ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայաստանի քիքբոքսինգի հավաքականը 5 մեդալ է նվաճել Թուրքիայում անցկացված Եվրոպայի առաջնությունում

Սեպտեմբերի 8, 2023
Սպորտային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն ընդունել է Հայաստանի քիքբոքսինգի ազգային ֆեդերացիայի ներկայացուցիչներին՝ նախագահ Գառնիկ Հայրապետյանի գլխավորությամբ:

Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև Հայաստանի քիքբոքսինգի ֆեդերացիայի փոխնախագահ Վիկտոր Խաչատրյանը, գլխավոր մարզիչ Արամայիս Հայրապետյանը, մարզիչներ, մեդալակիր մարզիկներ և ֆեդերացիայի այլ ներկայացուցիչներ:

Քիքբոքսինգի մինչև 18 տարեկանների հավաքականը օգոստոսի 25-ից սեպտեմբերի 3-ը Թուրքիայի Ստամբուլ քաղաքում անցկացված WAKO-ի քիքբոքսինգի Եվրոպայի առաջնությունում նվաճել է երկու արծաթե և երեք բրոնզե մեդալ:

13-ամյա Մարկ Միքայելյանը (-32 կգ) և 13-ամյա Սերժ Պապյանը (-32 կգ) լայթ և կիդլայթ ոճերում նվաճել են մեկական արծաթե և բրոնզե մեդալներ, իսկ 15-ամյա Տիգրան Հարությունյանը (-51 կգ) բրոնզե մեդալ է նվաճել ֆուլ-կոնտակտ ոճում:

Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը շնորհավորել է մարզիկներին ու մարզիչներին գրանցած արդյունքների և գործադրած ջանքերի համար:

«Շնորհակալ եմ, որ այսպիսի լավ ելույթներով բարձր եք պահում Հայաստանի պատիվը, ու ձեր շնորհիվ մեր եռագույնը վեր է խոյանում: Հետևել եմ ձեր մրցելույթներին, գիտեմ՝ ինչպես եք հանդես եկել: Մաղթում եմ, որ հետագայում ձեր հաղթանակների շնորհիվ մեր դրոշը բարձրանա նաև Հայաստանի օրհներգի հնչյունների ներքո»,- ասել է Կարեն Գիլոյանը՝ մարզիկներին նաև չեմպիոնական նվաճումներ մաղթելով:

Ֆեդերացիայի ներկայացուցիչները շնորհակալություն են հայտնել ընդունելության համար և նշել՝ Թուրքիայում անցկացված Եվրոպայի առաջնությունում մեր մարզիկները տպավորիչ ելույթներ են ունեցել՝ մեկը մյուսի հետևից տանելով գեղեցիկ հաղթանակներ: Նրանց գնահատմամբ՝ Եվրոպայի առաջնությունում ոսկե մեդալ նվաճել չի հաջողվել գլխավորապես մրցավարական կողմնապահության պատճառով: Հավաքականի կազմում ընդգրկված են եղել մարզիկներ Սյունիքի և Կոտայքի մարզերից, ինչպես նաև Երևանից:

«Բավականին լավ մանկապատանեկան դպրոց ունենք և ակնկալում ենք, որ նրանցից շատերը հետագայում նաև մեծահասակների հավաքականը կհամալրեն: Ունենք մեծահասակներ, որոնք նախապատրաստվում են նոյեմբերին Պորտուգալիայում կայանալիք աշխարհի առաջնությանը: Մասնակցում ենք բացառապես Քիքբոքսինգի կազմակերպությունների համաշխարհային ասոցիացիայի (WAKO) կազմակերպած առաջնություններին, քանի որ WAKO-ն օլիմպիական ընտանիքի անդամ է»,- ասել է ֆեդերացիայի նախագահ Գառնիկ Հայրապետյանը՝ տեղեկացնելով, որ Հայաստանի քիք-բոքսինգի ազգային ֆեդերացիայի գործունեությունը 30 տարվա պատմություն ունի:

Հանդիպման ընթացքում ֆեդերացիայի ներկայացուցիչները նաև մի շարք հուզող հարցեր են բարձրացրել՝ կապված, մասնավորապես, մարզական կոչումների և ֆեդերացիաների ֆինանսավորման կարգի հետ: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի խոսքով՝ մարզիկները կստանան իրենց հասանելիք մարզական կոչումները, իսկ մարզիչների պարագայում համընդհանուր մոտեցումը որոշակիորեն փոխվել է, և այդ գործընթացն այժմ դադարեցված է:

Ինչ վերաբերում է ֆինանսավորման կարգին, ապա այս տարվանից Հայաստանի քիք-բոքսինգի ֆեդերացիան ընդգրկված է պետական ֆինանսավորման ծրագրերում:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև երկուստեք հետաքրքրություն ներկայացնող այլ հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: