Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն աշխատանքային այց է կատարել ՀՀ Սյունիքի մարզի Սիսիան համայնք։
Այցի շրջանակում համայնքապետարանում Դանիել Դանիելյանը հանդիպել է Սիսիան համայնքի ղեկավար Արմեն Հակոբջանյանի հետ, ծանոթացել համայնքի մշակութային հաստատությունների գործունեությանն ու առկա խնդիրներին, քննարկել է համատեղ լուծումների հնարավորությունները:
Այնուհետև համայնքի ղեկավարի ուղեկցությամբ նախարարի տեղակալն այցելել է Սիսիանի համայնքային գրադարան և Է. Ասյանի անվան երաժշտական դպրոց։ Դանիել Դանիելյանը հանգամանորեն ծանոթացել է մշակութային հաստատությունների շենքային պայմաններին, գույքային հնարավորություններին, գործունեությանը, ընթացիկ և առաջիկա ծրագրերին, քննարկել է խնդիրներն ու դրանց լուծման հնարավոր տարբերակները:
Սիսիան այցի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը հետևել է զբոսաշրջային և երաժշտական «ՖԵՍՏԻՎԱՌ» երաժշտական փառատոնին, որը ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ կազմակերպվել է Հանրային հեռուստաընկերության կողմից։
Մինչ այս փառատոնն անցկացվել էր նաև Լոռու և Գեղարքունիքի մարզերում:
Նախարարի տեղակալը կարևորել է փառատոնի անցկացումը մարզերում, քանի որ այստեղ մշակութային կյանքի հագեցվածության կարիք կա, ինչի մասին վկայում է բնակիչների մեծ մասնակցությունը միջոցառմանը: Նրա դիտարկմամբ՝ մարզերում, համայնքներում շնորհալի երեխաների ու, պատանիների պակաս չկա, և հնարավոր բոլոր քայլերը պետք է արվեն նրանց գեղարվեստական դաստիարակության, գեղագիտական ճաշակի զարգացման, մշակույթի ոլորտում մասնագիտական գործունեության կայացման համար:
Նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը ՀՀ Սյունիքի մարզպետ Ռոբերտ Ղուկասյանի և Սիսիան համայնքի ղեկավար Արմեն Հակոբջանյանի հետ շրջել է փառատոնի շրջանակում գործող տեղական արտադրանքի տոնավաճառի տաղավարներով, տեղում ծանոթացել ժողովրդական արհեստների ձեռագործ նմուշներին։
Սիսիանում կայացած փառատոնի ծրագրում կատարումներով հանդես են եկել «Թմբաթա», «The Boing Orchestra» խմբերը, Սյունիքի մարզի արտիստներն ու երաժիշտ-կատարողները, համայնքի երաժշտական դպրոցի՝ միջազգային մրցույթում հաղթող սաները: Փառատոնի մեծ համերգի շրջանակում կատարումներով հանդես են եկել Գրիշա Աղախանյանը, Գարիկը և Սոնան։ Փառատոնը եզրափակել են DJ-ները։
Փառատոնի բրենդավորման հիմքում Մարտիրոս Սարյանի «Հայաստան» կտավն է, որի ստեղծման 100-ամյակը լրանում է այս տարի: «ՖԵՍՏԻՎԱՌ» փառատոնի շրջանակում մասնակիցները հնարավորություն են ունեցել Վանաձորում, Գավառում և Սիսիանում համտեսելու տեղական արտադրանքը, այցելել թաքնված ու հայտնի վայրերը, վայելել համերգային ծրագրերը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: