ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Մեկնարկ» տաղանդի զարգացման նպատակային ծրագրի գործունեությունը՝ 2023 թվականի 1-ին կիսամյակում

Հուլիսի 17, 2023
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ «Հարմոնիում» ՀԿ-ն (գեղարվեստական ղեկավար՝ դաշնակահար, ՀՀ վաստակավոր արտիստ, պրոֆեսոր Արմեն Բաբախանյան) իրականացնում է «Մեկնարկ» տաղանդի զարգացման նպատակային ծրագիրը:

Ծրագիրն ընդգրկված է ՀՀ կառավարության որոշմամբ հաստատված՝ «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2021-2026 թվականների գործունեության միջոցառումների ծրագրում»:

Ծրագրի նպատակն է պատանի տաղանդավոր երաժիշտ-կատարողների բացահայտումը, նրանց մասնագիտական կարողությունների զարգացումը, հանրային ճանաչելության բարձրացումը, մասնակցության ապահովումը հանրապետական և միջազգային երաժշտական մրցույթներին, փառատոներին և այլ նախագծերին, ավագ սերնդի փորձի փոխանցման լիարժեք պայմանների ստեղծումը:

«Մեկնարկ» տաղանդի զարգացման նպատակային ծրագիրն ուղղված է 11-20 տարեկան առավել տաղանդավոր պատանի երաժիշտ-կատարողների (դասական երաժշտական գործիքներ՝ դաշնամուր, ջութակ, թավջութակ) զարգացմանը, կատարելագործմանը և խրախուսմանը` հետագայում միջազգային ասպարեզում հայկական կատարողական արվեստը ներկայացնելու նպատակով:

Նշենք, որ 2023 թվականի հունվար-հունիս ամիսներին ծրագրում ընդգրկվել են 15 տաղանդավոր երիտասարդ երաժիշտ-կատարող և 6 առաջատար մասնագետ՝ դաշնամուր, ջութակ, թավջութակ մասնագիտություններով:

2023 թվականի 1-ին կիսամյակում «Մեկնարկ» տաղանդի զարգացման նպատակային ծրագրի 8 շնորհալի երեխաներ մասնակցել են 13 երաժշտական միջազգային մրցույթների և արժանացել 1-ին և 2-րդ մրցանակների: Մասնավորապես.

  • «FUJAIRAH» դաշնակահարների 4-րդ միջազգային մրցույթ (ԱՄԷ)
  • «London classical» դաշնակահարների միջազգային մրցույթ (Մեծ Բրիտանիա)
  • «Gloria Artis» 3-րդ միջազգային մրցույթ (Ավստրիա)
  • «Swiss» դաշնակահարների միջազգային մրցույթ (Շվեյցարիա)
  • «Great Piano Masters» դաշնակահարների միջազգային մրցույթ (Իսպանիա)
  • «Virtuoso» միջազգային երաժշտական մրցանակ (Մեծ Բրիտանիա)
  • Ա Խաչատրյանի անվան դաշնակահարների միջազգային մրցույթ (Հայաստան)
  • Գ Մալերի անվան դաշնակահարների միջազգային մրցույթ (Չեխիա)
  • «ՀԲԸՄ-ն բացահայտում է տաղանդներ» դաշնակահարների միջազգային մրցույթ (Հայաստան)
  • Առնո Բաբաջանյանի անվան 7-րդ միջազգային մրցույթ (Հայաստան)
  • IMKA միջազգային մրցույթ (Բոսնիա և Հերցոգովինա)
  • «AMIGDALA» միջազգային մրցույթ (Իտալիա)
  • «Merci Maestro» միջազգային մրցույթ (Հունաստան):

Ծրագրի անդամները մի շարք վարպետության դասեր են ստացել աշխարհի այնպիսի լավագույն մասնագետներից, ինչպիսիքն են՝ Անդրեյ Մալոֆեևը (ՌԴ), Պասկալ Գոդարը (Ֆրանսիա), Թամաշ Ունգարը (ԱՄՆ), Անդրե Սեվերինը (Հոլանդիա), Քրիստոֆ Բարատտին (Իտալիա), Ջուշուա Բելը (Անգլիա), Զախար Բրոնը (Շվեյցարիա) և այլոք։

2023 թ. առաջին կիսամյակում ծրագրի անդամները մասնակցել են նաև «Վարպետության դաս. մեկնարկ» ծրագրի շրջանակում իրականացված 6 վարպետության դասերի, որոնք անցկացրել են հայաստանյան և արտերկրի մասնագետները: Վարպետության դասերն անցկացրել են Brescia Classica (Իտալիա) և Արամ Խաչատրյանի անվան միջազգային մրցույթների դափնեկիր Հռիփսիմե Աղաքարյանը (դաշնամուր), միջազգային մրցույթների դափնեկիր Արմեն-Լևոն Մանասերյանը (դաշնամուր), Բախի միջազգային մրցույթի (Լայպցիգ), Վալենտինո Բուկկիի անվան միջազգային մրցույթի (Հռոմ) դափնեկիր Դավիթ Մելքոնյանը (թավջութակ), ՀՀ արվեստի վաստակավոր գործիչ, պրոֆեսոր Սերգեյ Քեչեկը (դաշնամուր), միջազգային մրցույթների դափնեկիր, ՀՀ ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի կոնցերտմայստեր, ջութակահար Արամ Ասատրյանը (ջութակ) և Շվեյցարիայի Լոզան քաղաքի կոնսերվատորիայի դաշնամուրային դեպարտամենտի ղեկավար, պրոֆեսոր Պասկալ Գոդարը: «Մեկնարկ» տաղանդի զարգացման նպատակային ծրագրի անդամները վարպետության դասերի շրջանակում մասնակցել են նաև 7 համերգի:

Ծրագրի 3 անդամ մասնակցել է Բյոզենդորֆեր փառատոնի երկու համերգների՝ Ավստրիայում: Ծրագրի 1 անդամ՝ որպես մենակատար, ելույթներ է ունեցել ՌԴ Մոսկվա և Սանկտ-Պետերբուրգ քաղաքներում, 2 անդամ՝ համերգներով ելույթներ ունեցել Ֆրանսիայում, իսկ 2 անդամ՝ ելույթներ ունեցել Հայաստանի սիմֆոնիկ նվագախմբի հետ։ Ծրագրի 1 անդամ մասնակցել է Սամարայում անցկացվող ամառային ակադեմիային, 6 անդամներ՝ Կապանի միջազգային երաժշտական փառատոնին, իսկ 1 անդամ համերգներով ելույթ է ունեցել ԱՄԷ-ում։ Ծրագրի ևս մեկ մասնակից Շվեյցարիայում մասնակցել է Զախար Բրոնի ակադեմիայի վարպետության դասերին։

«Մեկնարկ» տաղանդի զարգացման նպատակային ծրագրի գործունեության վերաբերյալ տեղեկատվությունը տեղադրվում է ծրագրի ֆեյսբուքյան էջում https://www.facebook.com/meknark:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…