ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության դրամաշնորհային աջակցությամբ Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջում տեղի են ունեցել «Ռայմոնդա» 3-րդ գործողություն և «Վերադարձ արմատներին» բալետների պրեմիերաները՝ Դավիթ Գալստյանի բեմադրությամբ: Բեմադրությունները կատարել են քոլեջի սաները և շրջանավարտները:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Կարեն Դուրգարյանը, ոլորտի ներկայացուցիչներ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը շնորհավորել է քոլեջի անձնակազմին պրեմիերաների կապակցությամբ և դրանց կայացման գործում նշել պետական աջակցության կարևորությունը. «Այս ուսումնարանն է երաշխավորը Օպերայի և բալետի ազգային թատրոնի ապագայի, և այս առումով պետության դերն ու աջակցությունը շատ կարևոր են: Նախարարության հետևողական ուշադրության արդյունքում սերտացել են քոլեջի և պրոֆեսիոնալ բեմի՝ Օպերայի միջև հարաբերությունները»:
Արա Խզմալյանի համոզմամբ՝ եթե Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջը չունենա հանրային ճանաչում և գրավչություն, և ընդունվող երիտասարդը վստահ չլինի իր մասնագիտական գործունեության ապահովմանը, ապա պարզապես կասկածի տակ կդրվի բարձրագույն հարթակը՝ Օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնը: «Քոլեջի սաներն արդեն իսկ ընդգրկված են թատրոնի ներկայացումներին, և սա այն բնականոն շրջափուլն է՝ առանց որի հնարավոր չէ պատկերացնել ոլորտի առաջընթացը»,- ասել է ԿԳՄՍ փոխնախարարը:
Արա Խզմալյանն անդրադարձել է նաև պետության աջակցությամբ իրականացված՝ ուսհաստատության դահլիճի հատակի վերանորոգմանը. «Նախարարության աջակցությամբ և Ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի հետ համագործակցությամբ ամբողջովին փոխվել է դահլիճի հատակը, ինչը չափազանց կարևոր է մասնագիտական աճի և կատարելագործման տեսանկյունից: Դրանից առաջ նորոգվել էր փորձասենյակը. այսօր աջակցությունը շարունակվում է նաև դրամաշնորհային ծրագրերի շրջանակում»:
Եզրափակելով խոսքը՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանն ասել է. «Այս ուսումնարանը, իմ ընկալմամբ, գեղեցկության գործարան է: Մտնելով այստեղ՝ կարծես մուտք ես գործում մի կատարյալ Հայաստան, որտեղ միջանցքներում քայլում են բարետես, սլացիկ, գեղեցիկ, շիտակ մեջքով պատանիներ, ինչն անսահման լավատեսություն է ներշնչում»:
Նշենք, որ դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակում արվել են բալետների ձևավորումը, զգեստավորումը, ձեռք են բերվել պրոֆեսիոնալ ամորտիզացիա ունեցող հատակ և հատակի մասնագիտացված ծածկ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: