ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԵՄ-ն աջակցում է կրթության ոլորտի բարեփոխումներին․ 337 դպրոցների կտրամադրվեն բնագիտական լաբորատորիաներ

Հուլիսի 27, 2023
Միջազգային լուրեր Պաշտոնական

Կառավարության այսօրվա նիստում գործադիրը հավանության է արժանացրել Հայաստանի Հանրապետության և Եվրոպական հանձնաժողովի միջև «Հայաստանում ԵՄ աջակցությունը կրթությանը» ֆինան­սավորման համաձայնագրի ստորագրման առաջարկությանը:

Հարցը զեկուցել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ ընդգծելով, որ ծրագրի ընդհանուր արժեքը կազմում է 32 մլն եվրո: Այդ գումարից 29.3 մլն եվրոն նախատեսվում է Հայաստանին տրամադրել դրամաշնորհային հիմունքներով՝ որպես բյուջետային աջակցություն: Ծրագրի իրականացմանն օժանդակելու նպատակով կտրամադրվի լրացուցիչ տեխնիկական աջակցություն՝ ևս 2.7 մլն եվրո: Ծրագրի հիմնական նպատակն է՝ աջակցել կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումներին 2 հիմնական ուղղություններով:

«Ներկայում գտնվում ենք հանրակրթության նոր պետական չափորոշչի ներդրման գործընթացում, որի փորձարկման փուլը ևս իրականացվել է Եվրամիության գործընկերների աջակցությամբ: Այս բարեփոխման առանցքում նաև բնագիտական առարկաների և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ուղղությամբ կրթության որակի բարելավումն է: Մասնավորապես՝ այս ծրագրով նախատեսվում է, որ Արարատի, Կոտայքի և Գեղարքունիքի մարզերի բոլոր դպրոցները կունենան լաբորատորիաներ ֆիզիկայի, քիմիայի, կենսաբանության, աշխարհագրության և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ուղղությամբ»,-նշել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ հավելելով, այդ դպրոցների ուսուցիչները կվերապատրաստվեն լաբորատորիաների գործարկման և լաբորատոր սարքերի օգտագործման ուղղություններով, ինչպես նաև հատուկ վերապատրաստումներ կստանան բնագիտական առարկաները նոր մեթոդներով դասավանդելու ուղղությամբ, ինչը հանրակրթության նոր չափորոշչի ներդրման շրջանակում է:

Կարևոր մյուս ուղղությունը, ըստ նախարարի, Սյունիքի մարզում կրթական որակյալ ծառայությունների հասանելիությանն ուղղված՝ ծրագրի աջակցությունն է Կապան խոշորացված համայնքում կրթահամալիրների կառուցման գործընթացին և նոր գույքով հագեցմանը:

«Իհարկե, խոսքը նաև լաբորատորիաների մասին է, որն այս կրթահամալիրներին կտրամադրվի: Ընդհանուր առմամբ՝ նախատեսվում է, որ ծրագրի շահառու կլինի շուրջ 337 դպրոց: Հիշեցնեմ, որ բացի այս ծրագրից՝ Եվրամիության հետ սոցիալական ու տնտեսական համագործակցության պլանի շրջանակում Գորիս և Կապան խոշորացված համայնքներում «Հայաստանի մանուկներ» բարեգործական հիմնադրամի աջակցությամբ ստեղծում ենք սմարթ կենտրոններ, որոնք կդառնան այս տարածաշրջանում որակյալ կրթական համակարգի ոչ ֆորմալ կրթության բաղադրիչը: Այսպիսով, մարզում կունենանք ամբողջությամբ նոր կրթական միջավայր»,-փաստել է Ժաննա Անդրեասյանը:

ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը, կարևորելով ծրագրի իրականացումը, ԿԳՄՍ նախարարից հետաքրքրվել է, թե ինչ ընթացքում է Տավուշի մարզում մեկնարկած լաբորատորիաների ծրագիրը:

Ի պատասխան՝ Ժաննա Անդրեասյանը շեշտել է, որ Տավուշի մարզում այն իրականացվել է հանրակրթության պետական չափորոշչի փորձարկման շրջանակում, և մարզի բոլոր դպրոցները ստացել են անհրաժեշտ լաբորատորիաները. «Մենք ունենք գնահատման առաջին արդյունքները, որոնք ցույց են տալիս՝ լաբորատորիաների առկայության պայմաններում բնագիտական առարկաների ուսուցման մակարդակն էապես բարելավվում է»:

Վարչապետը հետաքրքրվել է նաև ՀՀ դպրոցներում տեղադրվող լաբորատորիաների ստանդարտներով՝ արդյոք դրանք համապատասխանո՞ւմ են եվրոպական դպրոցների ստանդարտներին: Ի պատասխան՝ նախարարը հավաստիացրել է, որ դրանք բավականին բարձրորակ են և չեն զիջում եվրոպական դպրոցներում առկա լաբորատորիաներին:

Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ վերանայվել է լաբորանտների աշխատանքի նկարագիրը և հստակեցվել բոլոր դպրոցներում այդ հաստիքի անհրաժեշտության հարցը: Նախարարը կարևորել է նաև սարքավորումների պատշաճ օգտագործման անհրաժեշտությունը

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…