ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության դրամաշնորհային աջակցությամբ Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջում տեղի են ունեցել «Ռայմոնդա» 3-րդ գործողություն և «Վերադարձ արմատներին» բալետների պրեմիերաները՝ Դավիթ Գալստյանի բեմադրությամբ: Բեմադրությունները կատարել են քոլեջի սաները և շրջանավարտները:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Կարեն Դուրգարյանը, ոլորտի ներկայացուցիչներ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը շնորհավորել է քոլեջի անձնակազմին պրեմիերաների կապակցությամբ և դրանց կայացման գործում նշել պետական աջակցության կարևորությունը. «Այս ուսումնարանն է երաշխավորը Օպերայի և բալետի ազգային թատրոնի ապագայի, և այս առումով պետության դերն ու աջակցությունը շատ կարևոր են: Նախարարության հետևողական ուշադրության արդյունքում սերտացել են քոլեջի և պրոֆեսիոնալ բեմի՝ Օպերայի միջև հարաբերությունները»:
Արա Խզմալյանի համոզմամբ՝ եթե Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջը չունենա հանրային ճանաչում և գրավչություն, և ընդունվող երիտասարդը վստահ չլինի իր մասնագիտական գործունեության ապահովմանը, ապա պարզապես կասկածի տակ կդրվի բարձրագույն հարթակը՝ Օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնը: «Քոլեջի սաներն արդեն իսկ ընդգրկված են թատրոնի ներկայացումներին, և սա այն բնականոն շրջափուլն է՝ առանց որի հնարավոր չէ պատկերացնել ոլորտի առաջընթացը»,- ասել է ԿԳՄՍ փոխնախարարը:
Արա Խզմալյանն անդրադարձել է նաև պետության աջակցությամբ իրականացված՝ ուսհաստատության դահլիճի հատակի վերանորոգմանը. «Նախարարության աջակցությամբ և Ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի հետ համագործակցությամբ ամբողջովին փոխվել է դահլիճի հատակը, ինչը չափազանց կարևոր է մասնագիտական աճի և կատարելագործման տեսանկյունից: Դրանից առաջ նորոգվել էր փորձասենյակը. այսօր աջակցությունը շարունակվում է նաև դրամաշնորհային ծրագրերի շրջանակում»:
Եզրափակելով խոսքը՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանն ասել է. «Այս ուսումնարանը, իմ ընկալմամբ, գեղեցկության գործարան է: Մտնելով այստեղ՝ կարծես մուտք ես գործում մի կատարյալ Հայաստան, որտեղ միջանցքներում քայլում են բարետես, սլացիկ, գեղեցիկ, շիտակ մեջքով պատանիներ, ինչն անսահման լավատեսություն է ներշնչում»:
Նշենք, որ դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակում արվել են բալետների ձևավորումը, զգեստավորումը, ձեռք են բերվել պրոֆեսիոնալ ամորտիզացիա ունեցող հատակ և հատակի մասնագիտացված ծածկ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ