ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մայրության և գեղեցկության տոնին նվիրված միջոցառումների ամփոփում

Ապրիլի 19, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Աշխարհում  կա ամենից սքանչելի մի էակ,
որին մշտապես պարտք ենք: Դա ՄԱՅՐՆ է:
Ն. Օստրովսկի

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում ապրիլի 7-ին անցկացվեց մայրության և գեղեցկության տոնին նվիրված  հերթական միջոցառումը` «Կյանքի ծաղիկը» խորագրով:

Միջոցառման նպատակն էր սերմանել հարգանք և պատասխանատվության զգացում մայրերի նկատմամբ,  կարևորել կնոջ դերը հասարակության մեջ:

Կենտրոնի սաներն իրենց բեմական ու գունագեղ հագուստներով ներկաներին պարգևեցին գարնանային ջերմություն և բարձր տրամադրություն: Օրվա խորհրդին համահունչ միջոցառման մասնակիցներն իրենց բանաստեղծություններով, երգ ու պարով գովերգեցին և շնորհավորեցին հայ կանանց և աղջիկներին: Սաները մեծարման և  երախտագիտության խոսքեր ուղղեցին նաև բոլոր այն նվիրյալ մայրերին, ովքեր իրենց մեջ ամբարելով դարերի ուժը, ծնում են նոր հերոսներ:

Նշենք, որ մայրության և գեղեցկության տոնին նվիրված միջոցառումների շրջանակում կենտրոնում մարտի 24-ին անցկացվեց «Նայենք աշխարհին պայծառ աչքերով» ցուցահանդես և մարտի 31-ին` «Գեղեցիկը կփրկի աշխարհը» խորագրով գեղարվեստական միջոցառում:    Միջոցառումների շարքը եզրափակվեց ապրիլի 14-ին կենտրոնում կազմակերպված «Ավետում» խորագրով ցուցահանդեսով, որտեղ ներկայացված էին «Ընտանիք» կենտրոնի մանրանկարչության խմբակի սաների աշխատանքները:

Ցուցահանդեսին ներկա էին Գյումրու Ասլամազյան քույրերի տուն-թանգարանի տնօրեն Վ. Ղուկասյանը, Տեր Հակոբ քահանա Գրիգորյանը,  դասախոսներ, ծնողներ և սաներ:

Մինչ ցուցահանդեսի բացումը քահանան իր օրհնությունը տվեց բոլոր մասնակիցներին և ներկայացրեց Սբ. Մարիամ Աստվածածնի Ավետման տոնի խորհուրդը: Այնուհետև ներկաները դիտեցին սաների մանրանկար ստեղծագործությունները, որոնք ստեղծվել էին  12-14-րդ դարերի  հայ միջնադարյան  մանրանկարիչների աշխատանքների հիման վրա:

Միջոցառման ավարտին Տեր Հակոբ քահանան կատարեց տնօրհնեքի արարողության կարգ, հորդորեց լինել Աստվածամոր նման գթասիրտ ու բարեխնամ, առաջնորդվել Քրիստոսի լույսով, աստվածային սիրով, անսահման բարությամբ և խոնարհությամբ:         

Հ. Սարգսյան

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան