ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր Վալերի Բրյուսովի անվան պետական համալսարանում մասնակցել է դիպլոմների հանձնման և «Լավագույն ուսանող 2023» մրցույթի հաղթողների պարգևատրման արարողությանը։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը շնորհավորել է շրջանավարտներին և նշել, որ Վ. Բրյուսովի անվան պետական համալսարանն ունի հումանիտար կրթության կազմակերպման ավանդույթներ, որի արժանի կրողն են շրջանավարտները։
«Շնորհավորում եմ յուրաքանչյուրիդ օրվա առթիվ, որը նշանավորում է տարիների ձեր քրտնաջան աշխատանքը, նվիրումը և հաստատակամությունը։ Դուք տիրապետում եք այնպիսի գիտելիքների, հմտությունների և կարողունակությունների, որոնք, անկասկած, դռներ կբացեն կյանքում ինքնաիրացման համար: Լիահույս եմ, որ ձեր մարդկային ներուժը կներդնեք՝ ի նպաստ Հայաստանի Հանրապետության զարգացման»,- ասել է նախարարի տեղակալը։
Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ ներկայում կրթության զարգացման պետական ծրագրով ամրագրված խնդիրն է ազգային և համամարդկային արժեքների վրա հիմնված, ՀՀ զարգացմանը միտված արդյունավետ և միջազգայնորեն մրցունակ կրթական համակարգի ձևավորումը:
Բարեփոխումները միտված են կյանքի բոլոր փուլերում ապահովելու հնարավորություն` ստանալու սեփական կարիքներին և ընդունակություններին համապատասխան որակյալ կրթություն:
«Մեր նպատակն է հանրահռչակել կրթությունը՝ որպես հանրային բարիք, ապահովել կրթության բոլոր շահակիցների մրցունակ մասնագիտական պատրաստվածությունը, ձևավորել ակտիվ քաղաքացիական դիրքորոշում և մասնակցային ժողովրդավարության վրա հիմնված հանրային համերաշխություն։ Վստահ եմ, որ դուք այդ մասնագիտական պատրաստվածության և արժեքների կրողներն եք, որոնք ձեզ կուղեկցեն կյանքի հաջորդ փուլերում՝ հաջողություն ապահովելով ձեզ աշխատաշուկայում, մասնագիտական և անձնական կյանքում»,- ասել է նախարարի տեղակալը՝ հաջողություն մաղթելով շրջանավարտներին:
Շրջանավարտներին շնորհավորել է նաև ԲՊՀ ռեկտոր Դավիթ Գյուրջինյանը:
Դիպլոմների հանձնման միջոցառման մասնակիցները մեկ րոպե լռությամբ հարգանքի տուրք են մատուցվել 44-օրյա պատերազմում զոհված բուհի շրջանավարտների հիշատակին։
Միջոցառումն ամփոփվել է համերգային կատարումներով։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ