ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է ԱՊՀ երկրորդ և Ֆրանկոֆոնիայի 9-րդ միջազգային խաղերում հաջող հանդես եկած և մեդալներ նվաճած մարզիկներին:
Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը:
Ողջունելով մարզիկներին և շնորհավորելով նրանց վերջին հաջողությունների և գրանցած լավ արդյունքների կապակցությամբ՝ Ժաննա Անդրեասյանն ընդգծել է՝ 2023 թվականը սպորտային հաջողությունների առումով արդեն իսկ առանձնահատուկ է:
«Բոլորս իսկապես շատ ոգևորվում, հպարտանում և ուրախանում ենք ձեր հաղթանակներով: Երբ մեր երկրի դրոշը բարձրանում, իսկ օրհներգը հնչում է ամենատարբեր հարթակներում, կարծում եմ՝ մենք նորովի ենք արժևորում պետություն ունենալու զգացումը: Հատկապես այսօր՝ Հայաստանի Հանրապետության անկախության հռչակագրի ընդունման օրը, մեզ համար դա առանձնահատուկ իմաստ է ձեռք բերում: Կարծում եմ՝ պետականության զգացումն ու Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացի լինելու հպարտությունը բոլորիս մոտ ամրապնդվում է նաև սպորտի միջոցով: Ձեր շարունակական հաջողությունները ցույց են տալիս, որ հաղթանակները ոչ թե պատահականություն են, այլ օրինաչափություն»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարն ու շնորհակալություն հայտնել մարզիկներին ու մարզիչներին՝ գործադրած ջանքերի համար:
Ժաննա Անդրեասյանի դիտարկմամբ՝ պետության կողմից սպորտի ոլորտին տրամադրվող շարունակական աջակցությունը նպաստում է նոր հաղթանակների կերտմանը. «Արդեն իսկ գերազանցել ենք նախորդ տարվա մեր ռեկորդային ցուցանիշը, որը 307 մեդալն էր: Այս տարի արդեն 327 մեդալ ունենք, ինչը վկայում է մեկ բանի՝ համատեղ աշխատանքի մասին: Դուք ձեր մարզումների և ամենօրյա քրտնաջան աշխատանքի արդյունքում գրանցում եք հաղթանակներ, իսկ պետությունը շարունակաբար մեծացնում է սպորտի ոլորտին տրամադրվող աջակցությունը, ինչի շնորհիվ ավելի շատ հնարավորություններ են ստեղծվում թե՛ ուսումնամարզական հավաքների կազմակերպման, թե՛ մրցաշարերի մասնակցության առումով»:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը ևս ողջունել է մարզիկներին ու շնորհավորել նրանց գրանցած հաջողությունների առթիվ: Նախարարի տեղակալի գնահատմամբ՝ այս երկու մրցաշարերից ունեցած սպասելիքները լիովին արդարացվել են:
«Շատ տոկուն և մարտական թիմ ունենք, որը պատվով հանդես եկավ Ֆրանկոֆոնիայի խաղերում՝ հաշվի առնելով բոլոր այն խնդիրները, որոնց բախվեցինք Կոնգոյում: Խաղերին 37 երկրի բավականին ուժեղ մարզիկներ էին մասնակցում: ԱՊՀ խաղերին էլ 23 երկրի պատվիրակներ էին մասնակցում, ընդ որում՝ Ռուսաստանի և Բելառուսի ներկայացուցիչները հանդես էին գալիս իրենց ուժեղագույն կազմերով: Բոլոր մեդալակիրներն էլ բավականին տպավորիչ ելույթներ ունեցան, և մասնակցությունը միանգամայն արդարացված է: Սպորտի զարգացումը շարունակական ջանքեր է պահանջում, և մենք այդ ուղղությամբ աշխատանքի ծավալն ավելացնում ենք»,- ասել է Կարեն Գիլոյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով թե՛ մարզիկներին, թե՛ նրանց մարզիչներին:
Նախարար Ժաննա Անդրեասյանի հետ հանդիպման ընթացքում մարզիկներն ու նրանց մարզիչները շնորհակալություն են հայտնել ընդունելության, ինչպես նաև պետության կողմից տրամադրվող շարունակական աջակցության համար: Հանդիպման ընթացքում բարձրացվել են նաև հարցեր՝ կապված մարզիչ-մանկավարժների կամավոր ատեստավորման գործընթացի և մարզիկների տարկետման իրավունքի հետ:
Հիշեցնենք՝ Բելառուսում անցկացված ԱՊՀ երկրորդ խաղերում Հայաստանի ներկայացուցիչներն ընդհանուր առմամբ 8 մեդալ են նվաճել: Խաղերի չեմպիոնի կոչմանն արժանացել են հունահռոմեական ոճի ըմբիշ Սահակ Հովհաննիսյանը և սամբիստ Բորիս Շատվերյանը, արծաթե մեդալակիրներ են դարձել հրաձիգ Նարե Գաբրիելյանը և կարատեիստ Սուրեն Հարությունյանը, իսկ ըմբիշներ Սամվել Գրիգորյանը, Նորիկ Հարությունյանը, Ազատ Կարապետյանը և Սերգեյ Սարգսյանը դարձել են բրոնզե մեդալակիրներ:
Հունահռոմեական ոճի ըմբիշ Սահակ Հովհաննիսյանը ԱՊՀ երկրորդ խաղերում նվաճել է Հայաստանի առաջին մեդալը՝ սկիզբ դնելով Հայաստանի թիմի հաջող մրցելույթներին: Հովհաննիսյանն առաջին անգամ էր մասնակցում ԱՊՀ խաղերին. նա խոստովանում է՝ հաճելիորեն զարմացած է եղել Խաղերի բարձր մակարդակից:
«Մինչև մրցագորգ բարձրանալն ու մրցակիցներին հանդիպելը՝ կարելի է ասել, որ չէի հասկանում ԱՊՀ խաղերի լրջությունը, չէի պատկերացնում, որ ըմբշամարտում շատ հզոր երկրներ ԱՊՀ խաղերին կմասնակցեն իրենց առաջին համարներով: Ամեն ինչ լավ էր կազմակերպված, շատ ոգևորիչ էր: Փորձեցի լավ հանդես գալ ու արժանի հակառակորդների հետ լավ գոտեմարտեր անցկացնելով՝ ստացվեց չեմպիոնության հասնել: Սեպտեմբերին կանցկացվի Հայաստանի երիտասարդների առաջնությունը, որի արդյունքներով կձևավորվի Մ23 տարեկանների աշխարհի առաջնությանը մասնակցող թիմը: Շատ մարտական եմ տրամադրված: ԱՊՀ խաղերում նվաճած ոսկե մեդալը շատ կարևոր էր ինձ համար, կարծես նոր շունչ և ուժ տվեց ինձ: Հիմա ավելի մեծ ոգևորությամբ կնախապատրաստվեմ Հայաստանի առաջնությանը: Այս տարվա գլխավոր նպատակս Մ23 տարեկանների աշխարհի առաջնությանը մասնակցելն ու չեմպիոնության համար պայքարելն է»,- ասում է Սահակ Հովհաննիսյանը:
Հիշեցնենք՝ Կոնգոյի Դեմոկրատական Հանրապետության մայրաքաղաք Կինշասայում անցկացված Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային 9-րդ խաղերում էլ Հայաստանի ներկայացուցիչները դարձյալ 8 մեդալ են նվաճել՝ 3 ոսկե, 2 արծաթե և 3 բրոնզե:
Խաղերի չեմպիոնի կոչմանն արժանացել և ոսկե մեդալներ են նվաճել ազատ ոճային ըմբիշներ Վրեժ Գևորգյանն (61 կգ) ու Գևորգ Մխեյանը (70 կգ), ձյուդոիստ Աշիկ Անդրեյանը (60 կգ), ըմբիշներ Հրաչյա Մարգարյանը (65 կգ) և Ռազմիկ Սիմոնյանը (79 կգ) դարձել են արծաթե, իսկ Առաքել Մովսեսյանը (57 կգ)՝ բրոնզե մեդալակիրներ: Հայաստանի թիմի կազմում բրոնզե մեդալներ են նվաճել նաև եռացատկորդ Լևոն Աղասյանն ու սեղանի թենիս մարզաձևի ներկայացուցիչ Ռիմա Խլղաթյանը:
Ի դեպ, ազատ ոճի ըմբշամարտի հավաքականը Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային խաղերի թիմային հաշվարկում զբաղեցրել են առաջին հորիզոնականը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: