ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Եվրոպական խաղեր. մրցումային 7-րդ օրվա արդյունքները

Հունիսի 27, 2023
Սպորտային լուրեր

Լեհաստանում ընթացող Եվրոպական ամառային երրորդ խաղերի ծրագրով շարունակվում են բռնցքամարտի, սուսերամարտի և ջրացատկի մրցումները:

Հայ բռնցքամարտիկներից հունիսի 26-ին երկրորդ հաղթանակն է տարել ու քառորդ եզրափակչի ուղեգիր նվաճել 80 կգ քաշային Համբարձում Հակոբյանը: Վերջինս Եվրոպական խաղերի 1/8 եզրափակչում մենամարտել է սերբ Վլադիմիր Միրոնչիկովի հետ և տեխնիկական նոկաուտով կամային հաղթանակ է տարել մենամարտի վերջին րոպեներին: Հիշեցնենք՝ Հակոբյանը մեկնարկում 4:1 հաշվով առավելության էր հասել Չեռնոգորիայի ներկայացուցիչ Պիտեր Մարչիչի նկատմամբ:

Հայաստանի ներկայացուցիչներից երեկ ռինգ են դուրս եկել նաև Էլիդա Քոչարյանը (60 կգ), Ռուդոլֆ Գարբոյանը (51 կգ), Եվրոպայի առաջնության բրոնզե մեդալակիրներ Նարեկ Մանասյանը (92 կգ), Եկատերինա Սիչևան (54 կգ) և Սոնա Հարությունյանը (66 կգ), որոնք, սակայն, պարտվել են հենց մեկնարկում ու դուրս մնացել հետագա պայքարից:

Այսօր՝ հունիսի 27-ին, 1/8 եզրափակչի իրենց մենամարտերը կանցկացնեն 57 կգ քաշային Արթուր Բազեյանը, 71 կգ քաշային Գուրգեն Մադոյանը և +92 կգ քաշային Դավիթ Չալոյանը:

Բազեյանը քառորդ եզրափակչի ուղեգրի համար կմենամարտի Լատվիայի ներկայացուցիչ Մատվեյ Պրոկուդինսի, Մադոյանը՝ էստոնացի Պավել Կամանինի, իսկ Չալոյանը՝ չեխ Մարտին Պինչի հետ: Այսօր պայքարի դուրս կգան նաև Հայաստանի կանանց հավաքականի անդամներ Անուշ Գրիգորյանն ու Տաթև Խաչատրյանը: Գրիգորյանը 50 կգ քաշայինների 1/8 եզրափակչում կմենամարտի Թուրքիայի ներկայացուցիչ Նազ Ջակիրօղլուի հետ, իսկ Խաչատրյանի մրցակիցը կլինի ադրբեջանցի Մահսաթի Համզաևան:

Լեհաստանի Կրակով քաղաքում երեկ մեկնարկել են նաև սուսերամարտի մրցումները: Հայաստանի բազմակի չեմպիոն ու առաջատար խոցասուսերակիր Էմմա Պողոսովան, հաղթահարելով որակավորման փուլը, դուրս է եկել լավագույն 64 մարզիկների խումբ, որտեղ սակայն 15-5 հաշվով զիջել է Լյուքսեմբուրգի ներկայացուցիչ Աննա Զենսին:

Պողոսովան շուրջ 16 տարի է ՝ զբաղվում է սուսերամարտով, ասում է՝ նպատակն իր երբեմնի լավագույն արդյունքը գոնե կրկնելն էր, ցավոք՝ չստացվեց. «Անկախ Հայաստանի պատմության մեջ մեր լավագույն արդյունքն իմն է՝ աշխարհի առաջնությունում 8-րդ հորիզոնականը: Նպատակ ունեի գոնե կրկնելու այդ արդյունքը, ցավոք՝ չստացվեց: Եվրոպական խաղերում հեշտ մարտեր ու հեշտ մրցակիցներ չկան. գրեթե բոլոր մրցակիցներս տիտղոսակիր մարզիկներ էին՝ աշխարհի, Եվրոպայի ու Օլիմպիական չեմպիոններ, որոնք լրջորեն նախապատրաստվել էին այս վարկանիշային մրցաշարին»:

Խոցասուսերի հավաքականի ավագ մարզիչ Արմեն Նավասարդյանը, ամփոփելով Էմմա Պողոսովայի մրցելույթը, նույնպես նշում է, որ մարզուհուց ավելին էր սպասում: Մարզչի խոսքով՝ առաջիկայում մասնակցելու են մեծահասակների աշխարհի առաջնությանը, որը տեղի կունենա հուլիսի 22-ից 30-ն Իտալիայի Միլան քաղաքում, իսկ սեպտեմբերին Երևանում միջազգային մրցաշար կանցկացվի:

Տղաների պայքարում Հայաստանը ներկայացրել են ճկասուսերակիրներ Գրիգոր Պապոյանն ու Բորիս Դադայանը, որոնք, սակայն, չեն կարողացել հաղթահարել որակավորման փուլը: Այսօր մարտուղյակ դուրս կգան խոցասուսերակիրներ Ալիկ Նավասարդյանն ու Գրիգոր Մնացականյանը:

Հունիսի 27-ին կավարտվեն նաև ջրացատկի մրցումները: Հայաստանի ներկայացուցիչ Մարատ Գրիգորյանը հանդես կգա 10 մ. աշտարակացատկում: Ավելի վաղ Հայաստանի ջրացատկի հավաքականը Վլադիմիր Հարությունյան, Արման Ենոքյան, Մարատ Գրիգորյան, Ալիսա Զաքարյան կազմով մասնակցել էր խառը զույգերով 3 մ. և 10 մ. ցատկերի թիմային առաջնությանը: Մեր քառյակը վաստակել էր 215,85 միավոր և 9 մասնակիցների պայքարում գրավել 8-րդ տեղը:

Հուլիսի 28-ից Եվրոպական խաղերում իրենց ուժերը կփորձեն թեքբոլիստներ Քրիստինե Մանգասարյանը, Ռաֆայել Վարդանյան- Գոռ Սարգսյան երկյակը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: