ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Պրեմիերաներ Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջում՝ պետական աջակցությամբ

Հունիսի 22, 2023
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության դրամաշնորհային աջակցությամբ Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջում տեղի են ունեցել «Ռայմոնդա» 3-րդ գործողություն և «Վերադարձ արմատներին» բալետների պրեմիերաները՝ Դավիթ Գալստյանի բեմադրությամբ: Բեմադրությունները կատարել են քոլեջի սաները և շրջանավարտները:

Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Կարեն Դուրգարյանը, ոլորտի ներկայացուցիչներ:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը շնորհավորել է քոլեջի անձնակազմին պրեմիերաների կապակցությամբ և դրանց կայացման գործում նշել պետական աջակցության կարևորությունը. «Այս ուսումնարանն է երաշխավորը Օպերայի և բալետի ազգային թատրոնի ապագայի, և այս առումով պետության դերն ու աջակցությունը շատ կարևոր են: Նախարարության հետևողական ուշադրության արդյունքում սերտացել են քոլեջի և պրոֆեսիոնալ բեմի՝ Օպերայի միջև հարաբերությունները»:

Արա Խզմալյանի համոզմամբ՝ եթե Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջը չունենա հանրային ճանաչում և գրավչություն, և ընդունվող երիտասարդը վստահ չլինի իր մասնագիտական գործունեության ապահովմանը, ապա պարզապես կասկածի տակ կդրվի բարձրագույն հարթակը՝ Օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնը: «Քոլեջի սաներն արդեն իսկ ընդգրկված են թատրոնի ներկայացումներին, և սա այն բնականոն շրջափուլն է՝ առանց որի հնարավոր չէ պատկերացնել ոլորտի առաջընթացը»,- ասել է ԿԳՄՍ փոխնախարարը:

Արա Խզմալյանն անդրադարձել է նաև պետության աջակցությամբ իրականացված՝ ուսհաստատության դահլիճի հատակի վերանորոգմանը. «Նախարարության աջակցությամբ և Ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի հետ համագործակցությամբ ամբողջովին փոխվել է դահլիճի հատակը, ինչը չափազանց կարևոր է մասնագիտական աճի և կատարելագործման տեսանկյունից: Դրանից առաջ նորոգվել էր փորձասենյակը. այսօր աջակցությունը շարունակվում է նաև դրամաշնորհային ծրագրերի շրջանակում»:

Եզրափակելով խոսքը՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանն ասել է. «Այս ուսումնարանը, իմ ընկալմամբ, գեղեցկության գործարան է: Մտնելով այստեղ՝ կարծես մուտք ես գործում մի կատարյալ Հայաստան, որտեղ միջանցքներում քայլում են բարետես, սլացիկ, գեղեցիկ, շիտակ մեջքով պատանիներ, ինչն անսահման լավատեսություն է ներշնչում»:

Նշենք, որ դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակում արվել են բալետների ձևավորումը, զգեստավորումը, ձեռք են բերվել պրոֆեսիոնալ ամորտիզացիա ունեցող հատակ և հատակի մասնագիտացված ծածկ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: