ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Փոխըմբռնման հուշագիր. «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամը կշարունակի «Հասարակագիտություն» առարկայի ուսուցիչների վերապատրաստումը

Հուլիսի 11, 2023
Միջազգային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամի հայաստանյան մասնաճյուղի միջև կնքվել է կրթության ոլորտում համագործակցության մասին փոխըմբռնման հուշագիր:

Հուշագիրը ստորագրել են ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը և «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամի հայաստանյան մասնաճյուղի տնօրեն Շտեֆան Մալերիուսը:

Համագործակցության շրջանակում ՀՀ բոլոր մարզերի հանրակրթական դպրոցներում կիրականացվի «Հասարակագիտություն» առարկան դասավանդող ուսուցիչների վերապատրաստում: Նոր փոխըմբռնման հուշագիրը նախորդ (սահմանված ժամկետը՝ 2021-2023 թթ.) հուշագրի նոր փուլն է և նախատեսված է երեք տարվա համար` մինչև 2026 թվականի հուլիս:

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է համագործակցությունը «Հասարակագիտություն» առարկայի ուսուցման բարելավման ուղղությամբ, որին միտված է հուշագիրը. «Մենք այժմ հանրակրթական բարեփոխումների կարևոր փուլում ենք. սեպտեմբերից բոլոր դպրոցներում փուլային եղանակով ներդրվելու են հանրակրթական նոր չափորոշիչները: Մեր համագործակցության շարունակությունը ևս այդ բարեփոխումների մի կարևոր մասն է»:

Նախարարը հույս է հայտնել, որ «Հասարակագիտություն» առարկայի արդյունավետ դասավանդումը կնպաստի երեխաների վերլուծական, քննադատական մտածողության ձևավորմանն ու աշխարհայացքի ընդլայնմանը:

«Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամի տնօրեն Շտեֆան Մալերիուսն իր հերթին նշել է, որ հիմնադրամն առաջնահերթ է համարում Հայաստանում կրթության ոլորտի աջակցությունը:

Շտեֆան Մալերիուսի տեղեկացմամբ՝ արդեն վերապատրաստվել են ՀՀ 3 մարզերի «Հասարակագիտություն» առարկայի ուսուցիչներ: Չորրորդ մարզում աշխատանքներն ընթացքի մեջ են, որի ավարտից հետո արդյունքում շուրջ 600 ուսուցիչ կհամարվի վերապատրաստված: Նա նշել է, որ հիմնադրամը բաց է ցանկացած համագործակցության, տարբեր գաղափարների և առաջարկների իրագործման համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…