ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր Վալերի Բրյուսովի անվան պետական համալսարանում մասնակցել է դիպլոմների հանձնման և «Լավագույն ուսանող 2023» մրցույթի հաղթողների պարգևատրման արարողությանը։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը շնորհավորել է շրջանավարտներին և նշել, որ Վ. Բրյուսովի անվան պետական համալսարանն ունի հումանիտար կրթության կազմակերպման ավանդույթներ, որի արժանի կրողն են շրջանավարտները։
«Շնորհավորում եմ յուրաքանչյուրիդ օրվա առթիվ, որը նշանավորում է տարիների ձեր քրտնաջան աշխատանքը, նվիրումը և հաստատակամությունը։ Դուք տիրապետում եք այնպիսի գիտելիքների, հմտությունների և կարողունակությունների, որոնք, անկասկած, դռներ կբացեն կյանքում ինքնաիրացման համար: Լիահույս եմ, որ ձեր մարդկային ներուժը կներդնեք՝ ի նպաստ Հայաստանի Հանրապետության զարգացման»,- ասել է նախարարի տեղակալը։
Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ ներկայում կրթության զարգացման պետական ծրագրով ամրագրված խնդիրն է ազգային և համամարդկային արժեքների վրա հիմնված, ՀՀ զարգացմանը միտված արդյունավետ և միջազգայնորեն մրցունակ կրթական համակարգի ձևավորումը:
Բարեփոխումները միտված են կյանքի բոլոր փուլերում ապահովելու հնարավորություն` ստանալու սեփական կարիքներին և ընդունակություններին համապատասխան որակյալ կրթություն:
«Մեր նպատակն է հանրահռչակել կրթությունը՝ որպես հանրային բարիք, ապահովել կրթության բոլոր շահակիցների մրցունակ մասնագիտական պատրաստվածությունը, ձևավորել ակտիվ քաղաքացիական դիրքորոշում և մասնակցային ժողովրդավարության վրա հիմնված հանրային համերաշխություն։ Վստահ եմ, որ դուք այդ մասնագիտական պատրաստվածության և արժեքների կրողներն եք, որոնք ձեզ կուղեկցեն կյանքի հաջորդ փուլերում՝ հաջողություն ապահովելով ձեզ աշխատաշուկայում, մասնագիտական և անձնական կյանքում»,- ասել է նախարարի տեղակալը՝ հաջողություն մաղթելով շրջանավարտներին:
Շրջանավարտներին շնորհավորել է նաև ԲՊՀ ռեկտոր Դավիթ Գյուրջինյանը:
Դիպլոմների հանձնման միջոցառման մասնակիցները մեկ րոպե լռությամբ հարգանքի տուրք են մատուցվել 44-օրյա պատերազմում զոհված բուհի շրջանավարտների հիշատակին։
Միջոցառումն ամփոփվել է համերգային կատարումներով։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ