկ պլանների թղթային տարբերակի հաստատման պահանջը՝ ստորագրության միջոցով, փոխարենը հաստատումները կարվեն էլեկտրոնային հարթակի համապատասխան կարգավորմամբ։
Ինչ վերաբերում է դասի պլաններին՝ եթե էլեկտրոնային հարթակում լրացվեն անհրաժեշտ տվյալները, ապա առանձին գրավոր դասի պլան ունենալու պահանջը չի գործի։ Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնին՝ ԿՏԱԿ-ին, հանձնարարվել է էլեկտրոնային մատյանի լրացման կարգավորումներում կատարել փոփոխություններ և դրանց մշակման ու գործարկման ընթացքում կապի մեջ լինել ԿԶՆԱԿ-ի և դպրոցների հետ՝ տեխնիկական անհրաժեշտ լրամշակումները արդյունավետ իրականացնելու նպատակով։
Քննարկման ընթացքում կարևորվել է բարձրացված հարցերի ու հնարավոր լուծումների վերաբերյալ լրացուցիչ քննարկումների անցկացումը նաև ուսուցիչների ու դպրոցների մասնակցությամբ՝ նրանց կարծիքները հաշվի առնելով:
ԿԳՄՍ նախարարության հանրակրթության վարչությանը հանձնարարվել է ԿԶՆԱԿ-ի հետ համագործակցությամբ առաջիկայում շրջաբերական գրություն ուղարկել դպրոցներին՝ ներկայացնելով հստակ պարզաբանումներ էլեկտրոնային մատյանների վարման առնչությամբ ուսուցչի աշխատանքի և այլ հարցերի վերաբերյալ:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև աշխատանքային մի շարք այլ հարցեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան