ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Թատրոն, թանգարան այցելությունը պետք է դառնա կրթության պարտադիր բաղադրիչ». Ժաննա Անդրեասյան

Սեպտեմբերի 15, 2023
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է մշակութային ՊՈԱԿ-ների (թատրոններ, թանգարաններ, գրադարաններ և այլն) ղեկավարների հետ:

Հանդիպմանը ներկա էին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալներ Ալֆրեդ Քոչարյանը և Դանիել Դանիելյանը, Ժամանակակից արվեստի վարչության պետ Սվետլանա Սահակյանը և Մշակութային ժառանգության և ժողովրդական արհեստների վարչության պետ Աստղիկ Մարաբյանը:

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ողջույնի խոսքում նշել է. «Մշակութային հաստատությունները մշակույթի տարածման դեսպաններն են հասարակության մեջ: Մեր համատեղ խնդիրն է անել ամեն ինչ, որ այս կամ այն հաստատություն այցից հետո մարդկանց հետաքրքրությունը մշակույթի տվյալ ուղղության նկատմամբ մեծանա։ Եվ հենց այստեղ է, որ բոլորիս անելիքները և ջանքերը պետք է միատեղվեն: Վստահ եմ՝ համագործակցային աշխատանքը կնպաստի ժամանակակից արվեստի միջոցով մեր մշակութային ժառանգության ճանաչմանը, տարածմանն ու հանրահռչակմանը»:

Նախարարն անդրադարձել է մշակութային հաստատությունների նորոգման և բարեկարգման աշխատանքներին՝ նշելով, որ Կառավարությունն ավելացրել է կապիտալ ծախսերի ֆինանսավորման ծավալը։ Հաստատվել է ԿԳՄՍ նախարարության ենթակայությամբ գործող թանգարաններում և արգելոց-թանգարաններում էլեկտրոնային տոմսերի միասնական ավտոմատացված համակարգ ներդնելու նախագիծը: Այդ նպատակով ՀՀ կառավարության որոշմամբ նախարարությանը պետական բյուջեով հատկացված միջոցներից կատարվել վերաբաշխում՝ 49 մլն դրամի չափով: Քննարկվում է այդ մոդելը թատրոններում ևս ներդնելու հնարավորությունը։

Հանդիպման ընթացքում անդրադարձ է եղել գրադարանների դերի վերաիմաստավորմանը, մշակութային հաստատությունների համագործակցությունների ակտիվացմանը՝ հանրության լայն շերտերին հնարավորինս ներգրավելու նպատակով:

Ըստ նախարարի՝ հաստատությունների գործունեության արդյունավետությունը բարձրացնելու առումով կարևոր է ոլորտի առավել հրատապ խնդիրների վեր հանումն ու քարտեզագրումը:

«Ակնկալում ենք ձեզնից ստանալ տվյալ հաստատության ամենահրատապ խնդիրների ցանկը, որպեսզի դասակարգենք՝ ըստ առաջնահերթության և քայլեր ձեռնարկենք լուծումների ուղղությամբ»,- ընդգծել է նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:

Առանձնակի անդրադարձ է եղել նաև բաժանորդային տոմսերի քաղաքականությանը: Այս համատեքստում նախարարն ասել է. «Պետությունը խնդիր է դրել մշակութային հաստատություններում դպրոցականների համար ապահովել համալիր գիտելիքի փոխանցում՝ ներառյալ էքսկուրսավարի ծառայությունը: Թատրոն, թանգարան այցելությունը պետք է դառնա կրթական գործընթացի պարտադիր բաղադրիչ: Սա նաև լավ հնարավորություն է տվյալ հաստատության հանրահռչակման և բովանդակային սպասարկման վերանայման համար: Նպատակն է կամրջել կրթությունն ու մշակույթն այնպես, որ շահեն պետությունն ու քաղաքացին»:

Հանդիպման երկրորդ հատվածում մշակութային հաստատությունների ղեկավարները ներկայացրել են իրենց հուզող հարցերը, առաջիկա անելիքները, ոլորտի խնդիրները: Մասնավորապես անդրադարձ է եղել գալիք տարվա հոբելյանական միջոցառումների պատշաճ իրականացմանը, ընթացիկ շինարարական աշխատանքներին, ըստ այդմ՝ հաստատություններում ներառականության պարտադիր ապահովմանը, մարզային հաստատություններում վերակառուցման, պահպանման հրատապ աշխատանքների իրականացմանը և այլն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: