ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է մշակութային ՊՈԱԿ-ների (թատրոններ, թանգարաններ, գրադարաններ և այլն) ղեկավարների հետ:
Հանդիպմանը ներկա էին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալներ Ալֆրեդ Քոչարյանը և Դանիել Դանիելյանը, Ժամանակակից արվեստի վարչության պետ Սվետլանա Սահակյանը և Մշակութային ժառանգության և ժողովրդական արհեստների վարչության պետ Աստղիկ Մարաբյանը:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ողջույնի խոսքում նշել է. «Մշակութային հաստատությունները մշակույթի տարածման դեսպաններն են հասարակության մեջ: Մեր համատեղ խնդիրն է անել ամեն ինչ, որ այս կամ այն հաստատություն այցից հետո մարդկանց հետաքրքրությունը մշակույթի տվյալ ուղղության նկատմամբ մեծանա։ Եվ հենց այստեղ է, որ բոլորիս անելիքները և ջանքերը պետք է միատեղվեն: Վստահ եմ՝ համագործակցային աշխատանքը կնպաստի ժամանակակից արվեստի միջոցով մեր մշակութային ժառանգության ճանաչմանը, տարածմանն ու հանրահռչակմանը»:
Նախարարն անդրադարձել է մշակութային հաստատությունների նորոգման և բարեկարգման աշխատանքներին՝ նշելով, որ Կառավարությունն ավելացրել է կապիտալ ծախսերի ֆինանսավորման ծավալը։ Հաստատվել է ԿԳՄՍ նախարարության ենթակայությամբ գործող թանգարաններում և արգելոց-թանգարաններում էլեկտրոնային տոմսերի միասնական ավտոմատացված համակարգ ներդնելու նախագիծը: Այդ նպատակով ՀՀ կառավարության որոշմամբ նախարարությանը պետական բյուջեով հատկացված միջոցներից կատարվել վերաբաշխում՝ 49 մլն դրամի չափով: Քննարկվում է այդ մոդելը թատրոններում ևս ներդնելու հնարավորությունը։
Հանդիպման ընթացքում անդրադարձ է եղել գրադարանների դերի վերաիմաստավորմանը, մշակութային հաստատությունների համագործակցությունների ակտիվացմանը՝ հանրության լայն շերտերին հնարավորինս ներգրավելու նպատակով:
Ըստ նախարարի՝ հաստատությունների գործունեության արդյունավետությունը բարձրացնելու առումով կարևոր է ոլորտի առավել հրատապ խնդիրների վեր հանումն ու քարտեզագրումը:
«Ակնկալում ենք ձեզնից ստանալ տվյալ հաստատության ամենահրատապ խնդիրների ցանկը, որպեսզի դասակարգենք՝ ըստ առաջնահերթության և քայլեր ձեռնարկենք լուծումների ուղղությամբ»,- ընդգծել է նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
Առանձնակի անդրադարձ է եղել նաև բաժանորդային տոմսերի քաղաքականությանը: Այս համատեքստում նախարարն ասել է. «Պետությունը խնդիր է դրել մշակութային հաստատություններում դպրոցականների համար ապահովել համալիր գիտելիքի փոխանցում՝ ներառյալ էքսկուրսավարի ծառայությունը: Թատրոն, թանգարան այցելությունը պետք է դառնա կրթական գործընթացի պարտադիր բաղադրիչ: Սա նաև լավ հնարավորություն է տվյալ հաստատության հանրահռչակման և բովանդակային սպասարկման վերանայման համար: Նպատակն է կամրջել կրթությունն ու մշակույթն այնպես, որ շահեն պետությունն ու քաղաքացին»:
Հանդիպման երկրորդ հատվածում մշակութային հաստատությունների ղեկավարները ներկայացրել են իրենց հուզող հարցերը, առաջիկա անելիքները, ոլորտի խնդիրները: Մասնավորապես անդրադարձ է եղել գալիք տարվա հոբելյանական միջոցառումների պատշաճ իրականացմանը, ընթացիկ շինարարական աշխատանքներին, ըստ այդմ՝ հաստատություններում ներառականության պարտադիր ապահովմանը, մարզային հաստատություններում վերակառուցման, պահպանման հրատապ աշխատանքների իրականացմանը և այլն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ