Համահայկական 8-րդ խաղերը շարունակվում են: Օգոստոսի 14-ին մեկնարկել են աթլետիկայի մրցումային առաջին խաղերը. մի քանի ձևերում որոշվել են մրցանակակիրները:
Համահայկական խաղերի համաշխարհային կոմիտեի փոխանցմամբ՝ մեդալներ են նվաճել հետևյալ մարզիկները․
400 մ. տղաներ
1. Դավիթ Սարգսյան (Երևան)
2. Արամ Արամյան (Արտաշատ)
3 Գոռ Հարությունյան (Վանաձոր)
400 մ. աղջիկներ
1. Գայանե Չիլոյան (Երևան)
2. Մարիաննա Բաղյան (Վանաձոր)
3. Միլենա Գրիգորյան (Արտաշատ)
Սկավառակի նետում /տղաներ/
1. Մանուկ Մանուկյան (Գյումրի)
2. Վանիկ Առաքելյան (Գյումրի)
3. Վահան Մանուկյան (Գյումրի)
Հեռացատկ /կանայք/
1. Յանա Սարգսյան (Կապան)
2. Սոնա Ադամյան (Երևան)
3. Մարիետա Մինասյան (Կապան)
Գնդի հրում /կանայք/
1. Ժաննա Շահնազարյան (Վանաձոր)
2. Գայանե Սարգսյան (Գյումրի)
3. Ռուզաննա Արամյան (Երևան)
100 մ. Եզրափակիչ /տղաներ/
1. Դավիթ Ղուկասյան (Վանաձոր)
2. Ջասթին Մազելա (Մոնրեալ)
3. Վաղարշակ Բադալյան (Կապան)
100 մ. Եզրափակիչ /աղջիկներ/
1. Գայանե Չիլոյան (Վանաձոր)
2. Մարիննա Բաղյան (Մոնրեալ)
3. Սինթիա Քեշիշյան (Թեհրան)
1500 մ /տղաներ/
1. Երվանդ Մկրտչյան (Գյումրի)
2. Բալաբեկ Հարությունյան (Երևան)
3. Սոս Հարությունյան (Գյումրի)
1500 մ /աղջիկներ/
1. Էլլադա Ալավերդյան (Վանաձոր)
2. Մարի Սարգսյան (Գյումրի)
3. Կատյա Գալստյան (Աշոցք)
Համահայկական 8-րդ խաղերում աթլետիկայի մրցումները մեկնարկել են օգոստոսի 14-ին։ Կավարտվեն օգոստոսի 16-ին։
Օգոստոսի 15-ին մարզիկներն ուժերը կչափեն հետևյալ ձևերում՝ վազք 200 մ՝ տղամարդիկ, 200 մ՝ կանայք, 800 մ՝ տղամարդիկ, 800 մ՝ կանայք, 4 X 100 մ՝ տղամարդիկ, 4 X 100 մ՝ կանայք, հեռացատկ՝ տղամարդիկ, սկավառակի նետում՝ կանայք, գնդի հրում՝ տղամարդիկ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: